Saapamaa vuti üldarutelu

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Benevento maksab 35 tuhat €
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kuhu küll kaovad teemad

Kommentaar

Ma ka ei tea, mul arvuti rikkis vist, oma arust postitan ja siis on kohe kadunud. Võib ka olla et asi polegi arvutis, üks lähedane sõber ja tark inimene ja kindlasti kohe hetero soovitas mul arsti juurde minna. Võib-olla pean ta nõu kuulda võtma, ootan kui ta mulle oma arsti numbri ära saadab

E: Kallis sõber, aga tänud sellegi eeest, 3x päevas pole lihtne shoutboxi sattuda

*Francesco has reached 650 posts!* @ 13:20
        *Jasper has reached 9650 posts!* @ 12:57
        *Francesco has reached 650 posts!* @ 12:53
        *Francesco has reached 650 posts!* @ 12:16
        So self aware so full of shit

Kommentaar

orbsil on reklaamid ja nii nõme skin, lol
          Algselt postitas Iceman
          Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Truth is out there
            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas hofnar Vaata postitust
              orbsil on reklaamid ja nii nõme skin, lol
              pfff, soccernetti tuleb klikkidega toetada
              tegelt ka, ma klikin aegajalt. mazz tahab ju ka õlut juua.

Kommentaar

hahahahahahhahahahahhahhahahahahahahahahhahahahaha hahahahahahahhahahahahaha fakk krambid
                5 modet alateemas, kus 20 aktiivset postitajat. Kes mu personaalne mode on?
                Jasper mode? hahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhaa pisarad
                hahahahhhahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahah hahahahah
                cannu juba lubas mind bannida. kes mind kaitseb?
                ei, laske edasi. naljakas päev

Kommentaar

Tra liiga hea.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                    hahahahahahhahahahahhahhahahahahahahahahhahahahaha hahahahahahahhahahahahaha fakk krambid
                    5 modet alateemas, kus 20 aktiivset postitajat. Kes mu personaalne mode on?
                    Jasper mode? hahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhaa pisarad
                    hahahahhhahahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahah hahahahah
                    cannu juba lubas mind bannida. kes mind kaitseb?
                    ei, laske edasi. naljakas päev
                    Vanad roomlased ütlesid väga ilusti - PANEM ET CIRCENSES
                    Umbes sellisena nagu see foorum (eriti viimasel ajal) olen ma alati ette kujutanud saapamaa poliitikat ja poliitikuid. Tsirkus, Hüsteerika, Egotripid jne - ühesõnaga täielik tohuvabohu ja bardakk enamuse ajast.

laske tõesti edasi, täitsa huvitab kohe kuhu niimoodi EMiks jõuame

Kommentaar

http://www.sporcle.com/games/NahuOos...n-since-199697 - You got 111 out of 176 answers correct. (muidugi kaks minutit enne lõppu leidsin, et viimaseid aastaid küsitakse ka ja ühte praegust treenerit ei fikseeritud millegipärast)
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

ja sellel lehel möödusid 3 tundi. Maapealne paradiis

Kommentaar

Esimese korraga 147/176. Montella eest läks päris palju kaotsi, ja ma ei oska acquafresca kirjutada.
                          Inter - ausaim klubi Itaalias.

Kommentaar

You got 121 out of 176 answers correct. Crespo, Batistuta, Hübneri ja Vucinici unustamine on andestamatu.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mul jäi Kaka panemata lõpus kiirustades. Olin sunnitud minut aega vaikuses häbenema. Teil võeti Mancini nimi vastu?
                              jokers to the right
                              clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                                Teil võeti Mancini nimi vastu?
                                Tema unustasin ka

Kommentaar

Working...
                                X