No announcement yet.

Torino F.C.

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Väga põnev äri. Itaalaslikult segane aga põnev. Üldse mitte nagu inglaste ja sakslaste sirgjooneline raha mulle, kurgid sulle :
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Milline värav noorelt Nicola Bellomolt !!!!!!
      FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
      FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Retsept Meggiorinile, kes väidetavalt olla tunnistanud roomlastele, et tegi vea Benatia vastu väravaolukorras.

Kommentaar

Palju õnne Torino linna ausamale klubile!

So self aware so full of shit

Kommentaar

Alessio Cerci on 9 värava ja 7assisti toel Torino pullid 7ndale kohale paugutanud vaheajaks.
            Ciro Immobile poolt lisaks 8 väravat.
            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

3 täna ja liigas 16, Itaalia #No1 sahistaja. Tahaks loota, et MMil on vend samas hoos .
              FORZA ITALIA FORZA ROMA FORZA CAPITANO IL MIO CUORE è GIALLOROSSO
              FORZA ANCHE SAMP E GENOA

Matteo Pessina e Nicolò Barella “Perché non hanno vinto loro? Perché sono invidiosi, gelosi”

Kommentaar

Algselt postitas karl91 Vaata postitust
                3 täna ja liigas 16, Itaalia #No1 sahistaja. Tahaks loota, et MMil on vend samas hoos .
                Vaatame esmalt, kas Prandelli mehe üldse kaasa võtab. Äkki võetakse Cassano ja Totti ja jäetakse Immobile ja Cerci koju.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Imobile Brasiiliasse ? Jah ! ( Fucking Del Piero materjal anno 2006 vs. Saksamaa )
                  Cerci ka ? Miks mitte !

Kommentaar

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentaar

see oli tunduvalt parem, kui 99 CL finaal. parim saadaval olev video by Rumori Di Spogliatoio

reaalajas oli asi ikka väga kreisi.
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Cerci viimase sekundi eksimus penaltil luhtas Torino Euroopa Liigasse pääsemise võimalused. Valus.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Juhtusin ka seda mängu vaatama, alguses oli plaan Milani vaadata ja siis seda Mastouri, kuid mees ei saanudki platsile, ei tea kas Mexese punane rikkus need plaanid?

Igatahes ilmselgelt põnevaim mäng tänasel õhtul, ilusaid väravaid, kombinatsioone, draamat, võitluslikku tahet ja kõike mida ühes mängus olla võiks!

Elasin isiklikult Torinole kaasa, huvitav mis oleks olnud tulemus kui ka Immobile oleks mänginud, ilmselt oleks olnud Torino võimalused veelgi suuremad.

Cerci viimase minuti pendla eksimus oli tõesti väga väga valus ja mees oli ise ka ikka päris päris löödud, ei tahtnudki sealt murult tõusta.

Sellise tahtmis täis tiimiga, kui see oleks ka nii säilinud järgmiseks hooajaks, siis oleks ilmselt päris headele kohtadele mängitud.Kahju, et nii dramaatiliselt välja jäädi, ilusa hooaja tegid Torinolased.

Vähemalt peab ütlema, et Torinos siiski on üks täiesti sümpaatne,ilusat ja ausat jalgpalli mängiv klubi täitsa olemas.

Sellise mahlaka mänguga on päris hea panna punkt 2013-2014 hooajale!

Forza Torino!
                          sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Cerci viimase sekundi eksimus penaltil luhtas Torino Euroopa Liigasse pääsemise võimalused. Valus.
                            Vend läks ka liiga lihtsalt ja ülbelt ära panema.

Kurb, sest tegelikult lootsin, et Torino saab koha Euroopas. Mängiti täna hästi ja nad oleks seda ka väärinud.
                            May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                              Vat täpselt sellise olukorra pärast ongi suurturniiridele vaja kaasa võtta oma parimad ja kogenumad pojad. Ma olen nõus ükskõik mille peale kihla vedama et ei Totti ega Toni poleks sellisel hetkel eksinud. Kui noored poisid ei suuda euro liigasse pääsemise pingest normaalset lööki teha, siis mis juhtub veel näiteks MM 16ndik finaalis 90+ midagi minutil määratakse Itaalia kasuks penalti...kes seda lööma läheb? Kas lüüakse samasugune howler?! Mõttekoht...
                              FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                              sigpic

Kommentaar

õpetus on ju olemas, kuidas viimase aktsioonina pall sellesse väravasse vajutada - I got this
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X