X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    ai plää

Viimati muudetud orbitaaljaam poolt : Täna at 20:24 Põhjus: lugemisoskus vajab treenimist
    Nii ränga ja piinliku vea eest oled mulle vähemalt kaks Westonsit sees.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
      võta üks ja peksa teist klubid mõlemad. no foul.
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Asukoht selgub mitte ene järgmist nädalat, kuna kavad visatakse heal juhul nädala keskpaigaks üles. Ma kuulan lihtsalt maad, et kas oleks minejaid, või suundun teisi kohustusi täitma.
        Algselt postitas eika Vaata postitust
        Kaheti mõistetav-
        a) ostan sulle kaks Westonsit ja sa jood need ära (nõus)
        b)ostan endale ja joon karistuseks oma eksimuse eest ise ka need ära (ega ma loll ei ole )

Kommentaar

Mina oleks mineja/tuleja 79%, F.Tottit tahaks näha küll.
          So self aware so full of shit

Kommentaar

Spanish ghost, 50 /50
            "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Mitte mingit aktiivsust? 42%

Kommentaar

Tulge Tartu ja ma olen kohal!
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kusjuures mul peaaegu oligi soolas Tartu variant, aga hetkel läks see cancel peale. Millalgi võtan Tartu tulemise ikkagi ette ja vb jääb plaani ka vuti vaatamine.

Kommentaar

P 05.02 21.45 Milan-Napoli pakub mulle rohkem huvi ... http://hiiupubi.ee/ (mõlemad on kavas)

keenja? F.Totti? Uuu?
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Miks mitte keegi kunagi Pärnu?

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                        P 05.02 21.45 Milan-Napoli pakub mulle rohkem huvi ... http://hiiupubi.ee/ (mõlemad on kavas)

keenja? F.Totti? Uuu?
                        no kuule, enne tuleb surnu persest peeru kui sa saad F.Totti või Uuu Milan-Napolit vaatama.

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
                        Miks mitte keegi kunagi Pärnu?
                        Sama jutt. surnu persest peer

Kommentaar

Cannuman, kuidas näeb välja surnu peerust peeru sinu tulemine?
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Cannuman, kuidas näeb välja surnu peerust peeru sinu tulemine?
                            ma ei vasta regivärsis sõnastatud küsimustele

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                              ma ei vasta regivärsis sõnastatud küsimustele
                              Ma pole sedasi naernud väga pikka aega. Aga nagu ma näen, siis sa said minust ometi aru ja muutsid sõna "tulen" "tuleb"-iks. cratz.

Kommentaar

Milan-Napoli ja Roma-inter praeguse seisuga mõlemad 16.00. Kas mõni pubi ka selle välja mängib? Huvilisi?
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X