Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Mind ei ole linnas ja Orbit on ka minu meelest ära.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
      Mind ei ole linnas ja Orbit on ka minu meelest ära.
      Nii on.

Kommentaar

Olen kohal. Ärge naerge mu 550 Maranello üle millel 15´´ plekid all. Mustrit on siiski küll....aga mis sa krt teed selle Eesti talvega, Passatiga ikka ei sõida ju.
        Daje!!!
        1.totti koondisesse.
        2.Money talks bullshit(totti) walks.
        3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
        "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Mängu vaatasin sõbraga nimetas, 1 asjahuviline tundus peale meie veel olema.(ei tea kas foorumlane)

Pilt oli puhas, aga selline striimi maiguline ,isegi viskas mõned hakked pildile sisse.Aga emotsiooni see ei rikkunud!

Forza Romaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
          sigpic

Kommentaar

Heh, mina see olingi.
            Pilt oli tõesti väga hea, aga hakkis ikka kole palju.
            Ela ja tunne, et elad
            see on kõige lihtsam
            filosoofia, mis toimib
            sule silmad ära vaata
            tagasi, hinga sügavalt ja
            hüppa üle iseenda varju
            tule koos minuga.

Kommentaar

Iceman ja F.Totti leidsid üksteist? Tehke avataride vahetus.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Icemani võimuses on kummutada kahtlused F.Totti eksistentsi üle
                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Härrad Tallinnas. Kas ja kus pubis me võiksime vaadata ühiselt Bayerni - Juventuse mängu?

(Eika, Jasper, Tanel, cannuman & co)
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kui kesklinn vms (kesklinnas peaksid kõik kohad nädala sees ok olema, sest süldibände ja purjutajatehorde pole), siis olen käpp, sest eeldatavasti enivei tilgutan linnas. kui hiiu, siis kahtlane.

Kommentaar

Dublineris kui on, siis hääleta. Mollys näeks mõlemaid, oleks minu soovitus. Kui just karaoket ei laulda.

-e-
                      Dublineris psg mäng.

Kommentaar

Mulle sobib ka kesklinn, aga ma Tallinna väga ei tunne, niiet ootan Teie soovitusi

orbit - sa ei taha tulla?

Kommentaar

Tuleks, kui kogunemiskohaks jääb näiteks Molly.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                            Dublineris kui on, siis hääleta. Mollys näeks mõlemaid, oleks minu soovitus. Kui just karaoket ei laulda.

-e-
                            Dublineris psg mäng.
                            Ei ole ju Molly enam, on Mad Murphy. Mad Murphy's saab karaoket laulda vist küll, aga õnneks ei suutnud ma sügisel 100+ laulu seast oma valikut üles leida.
                            Last edited by Tanel; 01.04.13, 21:17.
                            sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
                              Ei ole ju Molly enam, on Mad Murphy. Mad Murphy's saab karaoket laulda vist küll, aga õnneks ei suutnud ma sügisel 100+ laulu seast oma valikut üles leida.
                              Pohui.
                              Hansapank-Swedpank
                              Ühispank-SEB
                              poteito-potato, või kuidas iganes see ütelus oli.

Kommentaar

potato-tomato.
                                Ela ja tunne, et elad
                                see on kõige lihtsam
                                filosoofia, mis toimib
                                sule silmad ära vaata
                                tagasi, hinga sügavalt ja
                                hüppa üle iseenda varju
                                tule koos minuga.

Kommentaar

Working...
                                X