Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ega Interi fänne tea ja, rasketel aegadel läheb kõik peale.
    THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Tõsi. Aastaid iga nädalavahetus "pidu või tatar" suhtumisega Interile papi lükamine on oma tagajärjeni jõudnud ning käin nüüd iga nädal korra cannumani juures almust palumas - lahkelt pressitaksegi mulle seal süüa sisse ja mina muidugi kõige oma tänuga võtan selle ka vastu.
      Last edited by Tanel; 09.12.14, 15:32.
      sigpic

Kommentaar

Count tule linna, mul uus madrats, saad järgi proovida!
        So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust

City poolehoidjaid ka on? Peab noad ja kirved kaasa võtma?
          Ei tea, aga ju on CSKA vendi.

Algselt postitas Ericc Vaata postitust
          Mina
          Cannu
          Francesco
          Tanel?
          Orbit?
          Eika?

Hetkeseis:

cannuman +3 mittefoorumlast
          ericc
          francesco

võib-olla vennad:
          orbit
          eika
          salajane

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
            võib-olla vennad:
            eika
            Mine ja tõmba kuttidel moraal alla. Täna on hea ülbama minna. Saime eile edasi.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Mine ja tõmba kuttidel moraal alla. Täna on hea ülbama minna. Saime eile edasi.
              Üldiselt käime me mängu vaatamas, õlut joomas ja juttu vestmas, mitte "ülbamas ja moraali alla tõmbamas".

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                Üldiselt käime me mängu vaatamas, õlut joomas ja juttu vestmas, mitte "ülbamas ja moraali alla tõmbamas".
                Tegelt?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ei tea, aga ju on CSKA vendi.

Hetkeseis:

cannuman +3 mittefoorumlast
                  ericc
                  francesco

võib-olla vennad:
                  orbit
                  eika
                  salajane
                  Ma tulen koos naisega.

Kommentaar

Siis kahju et Tanel ei tule. Nad saaks koos siidrit mekkida ja Caesari salatit süüa.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      Tegelt?
                      Päriselt.

Kommentaar

Päriselt.

Kommentaar

Siis kahju et Tanel ei tule. Nad saaks koos siidrit mekkida ja Caesari salatit süüa.
                          Mu naine joob õlut, aga kahju jah. Loodame, et Orbik ikka tuleb vähemalt.

Kommentaar

Kuidas sa nimetaks seda abuse'i, mis minu suunas teele saadetakse iga kord?
                            sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
                              Kuidas sa nimetaks seda abuse'i, mis minu suunas teele saadetakse iga kord?
                              See on karistus selle eest, et sa oma räpased käpad teiste taldrikusse ajad. Iga kord

Kommentaar

Oli tore õhtu va Roma langemine.

Nalja sai korralikult ja iga klubi üle naerdud (eriti Taneli ja Interi üle)
                                Francesco ka nähtud lõpuk, normaalne vana. Eika kvaliteetne huumor ei puudunud ka täna.
                                THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Working...
                                X