No announcement yet.

Napoli

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

see on üsna kuld. mõneti teeb Crudelile silmad ette.

Kommentaar

Milline Napoli mäng siis fixitud oli?
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

põhikoll on see:
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Milline Napoli mäng siis fixitud oli?
          Väidetavalt olla Gianello 2009/10 hooajal üritanud fix'ida mängu Sampdoria vastu (Napoli kaotas 0-1) ja Cannavaro ja Grava süüdi selles, et kitse ei pannud.
          May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Euroopas siis järgmiseks vastaseks Viktoria Plzen ning kui tšehhidest jagu saadakse, on vastaseks Bate või Fenerbache
            Adiós amigos

Kommentaar

No järgmise ringi Fenerbache on küll juba kõva pähkel. Türklaste koduväljakul jalkat mängida pole vist kõige meeldivam. Enne aga siis Tsehhid!
              Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
              I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Jätkake samas vaimus! Väga hambutu mäng, mis sobib!!
                Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!

Kommentaar

Algselt postitas Tamzu Vaata postitust
                  Jätkake samas vaimus! Väga hambutu mäng, mis sobib!!
                  hambutu mäng või ei, vähemalt võeti tänu Maggio ja Cavani hilistele väravatele võit ära.
                  Adiós amigos

Kommentaar

Algselt postitas Bart Vaata postitust
                    hambutu mäng või ei, vähemalt võeti tänu Maggio ja Cavani hilistele väravatele võit ära.
                    Seda küll! Lõppu ei näinud aga 3 punkti tabelis ja see põhiline. Hingate taas meile kuklasse!

Kommentaar

Te võite siin viisakusi vahetada aga Lazio on teist mõlemast mööda pressinud.

Bitch please !
                      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                        Te võite siin viisakusi vahetada aga Lazio on teist mõlemast mööda pressinud.

Bitch please !
                        Me juba teame Lazio hooaja teist poolt. Seega arvestame tõeliste konkurentidega!
                        Tegelt on Lazio hea 2012 teinud. Teenitult teisel kohal. Loodan,et Interi kingituste tegemise aeg jääb nüüd Detsembrisse 2012!

Kommentaar

Vahepeal oleme Aronicast ilma jäänud, loodadame et ostuperiood kulgeb rahulikult ja kellestki väärtuslikust ilma ei jääda

Kommentaar

Täna siis võideti Romat 4:1. Cavani lõi 3 ja Maggio 1. värava. Peab meeldima Tabelis tõusti 3. kohale
                            Adiós amigos

Kommentaar

6nneks Interi kaitse Cavanit Mai kuus katma ei pea. P2rast t2nast m2ngu maksab Mancini kasv6i oma taskust 55 milli kinni ja viib Cavani Citysse

Kommentaar

Tuli see hea võit ära küll

Kommentaar

Working...
                                X