Napoli

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

LIIGA TEISED!!!!

(ps. ma ei mäleta, et keegi oleks nii kirglikult teist kohta tähistanud. väikeklubi on prügiklubi on väikeklubi)

Algselt postitas Mazzari
    It is an exceptional achievement and with another two victories we can even beat the points total of Diego Maradona’s side. I am very satisfied with what we’ve done so far and we want to end the season on a high. In certain ways, I liked the team even more than the first time we got into the Champions League, as we are behind only an extraordinary Juventus.
    hea, et suursaavutuse peale pisarad jooksma ei hakanud

Hooaja kokkuvõte.
    Conte. Liigavõit pole piisav, peame Euroopas tegusid tegema
    Mazzari. Teine koht on nagu Scudettovõit
    Allegri. Kolmas koht oleks nagu Scudettovõit
    Strama. Kaotasime 0:4, aga mängupilt oli julgustav
    etc

Kommentaar

Eks kõik CL satsid on sarnast teinud. Udinese + Sampdoria kindlasti had a party like it's your birthday, kuigi hiljem said eelringis tala.
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
        Hooaja kokkuvõte.
        Conte. Liigavõit pole piisav, peame Euroopas tegusid tegema
        Mazzari. Teine koht on nagu Scudettovõit
        Allegri. Kolmas koht oleks nagu Scudettovõit
        Strama. Kaotasime 0:4, aga mängupilt oli julgustav
        etc
        “At the moment, it is important to concentrate on getting third place,” he told Milan Channel.

“But I'm sure that next season we will have everything in order to challenge for the Scudetto."

#coachMuntari
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Ja pidustused ei lõppe

viimane kodumäng
          SALUUT!

+
          video

ja

eile või millalgi
          Pizza champions

+

Kommentaar

okei, see selgitab asja.
            Algselt postitas De Laurentiis
            Io sono fiero di essere arrivato secondo, come sono stato fiero di essere arrivato terzo e di aver detto che nei primi dieci anni, che non sono ancora finiti, avremmo fatto grandi cose. La Juve vince? Secondo me perde. Perché vince buttando i soldi dalla finestra e fregandosene del fair play finanziario.
            ehk a la "Juventus win? For me they have lost. This is because they win by throwing away money and not caring about the Financial Fair Play."

Kommentaar

Avalik saladus muutus ametlikuks ehk
              Algselt postitas Mazzarri
              Next year I won't be the manager of Napoli. I thank the President, [Sporting Director] Bigon & the city of Naples"
              De Laurentiis lubas lähiajal twitteris (lol) uue peatreeneri teatavaks teha (võimalik, et Benitez) ja Mazzarri tulevik on teadmata (võimalik, et vaheaasta, kui ükski suurklubi tema ukse taha ei tule).

Kommentaar

Benitez'i nimi on jah kõige rohkem uudistest läbi käinud, kuid tundub et peale tema võib ka Di Matteo Napolisse tulla. Ehk siis kaks Chelsea treenerit. Benitez tundub etem variant kuna ta siiski veidi kogenum kui Di Matteo. Samas kui Di Matteo tuleks ja lammutama hakkaks oleks muidugi ka kõva kuna siis oleks pikaks ajaks stabiilne treener olemas. Need jutud mis Bielsat ja Trappatonit Napolisse toovad tunduvad pigem paraja muinasjutuna.

Kommentaar

Di Matteo on pask treener. Kuidas saab üldse teisiti mõelda?
                  sigpic

Kommentaar

Maradon pukki. Aga tegelikult Benitez official polnud juba?

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                      Maradon pukki. Aga tegelikult Benitez official polnud juba?
                      Ei olnud.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

"I've given myself a birthday gift, I've signed Benitez,” -Aurelio De Laurentiis

Kommentaar

Algselt postitas Solfice Vaata postitust
                          "I've given myself HIV, I've signed Benitez,” -Aurelio De Laurentiis
                          korrektuur

Kommentaar

Napoli siis järgmine klubi, mis ei soovi edulugu ja ilusat elu.
                            Selged lood.
                            Maailmameistrid!!

Kommentaar

Algselt postitas Ibanez Vaata postitust
                              Napoli siis järgmine klubi, mis ei soovi edulugu ja ilusat elu.
                              Selged lood.
                              Jah, sest Benitez pole ju oma elus midagi võitnud.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

okei, interis oli ta õnnetu, liverpool, chelsea, valencia aga väärivad kiitust.

ei maksa mingit eeslipärakut ka suust välja ajada.
                                slimm.ee

Kommentaar

Working...
                                X