No announcement yet.

Napoli

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Keegi kes mängu vaatas võiks teha väikese ülevaate, et kuidas need Britosed ja Vargased ka hakkama said?
    So self aware so full of shit

Kommentaar

Poole silmaga vaatasin. Napoli võitis mingist fantoomväravast. Korralikku kordust ei näidanud, aga pall vist ei ületanud joont. Cesena oli kuri igatahes.

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
        Keegi kes mängu vaatas võiks teha väikese ülevaate, et kuidas need Britosed ja Vargased ka hakkama said?
        Britos oli ok, Vargasel paistsid närvid krussis olevat ja ei saanud aru, mis ta tegema peab. Ronis koguaeg Cavani rolli täitma.

Värav oli jah fantoom minu arust. Pandevit ei huvita. Heas hoos mees.
        sigpic

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
          Mina Edu Vargase osas nii ekstaasis poleks. Ma olen mehest paari paariminutilist jutuubi kokkuvõtet vaadanud ja seni pole veel näinud, et ta vasaku jalaga palli puutuks..
          Eile nägi ka mehe vasakujalapuute ära ja kohe täiesti ootamatu resultatiivne läbisööt. Seda küll Cesena mehele, aga siiski.

Kommentaar

Pm siis 12 milli on natuke üle makstud selle poisi eest?

Kommentaar

Ühe mängu põhjal veidi vara öelda, kas pole?
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma küsisin mitte ei ütelnud et see nii oleks, ei tea pole ise näinud. Esmamulje kohta saab vahest palju öelda.

Kommentaar

Ma küsisin mitte ei ütelnud et see nii oleks, ei tea pole ise näinud. Esmamulje kohta saab vahest palju öelda.
                  Ja ma vastasin, et veidi vara öelda
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Minge kiskuma
                    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                      Minge kiskuma

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Ühe mängu põhjal veidi vara öelda, kas pole?
                        Natuke OT, aga kuidas teil selle Bojani suhtes muidu alguses tunne oli? Selle teise kategooria klubi vastu Euroopa Liigas näiteks?
                        Esmamulje oli küsitav?
                        May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Muidugi küsitav, siiamaani on küsitav

E: Aga näitkes Pjanici esmamulje ütles et ta on väärt igat kopikat mis ta eest maksti ja Osvaldo oma ütles et ega ikka ei ole küll 17 milli mees.

Esmamuljest ma siin räägingi, muidugi see võib olla petlik.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

[QUOTE=Francesco;1370689]Osvaldo oma ütles et ega ikka ei ole küll 17 milli mees. [QUOTE]

Kuule ma tean kus sa elad eksju. Selliste väljaütlemistega oleks vähe ettevaatlikum. Osvaldo on maailma eliitründaja, mitte mingi oss nagu zlaata
                              FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                              sigpic

Kommentaar

ja lõpuks guugeldasin kedagi "osvaldot".....milleks......

Kommentaar

Working...
                                X