No announcement yet.

U.S. Città di Palermo

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

jep win-win on sellistes klubides. Saavutad edu, on kõik hästi, läheb perse, saad nutsu

Kommentaar

A.H Sittà See Parmuelu !
      sigpic

Kommentaar

nüüd ka inglise keelsete subtiitritega
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

See on liiga naljakas.
          Kaalun ebaterve huumori teemasse ka postitada.
          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Palermo teeb hullu Come Backi!! Interil veel mäng ees....
            Eelmises voorus võideti ju Romat.
            Sampdoria 1 - 3 Palermo

Von Bergen 35 (P), Munari 43 (S), Ilicic 50 (P), Garcia 57
            Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one!!!
            I veri tifosi non seguono l'Inter, sono l'Inter!!!

Kommentaar

Zamparini: "I made a mistake in sacking Sannino.
              May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Gennaro Gattuso siis uus coach ametlikult!
                FORZA FIORENTINA!

Kommentaar

Edu. Verd võib lennata.
                  "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                  These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kommentaar

6 aastat, 165 mängu ja 74 väravat, goodbye Fabizio Miccoli !

off to Lecce

Kommentaar

Miccoli 2 aasta tagune värav Lecce vastu, mille järel mees tähistamise asemel pisaratesse vajus, on siiani üks eriskummalisemaid juhtumeid liigas viimastel aastatel- sellesplaanis igati tore, et mees koju jõudis.

Having scored against the love of his life, Miccoli then had to be substituted at half-time with Rosanero coach Delio Rossi telling journalists that the diminutive forward was ‘absolutely inconsolable’ at the though of ‘injuring’ Lecce’s survival chances.
                        It is true, I started crying and I couldn’t stop. I cried on the pitch after the goal, I cried in the dressing room. Lecce is my team and I hurt them, it is like hurting an old friend.
                        (alates 1:16)

Kommentaar

Seda, et Lecce Serie C alustab ei teadnudki. Rahulik pensipõlv vähemasti.

Kommentaar

Mental mees Zampa valmistub siis juba ka Gattusot lahti laskma. Olgugi, et ilmselt on tõetera sees väites, et Ringhio tegelikult ei oskagi olla veel peatreener ja peaks arenema veel kusagil koolis on siiski Zamparini kannatamatus juba haiguse vormi võtnud. Peetud on 2 liigamängu ! Kas seda idiooti likvideerida ei saa sealt presidente kohalt ???

Kommentaar

Jäta naljad. Zamba sobib Itaalia jalgpalli nagu rusikas mänkufänni silmaauku

Kommentaar

Seda Gattusot ei oleks pidanud kunagi pulti laskmagi..parem nüüd kui veel hiljem..

Kommentaar

Working...
                                X