No announcement yet.

U.S. Città di Palermo

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

kui Palermo saaks reality show, siis oleks Serie A maailma vaadatuim liiga. 100%
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
        Kas see polnud mitte nii, et tegelikult Zampa paar päeva tagasi juba sisuliselt vallandas Ballardini, kutsus tagasi Iachinit, kelle ta 2 kuud tagasi vallandas, aga läks viimasega kohe tülli ning siis annulleris Ballardini vallandamise ja jättis ta pukki.
        Lel@Nocerino

“Ballardini already had his last chance against Frosinone. He knew I’d been speaking to [Beppe] Iachini and that I wasn’t convinced, otherwise Iachini would have returned immediately.”
        “Iachini wasn’t in the right condition to return to Palermo, I told him to stay at home,” Zamparini explained.

“We have different ideas. I want good players, but I don’t want [Antonio] Nocerino. I’ll ask Iachini to resolve his contract.

“He doesn’t share some of my thoughts, just as I don’t agree with him. I think he thought that he created Palermo.

“When Palermo are doing well or badly, it’s down to the whole club. He thought the success of Palermo was all about him.
        “Iachini must return to earth. He flew sky-high with Palermo, and he has to return to what he was.”
        Suhkruhaige

Kommentaar

kes pingil(trreener) on?

kellelgi on täpne arusaam, mis vahepeal on toimunud?
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
            kes pingil(trreener) on?

kellelgi on täpne arusaam, mis vahepeal on toimunud?
            Ei midagi keerulist.
            Giuseppe Iachini (1-12 voor) ja Davide Ballardini (13-19 voor) saaga sai eespool läbi käidud.

20 voor. Kuna 20 vooruks peatreenerit meeskonnal polnud, sest Zampa oli mõlema varasema treeneriga tülli läinud, siis pandi üheks mänguks pukki klubis mingi tehniline asjur vms olnud Fabio Viviani, kes pidi olema pukis ühe mängu ja peale seda pingil asuma argentina peatreener Schelotto.

21 voor. Kuna Schelotto paberimajandust päris korda ei saadud 21 vooruks, siis istus pingile primaveratreener Bosi, kuigi Schelotto juba vist kaudselt juhendas tiimi. Või siis ei juhendanud. Kurat seda teab.

22-24 voor. Peagi selgus, et Schelotto litsensiga on pikemalt probleeme (mehel on liiga vähe võõramaist liigakogemust, et litsentsi saada vms) ja edasise hooaja pidi juriidiliselt nö caretaker peatreener olema Tedesco ehk siis abitreenerina pidanuks ta istuma pingil ja läbi viima pressikonverentse jne. Selline olukord pidi jätkuma kuni suveni. Kuid peale kolme vooru selgus, et Argentina peatreeneril on siiski vajaka poolteist aastat kogemust litsentsi saamiseks, mis tähendas, et Schelotto saatis kõik pikalt.

25 voor. Kuna Schelotto saatis kõik pikalt, siis läks meeskonnal vaja ikka päris treenerit ja pingile istus taaskord Primaveratreener Bosi.

Edasine on juba lahtine. On nii võimalus, et jätkab Bosi kui ka see, et Zampa kutsub Iachini tagasi.

Kommentaar

ning isegi Zamparini vabandab

The fiery Zamparini made the uncharacteristic move of apologising for what has been a tumultuous period even by the Sicilians’ standards.“I ask forgiveness for this for this month of chaos, which paradoxical events have caused with the departures of Ballardini and Schelotto.
              Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

Läheb uue ringiga:

“Now I have to call Ballardini and see if he’ll accept a return. I am struggling here.

“He’s gone mad, he’s no longer Iachini. He refuses to dialogue with the club.

“Iachini won’t accept me telling him to put the team out better on the field. Can a President not talk about his own team? Have we lost our minds? Why do people always defend the Coaches?

“Iachini is an idiot. He’s making the team play badly and over the last 13 games the average is 0.7 points per match and he won’t even accept that we tell him ‘for ****sakes, try to play a bit better.’

“Iachini has a losing mentality and he doesn’t give a damn either. His contract is set to expire and he probably already has a deal with another club."

Kommentaar

Või siis veel ei lähe saaga edasi. Nimelt Iachini viskas peale seda, kui klubiomanik oli teda kutsunud luuseriks ja idioodiks lahkumisavalduse lauale, aga Zamparini lükkas selle tagasi.

Kommentaar

mul on vaja animatsiooni sellest kõigest. kas kuskil koreas ei tehtud neid lambi uudistele? saatke sinna script.

lel
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Vahepeal leiti ka Iachinile asendaja ehk Novellino. Hetkesaldo on niisiis järgnev (arvestades tabeliseisu, siis hui Walter seal hooajalõpuni vastu peab):

Giuseppe Iachini (1ª-12ª)
                      Davide Ballardini (13ª-19ª)
                      Fabio Viviani (20ª)
                      Giovanni Bosi (21ª)
                      Giovanni Tedesco (22ª-24ª)
                      Giovanni Bosi (25ª)
                      Giuseppe Iachini (26ª-28ª)
                      Walter Novellino (29ª-)

Kommentaar

oleks ime, kui ta hooaja lõpuni pukis püsiks

Walter Novellino made his debut on the Palermo bench against the side he helped to promotion from Serie B in 1999-00. His arrival represented the eighth change of management at the club since November 2015. Novellino hadn’t been on a Serie A bench since Torino 1-3 Sampdoria on March 22 2009, a gap of seven years. This is the first time Novellino has lost to Napoli, having previously won two out of four attempts.

The Sicilians have lost eight games at the Barbera this season, the worst home record in the Division.

Kommentaar

pidustused on Palermos tulekul

It is not the first time the 75-year-old has threatened to sell the Sicilian club, but this time he is convinced he will not be involved with the club from the summer.

"I'm extremely tired of football -- I've only got two more months left, then I'm leaving," he said outside a Lega Serie A meeting in Milan. "I'm not going to be president next year. I'm 75 and I've got better things to do. Today is one of my last [Lega] meetings."

"It's been a bad year with everything that's happened. There are about 50 people in Palermo protesting about me -- that's nothing; that's not representative of Palermo. The true Palermo would give me a big hug even if we were to be relegated."

Kommentaar

Algselt postitas Pogba Vaata postitust
                            pidustused on Palermos tulekul
                            Enne ei usu, kui klubi müüdud.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Arvan ka, et enne ametliku kinnitust ja klubi uue omaniku teatamist ei maksa hõisata, vana Zampa on vana Zampa.
                              Ja olgugi, et klubi treenerite ja personalivahetused on halenaljakates mõõtmetes tuleb tõdeda, et Zamparini reign ei olegi ju nii kohutav. Hullemal juhul lõpetab klubi "ärihaide" kätes ja torpedeerib end pankrottides kusagile Serie D-sse.
                              "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                              These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Tra, Palermo kukubki välja vä?

Kommentaar

Working...
                                X