Calcio Catania

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    Catania mängumeest ja tema venda rööviti. Ära võeti Rolex, Louis Vuittoni päikseprillid ja 5000 K eorot. Loo moraal-maksa kaardiga
    Ei meeldi üleliia nuumata pankasid aga 5000 klotsiga ka just mööda linna ei käi
    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Sitsiilased leppimisid viigiga. Catania poolt ei keegi muu kui :
      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Catania poisid trenni saata. Kui ikka 90min jooksul korduvalt ja mitmel tegelasel krambid tulevad, siis on jookstrenn ilmselgelt puudulik.

Kommentaar

klounid.
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
            klounid.
            + 1
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
              Kuigi oleks rumal väita, et neid fixe aset ei leia või, et need toimuvad ainult väikeklubide vahel. Kui ikka Milani asepresident hakkab 0:3 kaotusseisus Lecce vastu enne poolajapausi kõnesid tegema ja teisel pooajal jookseb Lecce väljakule nagu nad oleks puhukusel ja lõppseisuks on 4:3, siis on naiivne arvata, et ta ütles oma naisele, mida ta õhtul süüa soovib. Antud juhul ei ole see mingi torge Milani suunas, vaevalt, et Inter või Juventuski praegu kuluaaride taga eeskujulikult tegutsevad, rääkimata Napolist.
              Moratti kõnelog palun.
              jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

Moratti kõnelog palun.
                Saad tursalogi.

cannuman says (17:54)
                fix
                Tanel says (17:54)
                mhmh

Kommentaar

viimasel minutil skoorib kääbik? mis hinnaga neid mänge saab osta?
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

viimasel minutil skoorib kääbik? mis hinnaga neid mänge saab osta?
                    kontrollid, et kas teid röövitakse?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                      kontrollid, et kas teid röövitakse?
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Ääreteravust : Sebastian Leto( For fuck sake, mitte Jared) on maabunud. Õigemini maabub suvel.
                        Pilti ka( Et kummutada viimsedki kahtlused Hollywoodi ilusmehe fännidel) :

Kommentaar

Vaatan, et Dannari suur lemmik Gonzalo Bergessio on Catania ridades korralikult lammutanud. 13 väravat sel liigahooajal on täpselt 13 rohkem, kui tema viimasel hooajal Saint-Etienne`i eest.

Kommentaar

On 3 July 2013 Catania sold Lodi to Genoa for Panagiotis Tachtsidis. Both clubs retained 50% registration rights (co-ownership deal).[3] The deal finalized in mid-July.[4] He joined on a 3-year deal and would wear the number 10 shirt.

Tagasi koju. Päästma.

Kommentaar

Jäi silma

Paolo Bandini ‏@Paolo_Bandini 12m
                              Only in Italy dept: Rolando Maran sacked by the same club (Catania) for the second time this season.
                              Maran led Catania to record points tally (56) in Serie A last season. This year sacked after 8 games, re-hired in January. Now fired again.

Kommentaar

Catania Serie B-s hetkel 20ndal, ehk relegatsioonikohal. Jube sitasti ikka läheb neil. Ründajad suudavad väravaid küll lüüa, kuid kaotusi tuleb järjest. Hetkel siis 7 mängu järjest võiduta oldud.

Kommentaar

Working...
                                X