This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
    22:00 algamas siis. Vahelduseks tore ka neutraalse fännina finaali näha.
    Ülekanne juba 21.45
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust

Ülekanne juba 21.45
      nuud ainult anna aega ja varsti tuleb mcnamara ja kusib sult, kuidas sa kull neid vaarikaid inglismaa puujalgade klubisi ei tea

Kommentaar

Algselt postitas Sambaz Vaata postitust

nuud ainult anna aega ja varsti tuleb mcnamara ja kusib sult, kuidas sa kull neid vaarikaid inglismaa puujalgade klubisi ei tea
        Tal ammu mäng mute peal
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mäger vahib oma mustvalgelt kinseskoobilt Eurovisiooni kordust

Kommentaar

vana hea briti stiilis "toome pingilt mingi külma venna, et ta pinge all feiliks".

Kommentaar

Eriti vinge selle asja juures, et tegemist oli Aaron Ramseyga. Kõige vägevama CV-ga mees lõi vaieldamatult kõige sitema penalti.
              "The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and all science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer pause to wonder and stand rapt in awe, is as good as dead: his eyes are closed."

Kommentaar

Algselt postitas -21- Vaata postitust
                Eriti vinge selle asja juures, et tegemist oli Aaron Ramseyga. Kõige vägevama CV-ga mees lõi vaieldamatult kõige sitema penalti.
                Jah, mehel oli vist karjääri viimane võimalus mingi Euroopa trofee võita, aga ei. Äärmiselt kehva pennu tõesti.

Muidu oli mäng pigem algusfaasis Frankfurt'i käes, siis mida aeg lõpupoole tiksus, ühtlustus ära ja ka kaotaja tiim ei pea oma mängu pärast liialt põdema. Üsna võrdne heitlus. Palju õnne!

Kommentaar

Joaquin, 41a, keskväljamees, teeb ajalugu Euroopa Liigas. Ron ja Messi, aegaon, aegaon!
                  Browse an extensive library of videos from the UEFA Europa League 2023/2024 official website. Includes top goals, classic match highlights and much more.

Kommentaar

Manchester United, Arsenal, Barcelona, Juventus ja võib-olla ka Atletico Madrid on kõik Euroopa Liiga play offides
                    Je suis Nasfal

Kommentaar

Väga äge grupp, kõik ilusti viielised:
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

Kommentaar

Hradecky omavärav üks neid kummalisemaid.
                        the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                        because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Juve esimene õite raju vindiga.
                          the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                          because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Manu barca pennal - pole ammu nii kinni makstud paska näinud
                            Je suis Nasfal

Kommentaar

Algselt postitas Linnupoja Vaata postitust
                              Manu barca pennal - pole ammu nii kinni makstud paska näinud
                              Päris pime oled? Vaata mõni kordus uuesti üle ja küsi Bruno käest milleks selline liigutus vajalik oli.

Kommentaar

Algselt postitas diz Vaata postitust

päris pime oled? Vaata mõni kordus uuesti üle ja küsi bruno käest milleks selline liigutus vajalik oli.
                                mis liigutus??????????????? 100% fakt, et iga inimene kes arvab, et see on pennal ei tea jalgpallist mitte midagi.
                                Je suis Nasfal

Kommentaar

Working...
                                X