No announcement yet.

Borussia Dortmund

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Esimsed kümmekond minutit olid väga rabedad, Hoppenheimil oli variant isegi 2-0 ette minna. Võimalust aga ei kasutatud ja Dortmund võttis sealt maalt asja üle. Esimesele väravale järgnes kohe teine, ning kolmaski ja mäng oli kotis kah. Roman suutis küll ühe korraliku koogi küpsetada, ent saatuslikuks see õnneks ei saanud. Viimastes mängudes pole erilist pinget nagu olnud, teine koht tundus juba tükk aega tagasi väga loogiline ja eks kõik fännid ole ka ammu juba karikafinaali ootuses.

Kommentaar

heheee.

Kommentaar

Algselt postitas ericbana Vaata postitust
        heheee.

+ Peale selle valiti mees Matchday 33 parimaks.

Ginteriga olevat kokkuleppele saadud, nüüd veel Freiburgiga vaja selgusele jõuda üleminekuosas. Eriti ei usu ikkagi, et see aastaks laenule tagasi juhtub.
        sigpic

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas jürks Vaata postitust
            Reus agrees with Hummels' quote about winning CL with BVB would be more special than winning 6 with another club.

Reus: I'm from Dortmund, it has always been a dream of mine to play for BVB. I have a contract here & I'm happy every second I spend here.
            sigpic

Kommentaar

Ciro Immobile on lähedal Borussia Dortmundiga liitumisele, kui uskuda viimaseid kõlakaid Itaalia pressis.Põhimõtteliselt siis Lewa asendajaks, välja tuleb käia mehe eest ca 20 miljonit .

Kommentaar

Algselt postitas westfalen Vaata postitust
                Ciro Immobile on lähedal Borussia Dortmundiga liitumisele, kui uskuda viimaseid kõlakaid Itaalia pressis.Põhimõtteliselt siis Lewa asendajaks, välja tuleb käia mehe eest ca 20 miljonit .
                20 milli lol. Itaalia kollane meedia trollib, muud midagi. Ramos juba tuleb asendamist proovima.

Kommentaar

Algselt postitas petteri Vaata postitust
                  20 milli lol. Itaalia kollane meedia trollib, muud midagi. Ramos juba tuleb asendamist proovima.
                  + 1

ei näe varianti, et Juventus mehe nii odavalt käest laseb.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Minupoolest saatku see Aubameyang minema ja tooge Immobile sisse, see oleks vägev küll

Serie A's leading scorer, Ciro Immobile of Torino, is interested in joining Borussia Dortmund, the German club's chief executive officer, Hans-Joachim Watzke, said on Friday.

"I can only confirm that the player Immobile really wants to join us," Watzke told reporters. "That is all there is to be said on this. If everything was settled then we would have announced it."

Torino president Urbano Cairo insisted he is determined to keep the player - who is co-owned by Serie A champions Juventus - but Watzke has now claimed Immobile has his heart set on a move to Jurgen Klopp's side.

He told Bild: "I can confirm that the player Immobile absolutely wants to join us. There is nothing else to add. If there was something to announce, we would do it.

"It is a known fact that we have been in Italy to exchange thoughts with Juve and collected information."

Immobile's agent Giacomo Petralito also confirmed he has held talks with Dortmund officials, adding to Bild: "I can confirm that I met with [Dortmund sporting director] Michael Zorc and Hans-Joachim Watzke."

Kommentaar

loodetavasti saate kätte Immobile´i, Lewale on korralikku asendust vaja ja vaevalt Ramos üksi välja veab, siiber võiks ka ära minna,

Kommentaar

Poola tankilt vahepeal 102. tabav lask.

The entertainment network where videos and personalities get really big, really fast. Download Vine to watch videos, remixes and trends before they blow up.

Kommentaar

Klopp über Lewandowski-Freistoß-Tor: "Er übt das seit 4 Jahren, aber von den 8000 Versuchen sind im Training etwa 2 reingegangen."

Kommentaar

Algselt postitas bubbles Vaata postitust
                            Minupoolest saatku see Aubameyang minema ja tooge Immobile sisse, see oleks vägev küll

Serie A's leading scorer, Ciro Immobile of Torino, is interested in joining Borussia Dortmund, the German club's chief executive officer, Hans-Joachim Watzke, said on Friday.

"I can only confirm that the player Immobile really wants to join us," Watzke told reporters. "That is all there is to be said on this. If everything was settled then we would have announced it."

Torino president Urbano Cairo insisted he is determined to keep the player - who is co-owned by Serie A champions Juventus - but Watzke has now claimed Immobile has his heart set on a move to Jurgen Klopp's side.

He told Bild: "I can confirm that the player Immobile absolutely wants to join us. There is nothing else to add. If there was something to announce, we would do it.

"It is a known fact that we have been in Italy to exchange thoughts with Juve and collected information."

Immobile's agent Giacomo Petralito also confirmed he has held talks with Dortmund officials, adding to Bild: "I can confirm that I met with [Dortmund sporting director] Michael Zorc and Hans-Joachim Watzke."
                            Mina Aubameyangi küll kuskile ei saadaks, see et mehel on vaja harjuda veidi Bundesligaga ja võhma endale juurde hankida on selge, samas debüüthooajal 13 väravat ja 6 res. söötu pole paha või mis?

http://www.last.fm/user/kurat_

Kommentaar

Hooaja esimene pool oli tal tõesti hea, kuid teine pool vajus poiss ikka väga ära. Võib-olla tõesti peab talle andma aega harjumiseks. Igatahes kui jutt juba sellistest uhketest nimedest nagu Immobile juttu on ja siis mingid spekulatsioonid veel Drmici kohta. Okei, Schieber saadetakse ära, selles olen ma kindel aga mis koha siis Ji sisse võtaks kui need kaks (Iimobile ja Drmic) kohale suudetakse tuua. Siis jääb justkui Ji ka üleliigseks või mis?

Kommentaar

Algselt postitas bubbles Vaata postitust
                                Immobile juttu on ja siis mingid spekulatsioonid veel Drmici kohta.
                                Drmic läheb Bayer Leverkusenisse, asi official juba.
                                Immobile eest tegi väidetavalt Atletico ka pakkumise, mis on Dortmundi omast kõvasti suurem.
                                Seega, peab hakkama vast teisi variante otsima.

Kommentaar

Working...
                                X