No announcement yet.

MM 2014 üldarutelu

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Tegime MM-i ajaks eraldi alamfoorumi, mille tõstsime kõige kõrgemale. Pärast turniiri liigutame kõik asjad tagasi suurvõistlused alla.
    sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust
      Tegime MM-i ajaks eraldi alamfoorumi, mille tõstsime kõige kõrgemale. Pärast turniiri liigutame kõik asjad tagasi suurvõistlused alla.
      Kui MM pihta hakkab, kas siis kogu arutelu enne/pärast igat mängu toimubki ainult siin teemas või on oodata ka midagi sarnast nagu EURO2012, kui kasutaja mcnamara (http://foorum.soccernet.ee/showthrea...012-alagrupp-A)tegi kõikidest alagruppidest erinevad teemad. Teemasid tehti kuni finaalideni välja.
      "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Algselt postitas dontastik Vaata postitust
        Kui MM pihta hakkab, kas siis kogu arutelu enne/pärast igat mängu toimubki ainult siin teemas või on oodata ka midagi sarnast nagu EURO2012, kui kasutaja mcnamara (http://foorum.soccernet.ee/showthrea...012-alagrupp-A)tegi kõikidest alagruppidest erinevad teemad. Teemasid tehti kuni finaalideni välja.
        Plaan on sama ka seekord. Teen lähipäevil alagruppide teemad kui maldate niikaua oodata. Paistab, et olen siin moderaatoriks määratud.
        the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
        because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

kui app'idest juttu tuli siis minu soovitus oleks 365 Scores
          See hea nii MM'i ajaks kui ka hiljem. Video highlightid tulevad ka koheselt üles. + ajakava kenasti eesti ajavööndis ka

Kommentaar

Jäi Piraadilahes silma: http://espn.go.com/30for30/soccer. Sama märksõnaga leiab.

Pole ise vaatama hakanud, kuid teemad tunduvad väga ägedad ja "30 for 30"põhisarjas olnud "The Two Escobars" oli super.

1 Hillsborough Daniel Gordon April 15, 2014 0.527[50]
            A look at the April 15, 1989 tragedy at Hillsborough Stadium in Sheffield, England, where a stampede in the stadium's standing-room-only areas killed 96 people and injured 766. The film examines the ongoing efforts of victims' families to seek exoneration of their loved ones, who were blamed in part by local authorities in an attempt to conceal police and security inadequacies. (2 hours in length)

2 Maradona '86 Sam Blair April 22, 2014 < 0.033[51]
            A look at Diego Maradona's spectacular individual performance during the 1986 FIFA World Cup. (30 minutes in length)

3 The Opposition Ezra Edelman and Jeffrey Plunkett April 22, 2014 < 0.033[51]
            Chile hosts a decisive World Cup qualifier at Santiago’s National Stadium just weeks after the stadium had been transformed into a concentration camp and killing field for opponents of Augusto Pinochet (who had just gained power in a military coup). Though FIFA investigates the matter, the game goes on, with the Chilean team winning in a walkover after their opponents from the Soviet Union boycott in protest over the stadium's use. (30 minutes in length)

4 Ceasefire Massacre Alex Gibney and Trevor Birney April 29, 2014 < 0.038[52]
            June 18, 1994, and fans of Ireland's national team are euphoric over their team's World Cup opener against Italy at Giants Stadium. Joy turns to horror, however, at a bar in Loughinisland, Northern Ireland, where a Protestant terror group kills six men who were watching the game. The tragedy is a low point and a turning point in the Northern Ireland conflict, one that would ultimately contribute to paramilitaries on both sides calling ceasefires just weeks later. (30 minutes in length)

5 The Myth of Garrincha[5] Marcos Horacio Azevedo April 29, 2014 < 0.038[52]
            Examining the legend of Mané Garrincha, a "jester" who overcame bent legs to lead Brazil to two World Cup wins through his amusing style of play, and the efforts of his family and fans to give him a proper burial in Rio de Janeiro after his death in 1983. (30 minutes in length)

6 Mysteries of the Rimet Trophy Brett Ratner May 6, 2014 < 0.031[53]
            The Jules Rimet Trophy, awarded to the World Cup winners from 1930 to 1970, is a prize shrouded in mystery, as the whereabouts of the original trophy is unknown. This film focuses on the trophy’s first brush with crime – a Nazi plan to steal the Rimet Trophy from Italy during World War II - and Ottorino Barassi, an Italian soccer official who attempted to protect the valued prize. (30 minutes in length)

7 Barbosa: The Man Who Made All of Brazil Cry Loch Phillipps May 6, 2014 < 0.031[53]
            How Brazilian goalkeeper Moacir Barbosa went from national hero to pariah after allowing Uruguay's cup-winning goal in the 1950 World Cup. (30 minutes in length)

8 White, Blue and White Camilo Antolini July 1, 2014[54] N/A
            After leading their national team to victory in the 1978 FIFA World Cup, Argentines Ossie Ardiles and Ricky Villa join Tottenham Hotspur, becoming cult heroes in England after leading Spurs to the 1981 FA Cup Final. Things radically change, however, when a conflicted Ardiles leaves Spurs and returns to Buenos Aires after Argentine troops descend on the British-ruled Falkland Islands, asserting rightful sovereignty over the territory.
            When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Kõik, kes Pärnus elavad, siis neile teadmiseks, et Pärnu Võrkpalliklubi paneb randa üles suure ekraani, kust kõiki MM-i mänge hakatakse näitama.
              Lionel Messi - Parim jalgpallur maailmas

Kommentaar

Hillsborough oli tasemel. teema muidugi võigas. eriti kuna sisse lasti ka kaadrid, mida algselt ei peetud sobilikuks teles näidata. (ainus film, kus reklaamipausid on kasulikud)
                Maradona 86 oli ok. a 30 minti läbinämmutatud teemal ehk mitte päris Zidane 21 sajandi portree.
                Opposition samuti poole tunnine klipp.

tehtigi vist üks korralik film(30 for 30 tasemel) ja lisati lühifilme(30 for 30 web filmide tasemel), et saaks MM'i lainel seeriana maha müüa.
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

kas vabaka ekraanilt näeb mänge?
                  Mia san mia

Kommentaar

Täiesti kohutavaid vigastusi saadi eile õhtul/möödunud öö jooksul.

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
                      Täiesti kohutavaid vigastusi saadi eile õhtul/möödunud öö jooksul.
                      Kes peale mehhiklase Luis Montes veel eile end rõvedalt vigastas?
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Kes peale mehhiklase Luis Montes veel eile end rõvedalt vigastas?
                        Üks näide

Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga

Mehhiklased kaotasid Rafa Marquezi ka + Montolivo siis itaallaste poole pealt.

Kommentaar

Vabandan laiskuse pärast, aga kas foorumis kusagil ka MM-teemalist ennustust on?
                          Elu on lühike, pidu on pikk.

Kommentaar

Algselt postitas GoldenEagle Vaata postitust
                            Vabandan laiskuse pärast, aga kas foorumis kusagil ka MM-teemalist ennustust on?
                            Veel pole tehtud.

Kommentaar

Arvestades, et Falcaoga võrreldes lahjemalt vigastuspausilt kuu aja eest tagasi tulnud ja isegi mai alguses mängudes osalenud Giuseppe Rossi polnud Itaalia treenerite hinnangul MM-iks piisavalt heas füüsilises vormis, ei tasu vast loota, et kolumblased oma ässa kaasa võtavad.
                              sigpic

Kommentaar

Ma olen üsna kindel et ikka võtavad kui terve on.

Kommentaar

Working...
                                X