No announcement yet.

FC Loll algkoosseis

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ronaldo nüüd seal nimekirjas küll olema ei peaks. Mida lolli Camoranesi ja Fletcher muidu teinud on?

E: Venelased Andreev ja Nahk võiks ka olla nimekirjas.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Ronaldo nüüd seal nimekirjas küll olema ei peaks. Mida lolli Camoranesi ja Fletcher muidu teinud on?
      Ka siit on tema hiljutine eriti idiootne käitumine läbi käinud.
      Sellega peaks ta saama mitte FC Loll vaid FC Idioot algkoosseisu.

May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

FC Flop oleks ka põnev.
        Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

XI:

Margus Tauno
          Märten Andres Karla Meelis
          Ivo Rudolf Heinz Tiit
          ____?

vv jätan esialgu lahtiseks ja vahetusmehed panen ka hiljem.

Kommentaar

Kus Darius Vasell on? Üritas ju kunagi akutrelliga verevalumist lahti saada.

Kommentaar

Darius Vassell ja Ramalho saavad füsioterapeutideks.

Brazilian striker Ramalho was once bed ridden for 3 days when he wasn’t sure what to do with his suppository.

He had been given it to treat a dental problem, but rather than apply it to his teeth, he swallowed it.

Kommentaar

1420 FOOTBALL: Former Brazil winger Mancini, 31, has been jailed for two years and eight months after being found guilty of sexual assault by a Milan judge. Mancini, who has been playing for Atletico Mineiro, was accused of assaulting a young Brazilian woman while playing for AC Milan on loan from Inter Milan.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/front_page/9649639.stm

-e- tema suurepärane nurgalöök on YT'st ära koristatud. keegi leiab?

Algselt postitas fiume_1987
                He has been so bad in last year or so with Inter that Italian journalists have gave him a nickname "ex-giocatore" (no translation necessary).
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

http://sport.delfi.ee/news/melu/uudi....d?id=63187948 tänane päev toodab ikka mitme eest.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                    http://sport.delfi.ee/news/melu/uudi....d?id=63187948 tänane päev toodab ikka mitme eest.
                    The Arsenal striker has a high evaluation of himself. The 23-year-old scored a 10 out of nine in a self confidence test run by Arsenal's physchologist, has often stated he will become the best player in World Football, has been known to tell people season after season he will win the Golden Ball award, and insiders believe the Dane often blames other for his misses on goal.

None the less Bendtner has provided Arsenal with calibre, particularly in 2009/2010, and although the FC Copenhagen youth has endured lapses in form and playing time during 2010/2011, there is no denying the striker is a talented footballer who is still young.

However, Nicklas Bendtner does have quite an ego.

In about three years, I will be better than Zlatan. He is older than me and has now reached his peak as the top scorer in Serie A—but I have a plan, I believe in it and I am ready. Next season, I can finally make my breakthrough and then I still have two years to become better than Zlatan—and I will.

By then I will be close to my peak and will be able to look upon myself as one of the world’s greatest strikers.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ühest teisest kohast lugesin veidi pikemat versiooni loos. Asi toimus hommikul vara, vend tuli naisega peolt ja kaardimakse ei läinud miski pärast läbi. Peale seda hakkas ta alles tasuta pitsat nõudma. Mitte, et ma õigustaks sellist käitumist, aga ikka juhtub. Eriti kui napsu oled võtnud.
                      Oleks seda tasuta pitsat nõudnud mina, Tofuu või mõni muu suva jorss poleks uudist tehtud.
                      Meie üks ühine tuttav on ka purjus peaga hommikul Hessis tasuta burksi luninud. Who cares?
                      Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Algselt postitas Rein Vaata postitust
                        Ühest teisest kohast lugesin veidi pikemat versiooni loos. Asi toimus hommikul vara, vend tuli naisega peolt ja kaardimakse ei läinud miski pärast läbi. Peale seda hakkas ta alles tasuta pitsat nõudma. Mitte, et ma õigustaks sellist käitumist, aga ikka juhtub. Eriti kui napsu oled võtnud.
                        Oleks seda tasuta pitsat nõudnud mina, Tofuu või mõni muu suva jorss poleks uudist tehtud.
                        Meie üks ühine tuttav on ka purjus peaga hommikul Hessis tasuta burksi luninud. Who cares?
                        Krt, võtnud siis selline naine, kes süüa teha oskab, mitte mingi Zen-"imen Lada sumpast tööle"-ta.

Kommentaar

Krt, võtnud siis selline naine, kes süüa teha oskab, mitte mingi Zen-"imen Lada sumpast tööle"-ta.
                          Mõnu, soovolinik kargab sulle nüüd kapist kallale. Ise peab mees oskama süüa teha. tra.
                          "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

http://sport.postimees.ee/672250/uus...oraid-autosid/ khm.

Kommentaar

Ju Bendtner vaatas, et selle pizza looga koosseosu ikkagi ei pääse ja korraldas midagi suuremat ja mälestusväärsemat!

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                                Ju Bendtner vaatas, et selle pizza looga koosseosu ikkagi ei pääse ja korraldas midagi suuremat ja mälestusväärsemat!
                                Nüüd peaks algkoosseisu koht kindel olema koos Balotelliga. Eeldusel muidugi, et Mõnuagent 4-4-2 mängib.

Kommentaar

Working...
                                X