Kui see on sinu esimene külastus, siis palun tutvu korduma kippuvate küsimustega. Selleks, et teha postitusi, tuleb Sul end kasutajaks registreerida. Postitusi saad lugeda ka ilma registreerimata.
Trammidepoo andis meile rohelise tule ,kuna eelmisel korral pidasime ennast nende meelest hästi üleval:P . Pakuvad meile mõlemaid tramme: lahtist konkat ,mida veab elektritramm ja kohviktrammi,kus on tualett sees ja saab kaasavõetud jooke nautida,seal on lauad sees jne. Lahtisesse trammi mahub maksimaalselt 30 inimest ja seda vedavasse vanaegsesse elektritrammi mahub umbes 35-40 inimest.
Hind sellisele paarile oleks selline: 1 tund-1780.- 1,5 tundi-2230.- ja 2 tundi- 2680.-
Normaalne oleks võtta tramm kaheks tunniks. Arvestades ,et sõitjaid oleks kokku 65 inimest teeks see piletihinnaks 42.- jeeku per nägu. Aga seltskondi võib ju ka vahetada ja trammi kauemaks tellida. No igatahes on variante mitmeid... otsustame koos.
Nüüd siis kohviktramm,kus sees on peldik ,muusika ,lauad: selle 1 tund maksab -1400.- 1,5 tundi -1825.- ja 2 tundi -2250.-
Kui arvestada ,et sisse mahub 40 inimest siis teeb see kahe tunnise sõidu korral umbes 57.- jeeku per nägu. Sõidu marsruut oleks nii ,et peale istume Depoo juurest ja läbi linna Kadriorgu ja Tondile umbes 4-5 tiiru. LInnast seekord peale võtta ei tahaks . Ja peale saab alles siis .kui on vastav pilet ette näidata,mis kinnitab ,et sõit on tasutud.
Peale võtame juba trammis olles
Ootan arvamusi ,millist varianti valida .Kas variant A-elektritramm+ lahtine konka või
variant B-kohviktramm peldiku ja muusikaga
Mina pooldaksin A varianti. Muusikat saame ise väga vabalt teha.
Aga variant C-d sa ei pakkunudki, kus 2 tundi maksaks ca 1100- See oleks siis tavaline liigendtramm nagu eelmine kord. Kahe erineva trammi bronnimine ja raha kogumine on muidugi tülikas, samas võib see olla vajalik kui on suur nõudlus.
Igatahes, bronniks kohe 4 kohta variandile A või B
Mina pooldaksin A varianti. Muusikat saame ise väga vabalt teha.
Aga variant C-d sa ei pakkunudki, kus 2 tundi maksaks ca 1100- See oleks siis tavaline liigendtramm nagu eelmine kord. Kahe erineva trammi bronnimine ja raha kogumine on muidugi tülikas, samas võib see olla vajalik kui on suur nõudlus.
Igatahes, bronniks kohe 4 kohta variandile A või B
Variant C jäi tõesti välja ,sest kardan ,et palava ilmaga lämbume seal sees ära:P aga põhimõtteliselt on ka selline tramm saadaval ja see on ka üsna odav. Võime ta lisatrammina abiks võtta.
Igatahes hakkan siis nimekirja koostama ja panen a/a nr. homme üles ja sinna saavad soovijad raha maksta . Põhimõte on selline ,et kes ees see sees.
samas ma ei välistaks päriselt ka seda tavalist trammi ehk variant c-d; sinna lauta mahtus häid lambaid ikka väga palju ja tekkis teatav tshuvstva loktja
We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.
Niih!
Nädalavahetus on möödas! Kuidas edeneb asi trammide, variantide ja a/a numbriga?
Variant B tundub täitsa kenake - soliidne vanem inimene saaks rahulikult kohvitassi taga istudes sm. Maksimovi kunagise Postimehe artikli üle mõtiskleda ja lähemate võitluskaaslastega arutada!
Aga mida ma öelda tahtsin - et ega need kõikjal trammipeatustes kusevad fännid nüüd parimat promo ka ei tee! Muidu oli see nö. tavatramm muidugi tore.
Peale Albaania mängu ilmub Jalgpallitrammide sõitude kohta ka JH-ametlik pressiteade ja mul on hea meel ,et hakkame jälle ühiselt asju ajama. Pressikas on kirjas nii a/a ,kui ka pileti hinnad,kellaajad kuupäevad ,väljumiskohad jne.
Nii,et veidi kannatust,sõbrad!
uskumatu, et trammipark oli nõus..neil lühike mälu vist. minul vähemalt kadus hyplevas trammis pea et iga foori juures põrand alt Mis seal ikka , olen \"käsi\"
See peldikuga variant oleks nagu ausam. Mõelge mehed ise, kaks tundi jood trammis õlut ja vetsu polegi ?? Üldises plaanis sõidan aga ükskõik millega Ootan ka kannatamatult seda arve numbrit, millele rahake kanda.
uskumatu, et trammipark oli nõus..neil lühike mälu vist. minul vähemalt kadus hyplevas trammis pea et iga foori juures põrand alt Mis seal ikka , olen \"käsi\"
yeah, samad sõnad siitpooltki tramm muud ei teinudki kui kõikus ja olgem ausad oli ka pärast sõitu päris ära ruunatud.
Kommentaar