Tegelikult on nii, et Facebooki abil on inimesteni meeletult lihtsam jõuda. Võtame näiteks pereisa, kelle poeg mängib Tallinna Kalevis. Isa pole Kalevi koduleheküljele jõudnud juba mitu kuud, kuid FB-s on tal klubile like pandud ning sel viisil jõuavad Kalevi olulisemad uudised ka temani.
Usun, et selliseid inimesi on päris palju, kellel on Meistriliigas - ptüi, Premium liigas - küll olemas lemmikmeeskond (näiteks kodulinna tiim), kuid fännideks on neid palju nimetada. Iseseisvalt ei jõuaks nad klubi kodulehele eluilmaski, kuid Facebookis on neil sümboolne like pandud, mistõttu jõuavad klubi sõnumid lihtsa vaevaga ka nendeni. Tõsistel fännidel pole tõesti vahet, kuid n-ö tavainimese jaoks on Facebook kordades olulisem kui koduleht. Mis ei tähenda, et need kaks ei võiks sümbioosis tegutseda.
Usun, et selliseid inimesi on päris palju, kellel on Meistriliigas - ptüi, Premium liigas - küll olemas lemmikmeeskond (näiteks kodulinna tiim), kuid fännideks on neid palju nimetada. Iseseisvalt ei jõuaks nad klubi kodulehele eluilmaski, kuid Facebookis on neil sümboolne like pandud, mistõttu jõuavad klubi sõnumid lihtsa vaevaga ka nendeni. Tõsistel fännidel pole tõesti vahet, kuid n-ö tavainimese jaoks on Facebook kordades olulisem kui koduleht. Mis ei tähenda, et need kaks ei võiks sümbioosis tegutseda.
Kommentaar