Chac unustab kogu oma filosoofiapalangu kestel ära tõiga, et jalgpallifänlus on emotsioonidepõhine tegevus, mitte äri või kliendibaasi laiendamine. Äris on võimalik tekitada pakutavale nõudlus, jalgpalli vastu vajaduse tekitamine on ette põrumisele määratud. Starmani vutipäevad, Getter Jaani et seetera. Tulemus? Fännisektorid kasvavad endiselt visalt, samuti kui küljetribüünid. Pigem seisavad numbrid paigal või annavad tagasi, v.a. positiivne näide Tartust, Tamme staadionilt.
Igasugused FB kutsed ja "tule mängule, mäng on hea" stiilis pealesurutud pöördumised omandavad lõpuks vastupidise efekti ja muutuvad ei enamaks kui regulaarspämmiks, mis otseteed rämpsu saadetakse. Kui ei ole ühisnimetajat, mütsi, kui soovite, mille alla kogukond-fänkond peaks tahtma koonduda, ei saagi asjast asja saada. Ma ei näe ühtki tõsiseltvõetavat põhjust, miks koondisemängude tribüünide visalt kasvav ja mingi stabiilsuse saavutanud attending peaks käituma ja toimima samade reeglite ja eelduste alusel ka Meistriliigas.
Jalgpall võib äri olla, fänlus seda ei ole. Hapukoort võid piimajoojale müüa, jalgpalli pigem ei.
Igasugused FB kutsed ja "tule mängule, mäng on hea" stiilis pealesurutud pöördumised omandavad lõpuks vastupidise efekti ja muutuvad ei enamaks kui regulaarspämmiks, mis otseteed rämpsu saadetakse. Kui ei ole ühisnimetajat, mütsi, kui soovite, mille alla kogukond-fänkond peaks tahtma koonduda, ei saagi asjast asja saada. Ma ei näe ühtki tõsiseltvõetavat põhjust, miks koondisemängude tribüünide visalt kasvav ja mingi stabiilsuse saavutanud attending peaks käituma ja toimima samade reeglite ja eelduste alusel ka Meistriliigas.
Jalgpall võib äri olla, fänlus seda ei ole. Hapukoort võid piimajoojale müüa, jalgpalli pigem ei.
Kommentaar