320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Publiku juurdekasv Eestikatel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas gd77 Vaata postitust
    Mida siis EJL oma rahaga tegema peaks?
    No näiteks üks vastus.

    Algselt postitas yordan Vaata postitust
    Eesti jalgpallile on väga vajalik, et EJL suudaks adekvaatselt oma prioriteedid ümber hinnata, et hakata tegelema kõige põletavama murekohaga Eesti jalgpallis. Härjal tuleb sarvist haarata ja julgelt kulutada probleemi lahendamiseks ka finantsvahendeid!
    Kindlasti pole probleemile lihtsaid lahendusi, kuid maailmas on see know-how olemas, et kuidas ehitada üles bränd nimega Eesti jalgpall.
    Aga muidu respect yordanile postituse eest. Samas meie kultuur on ka selline. Kunagi töötasin ettevõttes, mis tegeles spordisündmuste analüüsimisega ning siis olin nišis, kus sai pidevalt neid teemasid arutatud. Nüüd töötan ettevõttes, kus on reaalselt 1 inimene, kes jagab spordis biiti.

    Ja siis veel üks robustne näide saatest Rooside sõda:

    Küsimus: nimeta üks Eesti jalgpallur, kes mängib välismaal.

    Vastused: Klavan, Vassiljev, Lindpere, Reim, Poom. Rääkimata sellest, et võistkonnad ei osanud midagi pakkuda. Jalgpall tuleb inimesteni viia. Näiteks EM-i ajal tegin ettevõttes ennustuse, mis äratas väikese hasardi täiesti spordikaugetes inimestes ning pooled tunnistasid, et vaatasid jalgpalli rohkem, kui ülejäänud elu kokku. Kõik algab lihtsatest asjadest.
    Instagram

    Twitter

    Eesti Lokomotiv Moskva fännid

    telekavaataja.blogabet.com

    Kommentaar


      Algselt postitas kesa Vaata postitust
      Muuseas Euroopa liigade rankingus 11. real paiknevas Tšehhi Siim Lutsu koduklubi Praha Bohemiansi piletihinnad on vahemikus 150-230 krooni, mis eurodesse arvestatult võrdub
      5,5 euroga otsa-ja vastastribüünil - 8,5 euroga peatribüünil.
      Lastele, invadele ja penskaritele loomulikult odavamalt või tasuta.

      Õlu maksab ca 1 euro ringis.

      43. real paiknevas Eestis pilet 3-10 euri ja õlu 2-3.50 euri.
      Hinna ja kvaliteedi suhe on paigast ära.

      No Tšehhi õllehindu ei tasu meie omadega võrrelda, aga seda tead sa muidugi ise ka
      Üldiselt ma ei usu, et Eestis hindade pärast väga keegi tulemata jätaks. Viiekas piletiks on normaalne, alla selle ei saagi Eestis mitte kuskile pm.

      Kommentaar


        80 .aastatel tõi sõduritega mängiv Sport mõnusalt rahvast komsomolkale.Ja rahval ja miilitsatel igav ei olnud.Ja ainumalt miilitsaid oli mängul rohkem,kui praegu enamus meistriliiga mängudel publikut.

        Kommentaar


          Algselt postitas MNa Vaata postitust
          No Tšehhi õllehindu ei tasu meie omadega võrrelda, aga seda tead sa muidugi ise ka
          Üldiselt ma ei usu, et Eestis hindade pärast väga keegi tulemata jätaks. Viiekas piletiks on normaalne, alla selle ei saagi Eestis mitte kuskile pm.
          Nii arvasin ka mina, aga pärast seda kui pool siinset foorumitki nutab selle üle, et 7 eurot VSB eest kuus on täielik röövimine ja mida kõike veel, siis ma ei ole selles enam nii kindel. Põhimõtteliselt on elu näidanud, et tribüünid on korralikult rahvast täis ainult siis kui pileteid jagatakse tasuta, aga me kõik teame, et see ei ole klubide arenguks ega ka jalgpallikultuuri arenguks jätkusuutlik tee. Mulle endale meeldiks lahendus, et igaüks annaks kassas meelelahutuse eest täpselt nii palju kui ta arvab, et see väärt oli. Aga eks klubid soovivad vähemalt mängupäeva kuludegagi enam-vähem mõistlikusse miinusesse jõuda.

          Kommentaar


            Kusjuures EJL ise räägib, et suhteliselt palju inimesi vähemalt teab jalgpalliklubisid ja vähemal määral ka mängijaid. Seega nagu mingi kandepind jalgpallile oleks.

            Usun ikka, et lumepall tuleks EJLi poolt veerema panna ja klubid saaksid sellele veel hoogu juurde anda. Kohalikule jalgpalliliigale tuleks anda mingi seksikas ja atraktiivne imidž, mis tõmbaks inimesi ligi. Minu nägemuses võiks PLil olla üks turundustiim ja kontseptsioon, mis tegutseks klubiüleselt ning mille eesmärk oleks kohaliku liiga atraktiivsuse suurenemine.

            Samas klubisisene tegevus peaks toetama selle üldise PL kontseptsiooni ellu viimist. Kindlasti peaks olema siin vähemalt 2-3 konsultanti, kes igapäevaselt klubidega tööd teevad, neile turundusideid jms pitchiks ja vaataks, et tegevusi reaalselt ellu ka viiakse. Praegu loodetakse liiga palju sellele, et kui mingi suvaline Slava või Jaan nimetatakse kogukonnatöö juhiks, siis kohe hakkab aktiivne tegevus pihta. Tegelikkuses see nii lihtne ei ole - vaja on ju häid mõtteid ja inimesi kes need ellu viiks.

            Selline kahetasandiline lähenemine, kus tegeletakse aktiivselt nii liiga promomise kui ka klubisiseste tegevustega võiks tekitada selle, et paari aasta pärast pole EJLi poolset klubide "suunamist" vaja, kuna klubis on pädevus turunduse tegemiseks olemas ning samuti on arusaam selle olulisusest ja kasust. Praegu seda pädevust ilmselgelt enamuses klubides ei ole ning paljud lihtsalt ei mõista/usu seda juttu, et turundusest neile mingit reaalset kasu tuleks.

            Kommentaar


              Algselt postitas yordan Vaata postitust
              Samas senikaua, kui rõhk on liigasüsteemi ehitamisel (mis tegelikult ka viimasel kahel aastal on kokku kukkumise äärele jõudnud - vaadake selle aasta IV liigasid)
              Kui pead silmas IV liigade õhenemist, siis siin on põhjus selles, et lahkujaid on alati olnud, kuid nüüd lähevad harrastajatest tulijad pigem rahvaliigasse. Ehk seda asja ma nii mustas toonis ei näeks.
              BVB - Vaprus

              Kommentaar


                Eks aeg oleks paratamatusega leppida. Liit ja klubid on nüüdseks vist juba kõike proovinud, et kohaliku liigat atraktiivseks teha, aga peale lühiajalisi tõuse on numbrid ikka oma 300 peale tagasi kukkunud. Meil lihtsalt ei ole staadionil käimise kommet ja lähima 20 aasta jooksul seda ilmselt ei tule ka.

                Ehitame riigi väikseid ja hubaseid statasid täis ja vaatame, et need 300 ennast võimalikult hästi tunneksid. See nr on jalgpalli mõttes kaduvväike, aga mistahes muu ürituse võrdluses talutav. Minu jaoks on meie mängud 250 inimesega vutipeod, kus üht huvi omavad inimesed kokku saavad ja head aega veedavad. Mängijad tunnevad fänne, fännid tunnevad vastasfänne. Õllekraanid mulisevad, mikrouunid burksidega huugavad. Nagu väike külapidu. Aga pidu kus pea kunagi igav ei hakka ja emotsiooni on rohkem kui sa teinekord nädala jooksul ära suudad seedida.

                Kommentaar


                  Algselt postitas MNa Vaata postitust
                  No Tšehhi õllehindu ei tasu meie omadega võrrelda, aga seda tead sa muidugi ise ka
                  Üldiselt ma ei usu, et Eestis hindade pärast väga keegi tulemata jätaks. Viiekas piletiks on normaalne, alla selle ei saagi Eestis mitte kuskile pm.
                  Miks hind ei mõjuta?
                  Kui külastad mängu korra-paar hooajal, siis loomulikult, mis see viiekas visata ja kolm viiskümmend PURGIõlut peale rüübata.
                  15-20 eurtsi per mäng.
                  Paraku iga kuu mitu korda võib mõnda venda juba mõtlema panna, seda enam, et staadionil atmosfäär olematu, ilm ja muud jamad.
                  Eriti võib see puudutada nooremaid ja kesisema sissetulekuga potentsaalseid vutihuvilisi.
                  Võta veel pruut või/ja lapsed ka kaasa, parajalt kopsakas väljaminek.

                  Tšehhis saad poole odavamalt, kümnekaga hakkama.

                  Pärnakad näiteks said uue Rannastaadioniga kaasa piletihinna tõusu 3-lt 5-le eurole aga kus on publikuarvu tõus, mis peaks nagu uue ja mugava staadioniga kaasnema.
                  142 mängus Floraga....

                  Kommentaar


                    Algselt postitas samoot

                    kogu teema v6ib lukku panna yhe lausega. eestlasele pole miski kunagi piisavalt hea ja kodune jalgpall ei hakka eestlast mitte kunagi niimoodi huvitama et ta yldse viitsikski pidevalt staadionil k2ia. miks? sest eestlane on sitane ori. eestlasele on alati olulisem mida isandad arvavad. eestlasele on t2htis manut v6i juventust f2nnata sest see on 2ssam ja isandam. aga oma popsitalu tuleb surmani h2beneda. punkt.
                    Ma olen kuulnud huvitavat teooriat sellest, et ajal mil euroopa riikide jalgpall fännibaasi ja staadionilkäima kultuurile rasva naha alla kasvatas oli meil siin jalgpall vastik okupantide ala. 90-ndate vabanemisega tuli maailma suurjalgpall kõigile koju kätte ning lapsekingades kohalik jalgpall sellega konkureerida ei suutnud. Tänapäeva globaaljalgpallis, kus igaüks võib edukalt ennast kasvõi Al Ittihadi tegemistega kursis hoida on vahet tasa teha pea võimatu.
                    Ühesõnaga rahvas ei kasvanud ega kasva enam oma kohaliku klubi külge.
                    Teooriat kinnitab mingil määral näiteks Eesti esimese vabariigi aja jalgpalli populaarsus.
                    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

                    Kommentaar


                      Algselt postitas yordan Vaata postitust
                      Kusjuures EJL ise räägib, et suhteliselt palju inimesi vähemalt teab jalgpalliklubisid ja vähemal määral ka mängijaid. Seega nagu mingi kandepind jalgpallile oleks.

                      Usun ikka, et lumepall tuleks EJLi poolt veerema panna ja klubid saaksid sellele veel hoogu juurde anda. Kohalikule jalgpalliliigale tuleks anda mingi seksikas ja atraktiivne imidž, mis tõmbaks inimesi ligi. Minu nägemuses võiks PLil olla üks turundustiim ja kontseptsioon, mis tegutseks klubiüleselt ning mille eesmärk oleks kohaliku liiga atraktiivsuse suurenemine.

                      Samas klubisisene tegevus peaks toetama selle üldise PL kontseptsiooni ellu viimist. Kindlasti peaks olema siin vähemalt 2-3 konsultanti, kes igapäevaselt klubidega tööd teevad, neile turundusideid jms pitchiks ja vaataks, et tegevusi reaalselt ellu ka viiakse. Praegu loodetakse liiga palju sellele, et kui mingi suvaline Slava või Jaan nimetatakse kogukonnatöö juhiks, siis kohe hakkab aktiivne tegevus pihta. Tegelikkuses see nii lihtne ei ole - vaja on ju häid mõtteid ja inimesi kes need ellu viiks.

                      Selline kahetasandiline lähenemine, kus tegeletakse aktiivselt nii liiga promomise kui ka klubisiseste tegevustega võiks tekitada selle, et paari aasta pärast pole EJLi poolset klubide "suunamist" vaja, kuna klubis on pädevus turunduse tegemiseks olemas ning samuti on arusaam selle olulisusest ja kasust. Praegu seda pädevust ilmselgelt enamuses klubides ei ole ning paljud lihtsalt ei mõista/usu seda juttu, et turundusest neile mingit reaalset kasu tuleks.
                      Tundub, et hetkel on vajadus pigem vist rahastuse järele. Mingi kuvand on olemas Premium Liigal (spetsiaalne meloodia, logo jne). Aga neid teavad ainult jalkafännid, kes vaatava kas youtubest või telekast ülekandeid jm. Aga mitte fännile siiski üsna võõras see bränd. Seda saab siis promoga - telereklaamid, netireklaamid jms.

                      Kommentaar


                        Nu aga nende Al Ittihadide, ManU-de ja Barcade mängudel ka ju eestlased ei käi. Äkki ei meeldi lihtsalt staadionitel käia.

                        Kommentaar


                          Kurb öelda, aga jälgides 25a. vaba eesti jalgpalli siis jalkaliitu eriti ei huvitagi see meistrikate publik.Koondis on ju ainult see kes liidule pappi toodab.

                          Kommentaar


                            Ülme mis frukte meie ümber ikka eksisteerib. Ühe suupoolega vinguvad ja "analüüsivad" publiku puuduse põhjuseid, teise poolega aga keelustavad sõna võtmise nendel "debiilikutel", kes kohal ei käi. Mõni neist isamaa parimatest poegadest võiks natukene pikemalt kirjutada ja selgitada, et mis tunne on nii loll olla.

                            #ajuhakkabvalutama
                            #emaannapadruneid

                            Kommentaar


                              Kolme eurosest õllehinnast pole minagi aru saanud. Reaalne liitri omahind on ca 10-20 eurosenti, otse tootjalt. Mis moodi sellest müügis 3€ või 3.50€ tuleb? Nagu ostaks krõpsupakki millest kaks kolmandikku on õhk.

                              Kommentaar


                                see on see uss, kes iseenda saba sööb. mis paneb inimesi millegi vastu huvi tundma: fear of missing out. haip ja kära; tunne, et kuskil toimub midagi olulist, millest räägitakse ja mis läheb laiemale ringile korda. kui siin foorumis ei käiks ega AK spordiuudiseid vaataks, siis ei teaks vist üldse, et eestis (liiga)jalgpalli mängitakse. ja isegi siin pole tihti pärast mänge ühtegi postitust, mispeale mõtled isegi, et pff, mõttetu.

                                Algselt postitas plastic'99 Vaata postitust
                                Ühe suupoolega vinguvad ja "analüüsivad" publiku puuduse põhjuseid, teise poolega aga keelustavad sõna võtmise nendel "debiilikutel", kes kohal ei käi.
                                jep. lisaks see meistriliiga mängudel käimise ja "premmi peale onamise" vastandamine on jabur. kui gustavsulemälestusvõistlustel Risto Mätast ergutamas ei käi, siis telekast olümpiat vaadata ei tohi.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X