Pro-Direct Soccer

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Janinho Vaata postitust
    krt tellisin just uued putsad, aga läks meelest, et UK lehed ei loe täpitähti ja kõik täpitähed kustutati. Nii aadressis kui ka nimes olid mul täpitähed, ehk mõlemad on siis nüüd valed, ei tea mis saab
    Eestisse tuleb nkn ja need kes seal postkontoris töötavad need saavad arvatavasti aru

Kommentaar

Algselt postitas Helarii Vaata postitust
      ja need kes seal postkontoris töötavad need saavad arvatavasti aru
      Loodan
      Pareiko sõimab kaitset, aga see on sama mis seinaga rääkimine..

Kommentaar

Kindlalt tuleb ära, sest ma tellinud 3-4 korda ja iga kord olen kirjutanud Otepää.

Kommentaar

Tellisin sealt omale http://www.prodirectsoccer.com/prodi...g&BRAND=0&SS=1 ja http://www.prodirectsoccer.com/prodi...=007&BRAND=001 Koos postikuluga kokku 1200.-

Olin sügavalt pettunud, kui jäin ilma sellest päev varem oli veel ok. http://www.prodirectsoccer.com/prodi...UP=SALEREPLICA

Kommentaar

Algselt postitas Janinho Vaata postitust
            krt tellisin just uued putsad, aga läks meelest, et UK lehed ei loe täpitähti ja kõik täpitähed kustutati. Nii aadressis kui ka nimes olid mul täpitähed, ehk mõlemad on siis nüüd valed, ei tea mis saab
            tellisin sealt suvel jalkavorme ja mul tekkis seal selline olukord, et kortermaja numbri taha ei salvestanud tähte ja samamoodi oli, et panin Pärnu aga tuli Parnu, siis igaks juhuks saatsin neile meili ja kõik sai korda

Kommentaar

prodirectsoccer on siis usaldusväärne koht ?
              Ja teine küsimus on, mida tähendab see security code, kui tellima hakkan ?

Ette tänades.

Kommentaar

Algselt postitas hheipss Vaata postitust
                prodirectsoccer on siis usaldusväärne koht ?
                jah .
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Sait on usaldusväärne, see on kindel. Kaua teil pakid tavaliselt tulnud on, need kes on tellinud. Ma 2 korda tellinud, esimesel korral sain nädalaga kätte, teine kord läks peaaegu kuu. Vanasti olid seal head aled, suurusi oli ka rohkem. Nüüd aga lähevad osad suurused kui soojad saiad. Kavatsen järgmine kord siit tellida. Tundub samuti usalduseväärne, hinnad odavamad, suurusi ka enam-vähem on, aind saatmiskulu ca €20.

Kommentaar

Sports Directist olen ise 2 korda tellinud - kaup tuleb kohale 10 päevaga. Sõpradega mitmekesi tellides väga soodne.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mul ka seni vaid positiivsed kogemused, kuid nüüd sain üle veits. Nimelt tegin tellimuse ära ning 8 tööpäeva hiljem pole pakk ikka kohal. Hakkan uurima ja avastasin, et ma poleks nagu tellimust teinudki... Täna teen uuesti.
                      "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

Tegin pakkumise ära, aga siis saatis e-mailile sellise kirja:

Unfortunately the card used for this order was declined by the card issuer (this can be for many reasons such as details held at the bank not matching the details given or the card has expired or an error on the details you have provided to us) and we are therefore unable to process your order.

Mul on deebetkaart.. Kas sellega saab osta või peab olema krediitkaart ?

Kommentaar

Peab olema krediitkaart, deebetkaarti nad vastu ei võta. Ise tegin SEB virtuaalse krediitkaardi (kehtib kuu aega)

Kommentaar

nüüd on olemas ka deebet-krediitkaardid, põhimõtteliselt tegu deebetkaardiga mis funkab ka krediitkaardina selle raha piires mis sul arvel olemas on. väga mugav asjandus

Kommentaar

Minu telllimuse number on 7-kohaline, kust ma saan vaadata, kaugel mu tellimus on?

----See allpoolasuv cräpp, mis meilis oli, on pointless----------
                              Tracking Your Order

If your delivery has been sent via Royal Mail
                              Please click here to track your parcel and enter your 13 digit reference number (shown above) in the 'Track and Trace' box. The status of your order will then be shown. If you miss the delivery, please take your missed delivery notification card, along with a form of identity, to collect your parcel. ROYAL MAIL will hold your order for up to four days before returning it to us. If you did not receive a card you will need to contact your local royal mail collection office. If you feel you need to contact Royal Mail concerning the whereabouts of your parcel please call Royal Mail customer service on 08457 740 740.

If your delivery has been sent via DPD Courier
                              Please click here to track your parcel and enter your 10 Digit reference number (shown above) in the 'Quick track' box. The full delivery status of your order will then be shown. All deliveries will need to be signed for between 9.00 am and 5.30 p.m. Deliveries within the UK are sent on a next working day service and to the Republic of Ireland two working days. If you miss the delivery a card will be left and they will attempt to deliver the next working day. If you feel you need to contact DPD concerning the whereabouts of your parcel please call DPD customer service on 0845 9 300 100 .

If your delivery has been sent via Citylink Courier
                              Please click here to track your parcel and enter your 8 Digit reference number (shown above) in the 'City Link Job No' Box. The full delivery status of your order will then be shown. All deliveries will need to be signed for between 9.00 am and 6.00 p.m. Deliveries are sent on a next working day service. If you miss the delivery a card will be left and they will attempt to deliver the next working day. If you feel you need to contact Citylink concerning the whereabouts of your parcel please call City Link customer service on 08700 007 007.
                              "Ajakirjaniku eelis on see, et tema saab oma arvamuse avaldamise eest raha, tavainimene aga peksa."

Kommentaar

Kui sa numbrit tead, siis mine Royal Maili kodulehele ja sisesta see nr sinna tracking kasti, seal siis peaks olema et kus ta parajasti asub, kui see ei toimi siis ei oska öelda. Peaks tulema tavaliselt u nädalaga. Teiste postiteenustega mul kogemust pole olnud.

Kommentaar

Working...
                                X