Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Vastus teemale \'Vanilla Ninja\'

Algselt postitas Jyrka

«Meie ideed ja soovid Vanilla Ninja tuleviku suhtes tundusid viimastel kuudel lahku minevat,» ütles bändi laulja Lenna Kuurmaa.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahaha

nii karm ju

Kommentaar

Noh õnneks Triinu ei laulnud ega tantsind seal bändis. Pilli ka ei mängind, tolku tast ei olnud niiet olgu tee tal kerge minna

Kommentaar

Ninjade uus video

Dangerzone

Kommentaar

Mäng

Ninjadest on tehtud mäng

Peate seifist raha kätte saama

Kommentaar

Mulle ilgelt meeldib ä
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kellegil on vist väga igav reede õhtul..

Kommentaar

Algselt postitas aanvaller Vaata postitust
                Kellegil on vist väga igav reede õhtul..
                Päevaga puitu ei pane ?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

ei..?

(liigutan kulmu)

Kommentaar

Algselt postitas aanvaller Vaata postitust
                    ei..?

(liigutan kulmu)
                    Täna on reede õhtu, eile oli neljapäeva õhtu

Kommentaar

Working...
                    X