X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas eika Vaata postitust
    "Probleeme lahendatakse naljaviskamisega."

Minusuguste nõrkade meeste vanasõna
    ole nüüd, enne kui probleemid tekivad on tüübid kõht kõveras laua all.
    AILTON

Kommentaar

Ehh.. arvan et ka tännu ja ka ta sõbrad saavad kunagi oma vitsad tänaval kätte ja lõpetatakse selline asi ära.

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
        "Probleeme lahendatakse naljaviskamisega."

Minusuguste nõrkade meeste vanasõna
        jagan arvamust 100 prossa
        forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Kuulge, moraalijüngrid, pange suud kinni. Las Tännnu jätkab samamoodi. Mehine mees mehhanisaator teab ise, mis kõige parem on. Nii tekib rohkem huumorit
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

krt ärge mölisege tännuga enam. Mul tulid eile 3 maskides tüüpi ukse taha ja andid kolakat. Ütlesid, et Tännu saatis.

Kommentaar

rääkige lähemalt, kes ta on ?? ja miks te teda mõnitate vms ?? pilti on temast ?? :D
              Algselt postitas -RoMaRiO-
              Välimuselt Cristiano Ronaldo, mänguoskustelt Arnold Oksmaa.

Kommentaar

Algselt postitas sixteen Vaata postitust
                rääkige lähemalt, kes ta on ?? ja miks te teda mõnitate vms ?? pilti on temast ?? :D
                Loe seda teemat, ja Sa ei kahetse.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

aga mingit pilti vms ? igatahes hakkan põnevusega lugema ;D
                  Algselt postitas -RoMaRiO-
                  Välimuselt Cristiano Ronaldo, mänguoskustelt Arnold Oksmaa.

Kommentaar

Algselt postitas sixteen Vaata postitust
                    aga mingit pilti vms ? igatahes hakkan põnevusega lugema ;D
                    Küll ka pildid lugemise käigus avalduvad.

Kommentaar

Google pildiotsingus esimesel kohal...

Kommentaar

Ma räägin, me teeme tännnu veel maailmakuulsaks.

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                          Google pildiotsingus esimesel kohal...

http://images.google.ee/images?q=meh...N&hl=et&tab=wi
                          Kohe näha kust pärit. Kolhoosi perekonnast.

Kommentaar

Väga huvitavad leheküljed on 45 ja 46: http://foorum.soccernet.ee/showthread.php?p=1056249

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                              aga ma mõtlen, et Mehha on pidevalt siin foorumis, millal tal aega on trennis käia?
                              Hommikul kell kuus ning siis 12 või 18.00

Kommentaar

Iga kuue tunni tagant? Miks sa keskööl trenni ei tee siis?

Kommentaar

Working...
                                X