Mehhanisaatori norimise teema

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
    Iga kuue tunni tagant? Miks sa keskööl trenni ei tee siis?
    Keskööl käib ta tänaval õpitut demonstreerimas.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

How fucking dare anyone out there make fun of Mehhanisaator, after all Hes been thru ! HES A HUMAN ! All you do is write a bunch of crap about him ! LEAVE MEHHANISAATOR ALONE, PLEASE ! Anyone who has a problem with Him , you deal with me, because He's not well right now !

Kommentaar

Algselt postitas Tim| Vaata postitust
        How fucking dare anyone out there make fun of Mehhanisaator, after all Hes been thru ! HES A HUMAN ! All you do is write a bunch of crap about him ! LEAVE MEHHANISAATOR ALONE, PLEASE ! Anyone who has a problem with Him , you deal with me, because He's not well right now !
        You beat him?
        AILTON

Kommentaar

Algselt postitas Mikk4 Vaata postitust
          You beat him?
          nobody can beat...THE MEHHANISAATOR

Kommentaar

The dark lord Tännu ! Hes undefeateble ! We should all beg for his forgiveness.

Kommentaar

Kui aus olla, siis ma ei saa aru, mis teil viga on? Miks teil on vaja kellegi kallal pidevalt nokkida? Ennem olin see mina, nüüd Mehhakas. Mis mõttega? Saate mingit rahuldust sellest?

LAs poiss vihkab pedesid, ta oma mure. ´Mis see teie p****t torgib? Ja see kuidas te poisi pere kohta nalja teete, see on haiglane.

Ja ma arvan, et kui teie niimoodi ei nokiks, oleks ka Mehhakas vähe teistsugusem.

PS! Saarlane, i'm bäkk.

Kommentaar

Algselt postitas Glasgow Celtic FC Vaata postitust
                PS! Saarlane, i'm bäkk.
                Kuidas rinnad vahpeal kasvanud on? Sööd hommikuti ikka saianukke?

Kommentaar

OOO NOOO ! Tännnnu on endale tugeva kurja liitlase saanud ! We are all gonna diee

Kommentaar

Esiteks, cannuman, käi perse ja teiseks cáñamo, käi perse. Ma ei ole tännu liitlane, aga see on lihtsalt nõme.

Kommentaar

Celtic On Tagasiiiiiii! Saarlase Nimel!

Kommentaar

Esiteks, cannuman, käi perse ja teiseks cáñamo, käi perse. Ma ei ole tännu liitlane, aga see on lihtsalt nõme.
                        t2nnu on lihtsalt rumal ja naiivne.

Kommentaar

Miks ma perse pean käima ?

Kommentaar

jess, ma jõudsingi teema lõppu!
                            väga lõbus lugemine oli
                            Algselt postitas Cule
                            Eestis sünnib iga päev üks Ronaldinho,aga treener teeb temast TVMK tasemel mängija

Kommentaar

Shermann, raha said kätte ikka?

Kommentaar

See on lihtsalt nõme.
                                Mis on nõme?

Vastata tohib vaid Tseltikutsikk
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X