No announcement yet.

Tennis

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kontaveit võitis vist oma karjääri 10nda itf tiitli ja seni ka kõige kõrgema kategooria, 50k$lise Eastbourne turniiri, esimene turniirivõit ka murul vist. Viimane turniirivõit pärines 2013 aastast, et tore, et lõpuks tuli turniirivõit ja veel kõrgema kategooria ka, ehk nüüd peaks mitu head kohta tõusma uuesti.
    Ela ja tunne, et elad
    see on kõige lihtsam
    filosoofia, mis toimib
    sule silmad ära vaata
    tagasi, hinga sügavalt ja
    hüppa üle iseenda varju
    tule koos minuga.

Kommentaar

Aasta kõige tähtsam finaal algas just. Loodame, et Lucie suudab Serenale vastupanu osutada!

Hajdeeeeeeeeeeeeee

Kommentaar

Serena ka Grand Slami järele? Väga võimalik. Wimbledon on otsustav!

Algselt postitas Chris Evert
        Dear Serena,

I’ve been thinking about your career, and something is troubling me. I appreciate that becoming a well-rounded person is important to you, as you’ve made that desire very clear. Still, a question lingers—do you ever consider your place in history? Is it something you care about? In the short term you may be happy with the various things going on in your life, but I wonder whether 20 years from now you might reflect on your career and regret not putting 100 percent of yourself into tennis. Because whether you want to admit it or not, these distractions are tarnishing your legacy.

Just a couple of years ago, when you were fully committed to the game, you showed the athleticism, shot-making, and competitive desire to become the greatest player ever. Many besides myself shared the same sentiment. You won five of the six Grand Slams you entered over the 2002 and 2003 seasons and looked utterly dominant in the process. Then you got sidetracked with injuries, pet projects, and indifference and have won only one major in the last seven you’ve played. I find those results hard to fathom. You’re simply too good not to be winning two Grand Slam titles a year. You’re still only 24, well within your prime. These are crucial years that you’ll never get back. Why not dedicate yourself entirely for the next five years and see what you can achieve?

Perhaps the reason I feel so strongly about this is because I wasn’t blessed with the physical gifts you possess. I know that the lifespan of an athlete’s greatness is brief and should be exploited. Once you get to No. 1 in the world and start winning major titles, you should see how far you can take it. You’ve become very good at many things, but how many people would trade that to be great at just one thing? I don’t see how acting and designing clothes can compare with the pride of being the best tennis player in the world. Your other accomplishments just can’t measure up to what you can do with a racquet in your hand.

Ironically, I believe that if you fulfill your potential on the tennis court, all your other endeavors will become that much easier to pursue. You could become the most famous athlete in the world. Every magazine will want you on its cover and any door you wish to walk through will be wide open. When I was playing, I always knew there would be time to get married, have children, do TV commentating, and even coach if I wanted. I assure you there will be time for you to chase all your dreams once you’re through with tennis.

I offer this only as advice, not criticism, from someone with experience. If you’re completely happy with the way your life is, then crumple up this letter and throw it away. I wish you nothing but luck and success in all your pursuits. Just remember that you have in front of you an opportunity of the rarest kind—to become the greatest ever at something.

I hope you make the most of it.

Kommentaar

see serena ikka oskab tennise võlu ära rikkuda. Kõige ebasümpaatsem naistennisist kui üldse olla saab.

Kommentaar

Algselt postitas plastic'99 Vaata postitust
            see serena ikka oskab tennise võlu ära rikkuda. Kõige ebasümpaatsem naistennisist kui üldse olla saab.
            Kui oled nii võrratult tugev, pole sümpaatsusel tähtsust.
            the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
            because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Meespaari viimane sett oli muuseas lausa suurepärane. Kahju, et rohkem ei näinud. Need paarimängule keskendunud vennad on ikka tõelised reketivõlurid.
              the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
              because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Mina vaatasin esimest ja teist setti. Väga meelelahutuslik mäng!

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                  Kui oled nii võrratult tugev, pole sümpaatsusel tähtsust.
                  ma rääkisin rohkem endast kui pealtvaatajast, mitte tema legacyst. Võrratut ei ole siin minu küll midagi.

Kommentaar

Wawrinka laseb korrikult hullu hetkel.
                    Ja Djoko vaatas lihtsalt treeneri poole, tõstis käed üles ja oligi umbes, et "mida ma tegema pean?"

Kommentaar

Nii palju siis Novaki suurest slämmist, finaal 3-1 Wavrinkale. Ülivõimas meelelahutus oli kogu see 3 tundi ja 12 minutit. kahju, et veel viiendat setti ei näinud, aga šveitslase üle väga hea meel!

Kommentaar

WTA Hertogenbosch'i finaalis kohtuvad täna kaks noort neiut kes kumbki pole WTA triumfi osaliseks varem saanud. Camila Giorgi on mänginud kaotajana kolmes finaalis, ning Belinda Bencic ühes finaalis.
                        Bracketit vaadates oli Bencici teekond finaali raskem, kuna alistada tuli kõrgelt asetatud mängijad nagu Jankovic, Van Uytvanck ja Mladenovic. Kusjuures viimase vastu oli Bencic väga keerulises seisus, sest pidi päästma kolm matšpalli.
                        Giorgi teekond finaali on olnud veidi lihtsam, straight settides langesid Irina Falconi ja Kiki Bertens, ning kolme setilistes trillerites alistas Giorgi hollandlanna Krajieki ja kasahhi (tegelt on venelanna) Shvedova. Kusjuures Shvedova vastu mängides tegi Giorgi 23 topeltviga, mis on üpris harukordne saavutus.

Finaali favoriit on kihlveokontorites õigustatult Bencic. Giorgi on väga emotsionaalne mängija, ning võtab palju riske. Heal päeval võib ta Bencici vastu straight settides võita, kuid usun, et Bencic suudab talle piisavalt peavalu valmistada ja tema emotsioonidest pulbitsevat mängutuju rikkuda. Tõenäoliselt on siit tulemas neljas WTA finaali kaotus Giorgile.
                        Hajde Belinda!

Belinda Bencic

VS

Camila Giorgi

Kommentaar

Grande Giorgi!!!!
                          Ela ja tunne, et elad
                          see on kõige lihtsam
                          filosoofia, mis toimib
                          sule silmad ära vaata
                          tagasi, hinga sügavalt ja
                          hüppa üle iseenda varju
                          tule koos minuga.

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

Anett Kontaveiti esitused muruväljakutel teevad rõõmu. Oma tasemel tennisistid on viimasel ajal ikka väga kindlalt ära võtnud. Loodetavasti jätkub hea hoog Wimbledonini, kus siis wild cardiga põhitabelisse sai.

Kommentaar

Working...
                                X