Mõni vend võib küll kirikusse küünla viia- https://www.facebook.com/video.php?v=10205500178411125
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Jalgrattasport
Collapse
X
-
Algselt postitas Rein Vaata postitustMõni vend võib küll kirikusse küünla viia- https://www.facebook.com/video.php?v=10205500178411125
Siin jah ikka sitaks vedamist. hea oli,et juht just oli hoogu maha võtnud. aga kas sellise ilmaga on vaja tallinn-tartu peal ratastega surma otsida?Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
Ott Järvela
Kommentaar
-
Sama hästi võiks küsida, kas talvel libeda teega on vaja autodel teele ronida, sest pidevalt juhtub nendega seal õnnetusi. Jälle tõmmatud saag käima, et ratturid "autoteel", et mida nad sealt otsivad, kui rattateed olemas jne.
Autojuhi ütlus, et oleks teine auto vastu tulnud, oleks õnnetus juhtunud. Liikluseeskirjade järgi poleks tohtinud ta vastutuleva auto korral ratturist üldse mööda sõita, sest ratturist tuleb mööduda vähemalt 1,5 m kauguselt. Kui seda ruumi pole siis tuleb nii kaua oodata kuni see ruum tekib. Antud õnnetusest on ka näha, miks see 1,5 m vajalik on.
Kommentaar
-
Eks õige spordimees suudab muidugi oma vokki meisterlikult valitseda nii purgaa kui ka maavärina ajal, aga samas mulle tundub see FB video ja üleskutse siiski natuke rohkem selle tagamõttega olevat, et rekka poolt pohlamoosiks sõidetuna on sul veidi ebamugav takkajärgi kohtupingis oma pooleteise meetri pärast vaielda. Et noh, ärge pange enda-teiste elu lollilt ohtu ja nii.armastan ma headust üle kõige vihkan lolle
Kommentaar
-
Algselt postitas Rein Vaata postitustEeskirjade järgi tuleb ka valida soidukiirus, mis on vastav teeoludele. Ilmselgelt oli kiirus liiga suur selle ratturi ja tema oskuste jaoks.
Muidugi on kodus nelja seina vahel kõige turvalisem, aga ega selle pärast, et mõni otsa võib sõita, saa veel elu elamatta jätta. No nii igaks petteks ütlen ära, et ma ise talvel rattaga ei sõida, sest ma nii kõva mees pole ja vaim tahab rattast vahepeal puhata ka.
Kommentaar
-
Algselt postitas vincent Vaata postitustEks õige spordimees suudab muidugi oma vokki meisterlikult valitseda nii purgaa kui ka maavärina ajal, aga samas mulle tundub see FB video ja üleskutse siiski natuke rohkem selle tagamõttega olevat, et rekka poolt pohlamoosiks sõidetuna on sul veidi ebamugav takkajärgi kohtupingis oma pooleteise meetri pärast vaielda. Et noh, ärge pange enda-teiste elu lollilt ohtu ja nii.
Kommentaar
-
Algselt postitas Kurat Vaata postitustÜhest küljest tundub ju jutt mõistlik aga teisest küljest täielik pullikaka. Eesti liikluses on olukord selline, et autojuhtide arvates võiks liikluses ainult nemad olla, sest noh teised on ju nõrgemad. Sellega õigustatakse absoluutselt igasugust bulli. Kui mina ülekäigurajal olen ja vastassuunast tulev auto mulle teed ei anna siis ma olen näiteks süüdi, et ma läksin ootamatult üle tee, kui mul on küljes helkur, siis mõne jaoks on seda ikka liiga vähe, sest jalakäia on nõrgem, kui alla aetakse helkurvestiga jalakäija, kes liikles õigesti, siis tuleb samsugune möga. See ei saa kunagi õigustus olla autojuhi poolt! Kaine mõistus on loomulikult liikluses ellujäämise alus aga seda, et liiklejad üksteisega ei arvesta näeb igaüks päevast päeva ja mingil veidral põhjusel on tekkimas nn. tugevama õigus.
Ehk et sulle võib ju fooris roheline tuli põleda, aga kui sa ikka näed, et liinibussi mölakast juht punasega üle paneb, siis sa ilmselt ka ei astu talle marsisammul ette, teatades sirgeselgselt "minul on siiski reeglite järgi õigus". Kuskil on mingi piir, millest edasi minnes teatud tegevused võtavad juba kergelt suitsidaalse joone ja minu meelest videos nähtu on ka suhteliselt sinnakanti. Elementaarne enesealalhoiuinstinkt jne. Põhimaantee serval ükskõik mis moel liikumine ongi keskmisest ohtlikum tegevus, seda enam võiks ju ise tervelt sihtpunkti jõudmist võimalikult hästi kindlustada.armastan ma headust üle kõige vihkan lolle
Kommentaar
-
Jutt on ju loogiline ja sellele raske vastu vaielda Ida-Euroopas. Tuletatakse ju ratturitele pidevalt meelde, kui ohtlik on linnatänavatel rattaga liigelda. Samas kui ratturid tänavatele ei tule, ei muutu ka kunagi midagi. Autojuht ei oska rattaga liikluses arvestada. Kui ratas on liikluses sage osaline siis osatakse nendega ka rohkem arvestada nagu Kesk ja Lõuna-Euroopas. Möödunud aasta sõitsin ringteel, kui ringile sisenedes üks auto mulle tuimalt sisse sõitis. Pärast tunnistas, et märkas mind alles siis, kui ma üle ta kapoti lendasin. Samas esimene asi, mis ta minu käest küsis, oli see, et kas ratturid tohivad sedasi ringteel sõita. Kui rattaid oleks liikluses rohkem, hoiaks ka autojuhid silmi rohkem lahti.
Teemasse kah. Sellised kukkumised juhtusid Andaluusia tuuri esimesel etapil: https://www.youtube.com/watch?v=DTlH8K9Dnmc
Kommentaar
-
Rein oli tänases Volta Algarve 19km-ises ajasõidus seitsmes kaotades võitnud Tony Martinile 26 sekundit. Kokkuvõttes langes neljandaks, +0:53 liidrist Thomasest taga. Mööda lipsasidki TT-spetsialistid Martin ja Kwiatowski. Homme korralik mägede päev, kus lõpus jutti 3. kat ja finishisse 2. kat mäe otsa. Ma usun, et kui tal see toidumürgitus jälge pole jätnud (siiani pole nagu märgata olnud), siis proovib homme midagi. Kahju vaid, et pilti ei toodeta.
Kommentaar
-
2. etapi kokkuvõtte, kus siis Rein lõputõusul ründas ja vaid kontra teinud Thomasele alla vandus:
Edit: 4. etapil siiski väga head sõitu Reinul teha ei õnnestunud. 12. plats etapilt ja kokkuvõttes langes 6. , kus ta ha Volta Algarve lõpetas, sest viimane siledamaa etapp GC's muutusi ei toonud. Sellegipoolest väga korralik tuur Taaralt.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar