320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas SleepWalking Vaata postitust
    täna on kers siiski selle kasutajate liikumisele selgeks takistuseks (lisades siia kasvõi näiteks räikkose kersi kaks katkiminemist kolme päeva jooksul) ning edasise osas kindlaid järeldusi teha on ehk pisut enneaegne? ei ole väga reaalne, et ambitsioonikad meeskonnad kersi arenduse nimel on nõus hooaja või paar tulemusi ootama. oleksin märksa vähem üllatunud, kui mõne etapi pärast loobutaks seksikast uuendusest sootuks.
    peaksin hakkama hoopiski vormelit prognoosima.

    The Formula One Teams' Association has agreed to abandon the energy storage and recovery system (Kers) for the 2010 season, BBC Sport understands.


    The optional Kinetic Energy Recovery System can give cars a power boost, but only Ferrari and McLaren are now still using it seven races into the season. Fota will drop it because of its poor uptake - and pressure from motorsport's governing body, the FIA, to cut costs.

    Kommentaar


      Algselt postitas SleepWalking Vaata postitust
      peaksin hakkama hoopiski vormelit prognoosima.
      Mõtetu "vidin" jah. Terve see "teeme autod võrdsemaks uute reeglitega" on F1 tagasi Schumacheri ja Ferrari valitsemisaega viinud uue meeskonna ja uue peategelasega, kus üks mees ja meeskond lihtsalt sõidab teistelt eest ära. Kui toona oli vähemalt veel madalamatele kohtadele võidusõitu veidi nähe siis see hooaeg on ka see kadunud. Käib üksteise järel kulgemine ja kohad vahetuvad tavaliselt vaid stardis või boksipeatustega. Vihmasõidud on natuke põnevust toonud.

      Tõesti mida saavutati oli see ,et ajasõidus on vahed väiksemaks läinud. Minule on isiklikult isegi ajasõit tasapisi põnevamaks saamas, kui põhisõit.

      Eilses sõidus nägi põnevust vaid siis, kui märgatavalt kiirem auto möödus aeglasematest (Barrichello trikitamine ja Pique Jr möödasõit Hamiltonist, kui Hamiltonil oli märgatavamalt raskem auto.)

      Mis kurat oli eelmisel hooajal viga ,et pidi neid reegleid taas nii kõvasti väänama ja keerama?

      Ise olen tasapisi lootmas, et suured eralduvad F1-st ja teevad uue sarja. See 3 meest meeskonnas oleks päris huvitav.


      Edit: Mõelda vaid, kui oleks Bernie medalisüsteem juba see hooaeg sisse pandud, siis Buttonil oleks veel vaid 3 võitu vaja ja tiitel oleks juba taskus ja ülejäänud hooaja oleks võinud Button juba kodus telekast vaadata.

      Kommentaar


        Algselt postitas urmar Vaata postitust
        Barrichello tõestas veelkord, et ta ikka tippsõitja ei ole. Kogu aeg juhtub midagi ikka temaga. Ootan endiselt huviga, millal ta kurtma hakkab, et talle Brawnis liiga tehakse.
        Tundub, et midagi on juba tulemas.

        Kommentaar


          See hooaeg täielik mõttetus ju,ainuke huvitav asi mis seal on,on FIA ja Feraari ja CO vaheline tüli.

          Kommentaar


            Algselt postitas T2rmo Vaata postitust
            CO
            Vingugaas?

            Kommentaar


              FIA andis järele, kululimiiti suurendatakse 100 miljoni peale, aga 2011.a tahavad 45 miljoni peale tagasi panna.

              Õhtuleht – uudised, arvamused ja meelelahutus, lisaks sport, galeriid ja videod.Sõnumid otse elust, veebis, mobiilis ja paberil!

              Kommentaar


                Keegi statistikat ei oska anda, palju praegu tiimid pappi kulutavad?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

                Kommentaar


                  Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  Keegi statistikat ei oska anda, palju praegu tiimid pappi kulutavad?
                  Täpseid numbreid ei viitsi uurida, aga Ferrari ja Toyota puhul on see umbes 400 milli, McLarenil natuke vähem ja teistel juba kõvasti vähem.

                  Kommentaar


                    FOTA ei nõustunud FIA viimase pakkumisega ja ähvardab ikkagi uue sarja luua.

                    Kommentaar


                      Algselt postitas eika Vaata postitust
                      FOTA ei nõustunud FIA viimase pakkumisega ja ähvardab ikkagi uue sarja luua.
                      Õige suhtumine!
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

                      Kommentaar


                        Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Õige suhtumine!
                        Miks õige suhtumine?FIA kaebab nad kohtusse lepingute rikkumiste eest ja need meeskonad saavad päris kõvad trahvid kaela.Mina pakun sellise asja välja,et lõpuks FOTA liikmed loobuvad oma vastuseisust ja jätkavad sest teine sari vaevalt nüüd pääse tee on.
                        On olemas vaid Üks Vormel 1!!!
                        Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                        Ott Järvela

                        Kommentaar


                          Vormel 1, kus on igast piirangud peal nii, et meeskonnad ei saa parimat autost välja pigistada, pole nüüd ka mingisugune Vormel 1.

                          Kommentaar


                            Vormel 1 mis on tulevikus nagu mingi Champ Car või A1GP vms. Standardmootorid, eelarve ja testisõitude piirangud ja veel palju muud.

                            Kommentaar


                              Sisuliselt on ju tegelikult juhtunud see, mis oleks võinud juhtuda juba ammu, kui arvestada, mismoodi üks rahaahne päkapikk ja üks ülbe "spank me hard and call me adolf"-pervo seda karusselli keelan-käsen-poon-lasen stiilis tükimat aega valitsenud on. Käärinud on asi pinna all aastaid, lihtsalt hetkel on FOTA piisavate stiimulite ajel kogunud lõpuks nii palju üksmeelt, et senisest raudsemaid mune ilmutada. Algul kiirustatud KERSi kasutamine, siis see debiilne kuldmedalisüsteem, nüüd järjekindel kulupiirangute raiumine - see üleolev jäikus maksabki lõpuks kätte. FIA ja eeskätt Ecclestone on oma ülimas enesekindluses tegelikult juba tükk aega saaginud oksa, millel ise istub, kasvõi näiteks niivõrd paljude kuulsate radade hülgamises eeskätt Aasia suunalt saadava kiire ja suure papi nimel. Praegu on tänu sellele võimaliku GPWC loomise puhul ju kohe "saadaval" näiteks Silverstone, Montreal, Imola, Adelaide, Indianapolis, Zolder, Magny-Cours, Jerez... Kõik tugeva ajalooga rajad. Sarja reaalsel tekkimisel on vägagi võimalik endale näpata ka Spa ja Saksamaalt kas Hockenheim või uus Nürka. Fuji rada kuulub Toyotale, Portugalis on uus ja väga kiidetud rada äsja valminud, Monzas sõitmine on seni järgmiseks hooajaks FIA poolt kinnitamata (ja kas kujutab keegi ette Itaalia GP-d ilma Ferrarita), Argentinasse plaanitakse tänavarada teha. Qataris Losailis on öise GP variant ka kohe olemas. Juba saabki igati esindusliku kalendri kokku. Ja isiklikult oleks hea meel juba kasvõi põhimõtte pärast näha, mismoodi Bernie oma äratõusmise eest piki cojoneseid saab. Aga noh, tema ego juures ei saa muidugi üldse ka välistada võimalust, et ta tahabki minna ajalukku mingi tarassbulbana, kes kõigepealt tõsts F1 kuninglikesse kõrgustesse ja siis viimaks selle kolinal põhja lasi. Ise tegin, ise tapan.
                              armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

                              Kommentaar


                                FIA võtab kasutusele juriidilised meetmed, et keelata tiimidel eraldi sarja moodustamast. http://sport.err.ee/index.php?0594249

                                Kommentaar

                                Working...
                                X