Siin peab küll siiski ütlema, et pilootide ja mehaanikute (sageli ühes isikus) absoluutne ebakompetentsus mõlemas valdkonnas on tehasepoolse toetuse peaaegu täielikult nullinud.
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
F1 karussell
Collapse
X
-
Algselt postitas eika Vaata postitustKahel eelneval hooajal kindlalt kolmas meeskond olnud BMW oli tõepoolest tõeline second rate tiim (2007. aastal ametlikult isegi 2. meeskond). Pigem oli BMW suurim kaotaja FIA tänavusele hooajale eelnenud reeglitega sahker-mahkerdamises, mis lasi BMW mitme aasta pikkusele järjepidevale tööle vee peale. Ei saa sealset juhtkonda selles süüdistada, et nad ei taha nö nullist alustades uuesti raha tuulde lasta, sest mittemingisugust kindlust tuleviku suhtes pole.
2006 oldi üldse viiendad 36 punktiga... Renault 206Ferrari 201 McLaren 101 Honda 86. Ka aastal 2005 oldi viiendad. 2004 neljandad ja ka siis oli punktide vahe esimestega mitmekordne 2002 kui tuldi meeskonnana teiseks oli Ferrari ikka üle kahe korra rohkem punkte.
Ma ei moelnud, et neil oli kehv meeskond voi midagi sellist aga palju neil näiteks GP voite oli viimase 10 voi 5 aasta jooksul vorreldes Ferrari ja McLareniga? Kui nii vorrelda siis on Ferrari ja McLaren teisest klassist kui BMW...
Sorry vincent panin vähe mööda sest koik need BMW meeskonnad igasugu muudes sarjades on erameeskonnad.
Kommentaar
-
Et siis Ferrari ja McLaren on ainsad first rate meeskonnad ja teised on second rate. Ah-ah, kohe öelnud.
Kusjuures aastal 2005 oli tegu Williams BMW`ga, mis veidi teine asi kui praegune BMW. Ja BMW tiim liikus tõusvas trendis: 2006 aastal 36 punkti, 2007 101 punkti, 2008 135 punkti. Viimasel kahel aastal oldi kindal kolmandad, kusjuures edu neljanda tiimi Renault ees oli enam kui 50 punkti. Ja kui sa eelmist hooaega meenutad, siis Kubica oli veel paar etappi enne lõppu tiitlikonkurentsis ning McLarenist teeniti kokkuvõttes ainult 16 puntki vähem. Second rate tiim mu perse.
Kommentaar
-
Algselt postitas eika Vaata postitustEt siis Ferrari ja McLaren on ainsad first rate meeskonnad ja teised on second rate. Ah-ah, kohe öelnud.
Kusjuures aastal 2005 oli tegu Williams BMW`ga, mis veidi teine asi kui praegune BMW. Ja BMW tiim liikus tõusvas trendis: 2006 aastal 36 punkti, 2007 101 punkti, 2008 135 punkti. Viimasel kahel aastal oldi kindal kolmandad, kusjuures edu neljanda tiimi Renault ees oli enam kui 50 punkti. Ja kui sa eelmist hooaega meenutad, siis Kubica oli veel paar etappi enne lõppu tiitlikonkurentsis ning McLarenist teeniti kokkuvõttes ainult 16 puntki vähem. Second rate tiim mu perse.
Kommentaar
-
Algselt postitas Nohik Vaata postitustSorry ma ei jälgi F1 eriti aga sa ei saa oelda, et BMW oleks olnud samal tasemel meeskond kui Ferrari näiteks. Umbes sama kui näiteks viimane aasta oli Arsenal second rate Premieris vorreldes Chelsea, Liverpooli ja Utdiga. Sorry aga nii palju kui ma olen F1 jälginud on BMW masinad alati soitnud 3-6 kohtadele...
Kommentaar
-
Algselt postitas Nohik Vaata postitustSorry ma ei jälgi F1 eriti aga sa ei saa oelda, et BMW oleks olnud samal tasemel meeskond kui Ferrari näiteks. Umbes sama kui näiteks viimane aasta oli Arsenal second rate Premieris vorreldes Chelsea, Liverpooli ja Utdiga. Sorry aga nii palju kui ma olen F1 jälginud on BMW masinad alati soitnud 3-6 kohtadele...
Kommentaar
-
Et inimliku rumaluse juurest veel korra F1 teemasse tagasi tulla, siis:
mis see punktide vahe ja etapivõitude arv üldse siia puutub, kui sa ise tõid selle "second rate meeskonna" teema sisse just seoses asjaoluga, et raha saadi vähem ja kulud läksid lakke? Ole sa neljas punkti või kolmekümnese vahega, raha tuleb ikka sama palju ju. Kusjuures BMW on olnud eelarvete reas pigem seal kuskil keskel, eelmisel aastal näiteks kuues ehk tehasetoega tiimidest lausa kõige pisema rahakotiga. 2007 oldi seejures 'cost per point' arvestuses Ferrari järel teine. Et vaevalt asi nüüd ikka esmajoones rahas oli. Kusjuures ega lisaks sellele reeglimuudatuste värgile ei saa bemmi kui saksa firma puhul ka ühe faktorina päris välistada, et mingi natsispänkeri ja egopäkapikuga ei tahetud mainet arvestades enam väga tegemist teha. See on ka muidugi hea, et FIA räägib nüüd, kuidas nende ilgelt hea budget cap oleks ikka tiimi päästnud ja ülemaailmne majanduskriis on üleüldse süüdi ja blabla. Unustades sujuvalt, et BMW oli tegelikult eelarvepiirangute vastu.armastan ma headust üle kõige vihkan lolle
Kommentaar
-
Algselt postitas SleepWalking Vaata postitustselles mõttes, et ... äkki ei peaks sellise mõtteavalduse laineharjal mitte ainult loobuma f1 teemal sõna võtmast vaid jätma ka inglise liiga rahule. ehk no selle põhimõtte järgi: kingsepp, liistud, oma, jääma, juurde, iga. ma olen lihtsalt sinisilmne ja loodan, et kusagil on. need liistud.
Viimane aasta ei olnud ju Arsenal konkurentsis tiitli eest ju.
Kommentaar
-
Kahju sai juab lootused nii üles aetud:
Michael Schumacher loobus tagasitulekust vormel-1 sarja!
Kommentaar
-
Algselt postitas Mask Vaata postitustKahju sai juab lootused nii üles aetud:
Michael Schumacher loobus tagasitulekust vormel-1 sarja!
Kommentaar
-
Nojah, siin mitmeid variante. Kui tõesti nii, et tervis ei luba, siis selge, miks loobuti. Samas aga arvan, et välistatud ei ole ka variant, kus M.S. pärast teste lihtsalt leidis, et ta pole selle autoga või pole ka ise piisvalt konkurentsivõimeline ning seetõttu ei hakka ta ka oma praegust staatust võidusõidumaailma ajaloos rikkuma.
Roolis hakkab Massa asemel istuma ikkagi Luca Badoer.
Kommentaar
-
Algselt postitas Mask Vaata postitustLoll jutt. Tema kaelast räägiti juba pärast seda mootorattaga juhtunud õnnetust.
Kommentaar
-
Algselt postitas lenc Vaata postitustAga miks siis see kahenädalane häma tema "comeback'i" ümber?The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
-
kas see kaelatugi Hans oli ka juba Schumi ajal kasutusel?
Eks see võib ka üks kaelavalu põhjuseid olla ja eriti kui see ta õrnkoht on pärast seda sadulast lendamist.
Väga,väga kurb lootsin nii väga , et saab meest taas sõitmas näha.Tema kes kunagi millegi ees risti ette ei löönud ja kunagi alla ei andnud, nüüd siis sedaviisi, eks fännidele põhjustas nüüd suure pettumuse
-----Hämming-----sigpic
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar