Vastus teemale \'F1 karussell\'
Mida see uus tiib selle kiireima ringi puhul tähendab? Tiivad üldiselt ei kulu nagu rehvid
Mis Montoyasse puutub - kui tahad meeskondade #2 sõitjate võrdlust teha, siis Monty oli Fisist selgelt üle.
Mida ma sellest sõitjate ja konstruktorite tabelist näen, sinna ei panda ju kirja, et Klien eelisel etapil Kimi välja rammis.
Algselt postitas Tanel
Palun ära ole pime. Kimi sõitis kiirema ringi uue tiivaga ja ülikerge autoga. Alonso samas pani järjest kiiremaid ringe peale turvaauto viimast lahkumist, kuni ta lihtsalt hoo maha võttis. Oleks ta edasi jalg maas pannud, siis poleks Kimi kiiremat ringi oma nimele saanud... Nina oleks võinud ju ka varem ära vahetada. Esimese boksi peatuse ajal, sest see insident juhtus varem...
Montoyal polnud probleeme, kuid Alonso oli ka temast kõvasti kiirem.
Muidugi, kui tahad minu sõnadele kinnitust, siis võid ka konstruktorite tabelit vaadata. Või sõitjate oma.
Algselt postitas lenc
No muidugi. McLaren on Renault\'st ikka palju aeglasem. Kimi kiireim ring oli ainult 0.1 sekki Alonso omast parem . Ainus põhjus miks ta Alonsole nii palju vahepeal alla jäi (umbes 2 sekki per ring) oli see, et pidurdas Buttonist möödumisel esiratta blokki ja see tekitas vibratsiooni, mis lõhkus ka natuke auto esiosa, sellest ka ninavahetus boksis. Ja ka Montoya pani kiireid ringe. Nii, et ära Imolas kerget võitu looda.
Algselt postitas Tanel
Aga Renault on teistest peajagu üle ning selle eiramiseks peab ikka erlinine armastus McLareni vastu olema.
Aga Renault on teistest peajagu üle ning selle eiramiseks peab ikka erlinine armastus McLareni vastu olema.
Montoyal polnud probleeme, kuid Alonso oli ka temast kõvasti kiirem.
Muidugi, kui tahad minu sõnadele kinnitust, siis võid ka konstruktorite tabelit vaadata. Või sõitjate oma.
Mis Montoyasse puutub - kui tahad meeskondade #2 sõitjate võrdlust teha, siis Monty oli Fisist selgelt üle.
Mida ma sellest sõitjate ja konstruktorite tabelist näen, sinna ei panda ju kirja, et Klien eelisel etapil Kimi välja rammis.
Kommentaar