lp airmike!
Lugupeetud
härra/proua/preili airmike! Te olete antud foorumis juba pikemat aega sõna võtnud, kuid siiski on teile arusaamatuks jäänud tsiteerimise korrektne kord. Tsiteerimise põhimõte seisneb selles, et esile tuuakse tähtsam osa tsitaadist, välja jäetakse igasugune mõttetu saast (Raix: see polnud nüüd rünnak sinu mõtteavalduse pihta). Näiteks teie eelmise postituse oleks saanud teha ka ilma mingisuguse tsitaadita.
Lugupidamisega ja Teie mõistvale suhtumisele lootes
vandersell
Lugupeetud
härra/proua/preili airmike! Te olete antud foorumis juba pikemat aega sõna võtnud, kuid siiski on teile arusaamatuks jäänud tsiteerimise korrektne kord. Tsiteerimise põhimõte seisneb selles, et esile tuuakse tähtsam osa tsitaadist, välja jäetakse igasugune mõttetu saast (Raix: see polnud nüüd rünnak sinu mõtteavalduse pihta). Näiteks teie eelmise postituse oleks saanud teha ka ilma mingisuguse tsitaadita.Lugupidamisega ja Teie mõistvale suhtumisele lootes
vandersell
ja see, et ta nii rahulikult pärast finishijoont kätt vibutas, ajas ka omad fännid marru...
Kimi Räikkonen.Kahju mehest(noormehest)5 ringi enne lõpujoont ei pidanud mehe (noormehe)närvid vastu ja pidurdus tuli pisut hilja(hiljem räägiti,et õli olevat rajal olnud),isiklik arvamus on selline,et tal hakkas jalg pisut värisema kui tagavaate peeglist paistab vaid punast värvi...
Üllatus oli see, et Coulthard suutis kolmanda koha lõpuks välja võidelda. Ilmselt on homme jällegi Ferrari päev..igavaks on F1 muutunud
, et sõidud on nii igavad, konkurents puudub jne jne... nyyd siis on hakanud FIA ka ennast liigutama ja on tulnud välja igast imelike ettepanekutega:

Kommentaar