No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kellelgi infi kuidas vihmaga hetkel monzas?
    AILTON

Kommentaar

Algselt postitas Mikk4 Vaata postitust
      Kellelgi infi kuidas vihmaga hetkel monzas?

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Toro Rosso mehed on minu jaoks ikka müstilised 5+
        Jah. Lausa kahju Vettelist, keda tahetakse Red Bulli "edutada".

Kommentaar

Algselt postitas Epic Vaata postitust
          Jah. Lausa kahju Vettelist, keda tahetakse Red Bulli "edutada".
          Ega tegelikult pole Red Bullil ka midagi viga, kvalifikatsioonis oli Webber ju 3.
          Aga siiski, usun, et Vettel võidab MM tiitli kunagi.

O'meeen, ma ei suuda tänast etappi ära oodata
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Viimastel etappidel on Toro Rosso selgelt Red Bulli "üle mänginud".
            Ma ei imestaks, kui Toro Rosso Red Bullist hooajal lõpus meeskondlikus arvestuses eespool oleks.

Kommentaar

Vahe on hetkel 8p Red Bulli kasuks, arvatavasti juba tänase etapi järel mööduvad itaallased neist, kui muidugi Sebastien ja Sebastian punktidele jäävad.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

trivia: Senna-Massa fänn Materazzi arvas, et oleks noobel Massale särk kinkida. Noh, et äkki tõmbab selga. Massa, aga ütles, et ta on Milanista ja ei saa sellist prügi selga tõmmata. Materazzi olla pakkunud siis niisama, et võta viisakuse mõttes vastu, kuid sai jälle eitava vastuse. PWNED!
                jokers to the right
                clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                  trivia: Senna-Massa fänn Materazzi arvas, et oleks noobel Massale särk kinkida. Noh, et äkki tõmbab selga. Massa, aga ütles, et ta on Milanista ja ei saa sellist prügi selga tõmmata. Materazzi olla pakkunud siis niisama, et võta viisakuse mõttes vastu, kuid sai jälle eitava vastuse. PWNED!
                  Ma olen hoopis kuulnud ,et Massa on Fenerbahce fänn, kuna ta hea sõber Roberto Carlos mängib seal.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                    Ma olen hoopis kuulnud ,et Massa on Fenerbahce fänn, kuna ta hea sõber Roberto Carlos mängib seal.
                    Nõmme Kalju fänn on ta ka, kuna tema hea sõber Getulio on seal treener.
                    AILTON

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust

O'meeen, ma ei suuda tänast etappi ära oodata
                      Eelmine etapp oli ikkagi põnevam. Hamilton lasi võimsalt, muud erilist, mis märkimist vääriks, nagu ei olnudki. Kimi tundub, et on üldse peale eelmise aasta tiitlivõitu motivaatsiooni minetanud ning leiab selle ainult lõpus kiirete ringide vuhamiseks, mille eest kindlasti ka mingi kopsaka preemia lepingu kohaselt saab. Või on Ferrari lihtsalt nii pask.

Kommentaar

Algselt postitas Mikk4 Vaata postitust
                        Nõmme Kalju fänn on ta ka, kuna tema hea sõber Getulio on seal treener.
                        Erinevalt sinust ei teinud ma nalja.

Though Felipe Massa supports Brazilian football team São Paulo FC,[5] he also supports the Turkish football team Fenerbahçe that was formerly coached by Zico. On 24 August 2007, Massa said: "Zico was my childhood idol, Roberto Carlos is my best friend. I am a Fenerbahçe fan, because it is just like a Brazilian team. I love Turkey, as I won my first championship race in Turkey, it has special value for me."[6]

Kommentaar

Vettel siis ei and mitte kellegile võimalust!!!tulevane maailmameister kindlasti.räikkonen ärkas küll ikka väga hilja,jääb mulje nagu ferrarid vihmaga üldse ei taha liikuda
                          Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                          Ott Järvela

Kommentaar

Ju on siis Milanis rohkem sõpru.
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                              Ju on siis Milanis rohkem sõpru.
                              Äkki on ta hoopis Zidaneiga hea sõber ja sellepärast ei võtnud seda särki vastu

Kommentaar

Äkki on ta hoopis Zidaneiga hea sõber ja sellepärast ei võtnud seda särki vastu
                                Zidanel ole sõpru

Kommentaar

Working...
                                X