Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

hommik ole helge

Kommentaar

Miks ma ei võinud lihtsalt koju jääda ja õppida...

Kommentaar

registreerin ära.

Kommentaar

Eeh, till

Kommentaar

Tra, miks see rummikoks nii faking hea maitsega on.

Kommentaar

Õhh, kui rõve on ärgata, kui päike mõnusalt kütab, poolest toimunust on mäluauk ja pea lõhub otsas.

Kommentaar

Ei viitsi paremat teemat otsida, aga sõin liiga palju jäätist.
                sigpic

Kommentaar

nüüd ma olen natukene segaduses, sest kõigepealt ma ei saa aru, millepärast Ettevaatust ingliga ja Talisman on telekas ebameeldival kellaajal ning kuidas sellisele väärt kraamile nõnda vähe pointse on võimalik anda?
                  see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

õudne

Kommentaar

palju polnud vaja :S

Kommentaar

Soccerneti suvepäevad on vist piisav põhjus siia teemasse kirjutamiseks.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

hehe, mitu peldikut täis ropsisid?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                            hehe, mitu peldikut täis ropsisid?
                            big fat zero
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma saan aru, et Kõige Vägevamale meeldib mind kiusata ning sel korral olen juba vaata et alla vandumas (ei iial enam!?), sest kõht on nii tühi, et tahaks süüa. Aga ei jõua süüa, sest kõht on nii tühi.
                              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

huvitav mis siit nüüd siis tuleb

Kommentaar

Working...
                                X