Ela ja tunne, et elad
    see on kõige lihtsam
    filosoofia, mis toimib
    sule silmad ära vaata
    tagasi, hinga sügavalt ja
    hüppa üle iseenda varju
    tule koos minuga.

Kommentaar

DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
      Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

AD e. Andekas Disainer...

Kommentaar

Keegi teab kas pärast mängu toimunud koondise rõõmu ringi ei saadudki pildile ?
        >>

Kommentaar

Mitmendal võruga mäng on ?

Kommentaar

May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Kas sinu kommipood on ikka küllalt autentne?

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

That's Snoop Dogg!

Muide seoses Snoopyga sai mõned päevad tagasi CNN-i pealt Larry King show'd vaadata, kus vanameister Snoop Doggiga juttu puhus. Päris sümpaatse ja muheda mulje jättis erinevalt 50 sentidest ja muudest "Mina > ülejäänud maail" tüüpidest.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                      That's Snoop Dogg!

Muide seoses Snoopyga sai mõned päevad tagasi CNN-i pealt Larry King show'd vaadata, kus vanameister Snoop Doggiga juttu puhus. Päris sümpaatse ja muheda mulje jättis erinevalt 50 sentidest ja muudest "Mina < ülejäänud maail" tüüpidest.
                      "Mina väiksem kui ülejäänud maailm"..

Saan pointile pihta küll. Snoop on kift.

Kommentaar

"Mina < ülejäänud maailm"
                        Üsna huvitavad tüübid jätavad Sulle muheda ja sümpaatse mulje sellisel juhul
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

That's Snoop Dogg!

Muide seoses Snoopyga sai mõned päevad tagasi CNN-i pealt Larry King show'd vaadata, kus vanameister Snoop Doggiga juttu puhus. Päris sümpaatse ja muheda mulje jättis erinevalt 50 sentidest ja muudest "Mina < ülejäänud maail" tüüpidest.
                          Mis on sul küll nende vastu, kes ei pea ennast muust maailmast suuremaks? Sinu arvates peavad kõik ülisuurte egodega olema või?

Kommentaar

Vabandused. Näpukas.

Saite nüüd oma uue nädala esimese ärapanemise ära teha (foorumi suurimad valvekoerad lenc ja Tofoa), on nüüd parem tudile minna?

Edit: Pilti kah, et liiga offtopikuks ei kisuks:

Kommentaar

Saite nüüd oma uue nädala esimese ärapanemise ära teha (foorumi suurimad valvekoerad lenc ja Tofoa), on nüüd parem tudile minna?
                              Magan nagu lapsuke.

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X