• Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

Google teab vastuseid juba enne, kui küsimuse välja jõuad mõelda

May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

otsid selliseid asju guuglist ?

Kommentaar

ja nüüd kirjutage googlisse "kuidas me"
                edit: ja "kuidas en"
                edit2: see on ikka räigelt haige asi.. "kuidas seletada pilte surnud jänesele" ???
                BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                  edit2: see on ikka räigelt haige asi.. "kuidas seletada pilte surnud jänesele" ???
                  teatrietendus, jah.

guuglihuumor on tegelikult üsna tore.

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                    lol

tähemärgid
                    "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

juba teist korda täna lendas foorumit lugedes jook ekraanile. produktiivne päev.

Kommentaar

Hello! I´m mentaly ill.

Kommentaar

Algselt postitas Henriolen Vaata postitust
                          otsid selliseid asju guuglist ?
                          Polnud minu idee. Edastasin lihtsalt toreda pildi, mis mulle saadeti.

See saadeti näiteks ka :P

May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Kommentaar

sussex ei saa olla suusex
                              slimm.ee

Kommentaar

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Working...
                                X