Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Soovitage head söögikohta Viljandis.
    Aitäh.
    Kas sinu kommipood on ikka küllalt autentne?

Kommentaar

Head kohta ei tea, aga kel Tartusse asja siis püüdke vältida uut Türgi restorani Rüütli uulitsas. Praed sigaväiksed ja maitsetud.
      Ja Pullerits ei ajab selle kohta jura: http://www.tarbija24.ee/?id=48836

Kommentaar

Algselt postitas Gairi
        Mmm. Kännu kohviku toidud.. mmm. Kahjuks pole ammu käinud enam
        kännu hakkab maha vaikselt käima... praed pole enam niisuured, kui vanal heal ajal kahjuks.
        muidu pärnu parim söögikoht on muidugi steffani. väga head toidud ning enamik teenindaja ilusad noored tüdrukud- viksid ja viisakad. proovige muidugi vältida seda vana paksu lehma, kes seal töötab. tema ei ole viks ja viisakas. tema on kuri nõid.

Kommentaar

Algselt postitas norsk Vaata postitust
          Aitäh.
          Tegelaste tuba, pole ammu käind, aga varem oli hea küll.
          Liverpool pubi - endale meeldib väga siuke hubane ja värki.
          Endla kohvik ka hea.

Kommentaar

Algselt postitas norsk Vaata postitust
            Aitäh.
            Viljandi kohvik Lossi tn-l.

Tegelaste tuba ka ok.

Kommentaar

Haapsalus, Müüriääre kohvik
              Sealt leiab parimad koogid ja küpsetised.
              Müüriääre kohvik idüllilises Haapsalu vanalinnas ootab sind hõrkude kookide, küpsetiste ja roogadega. Tule meile külla!
              >>

Kommentaar

Algselt postitas NIRK Vaata postitust
                Haapsalus, Müüriääre kohvik
                Sealt leiab parimad koogid ja küpsetised.
                http://www.muuriaare.ee/#
                ...kui nood parajasti otsa pole saanud. Sest sedagi tuleb seal ette.
                the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Pärnus on "George" Rüütli tn ka ütlemata hea tegelikult
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas SixtySix
                    Sõbra õde töötas seal, ning sai sõimata selle eest, kui puutumata salati taldrikult ära viskas. Ilmselt kombeks neil see rahulikult potti vms tagasi pista.
                    Jazzis on ka nii
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Georg ja Kännu kohvik on parimad Pärnus. Toidu saab kiirelt kätte ja hind on ka normaalne . Treffpunkt vms. on jällegi kõige sitem. Suvel maksis šnitsel 85 eeku. Kännust sai 45 krooniga kätte

Kommentaar

Pärnus on parim Steffani!
                        FC Flora

Kommentaar

Algselt postitas fcfloraforever Vaata postitust
                          Pärnus on parim Steffani!
                          Campa ka väga palju maha ei jää

Kommentaar

Pärnus pidi veel 2 head pizzeriat olema- Vana-Pärnus surnuaia kõrval kohe ja siis kui Rüütli tänavalt Endla teatri või kiriku poole minna, siis seal pargis on üks väike maja, 2korruseline, vist itaallane pidi pidama. Mõlemasse kahjuks eelmisel kuul Eestis olles ei jõudnud.
                            Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Soovitage head joogikohta... tahaks jooma minna (st. ei taha kaineks saada). Raha ON... otsas!
                              DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
                              Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

AD e. Andekas Disainer...

Kommentaar

Algselt postitas Scooter Vaata postitust
                                Soovitage head joogikohta... tahaks jooma minna (st. ei taha kaineks saada). Raha ON... otsas!
                                Tee nagu Raud omal ajal, et helista sõpradele, et külla tuleksid ja kostiks ikka väikse joogipoolise ja kaasa tirikisid.
                                May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Working...
                                X