Kui see on sinu esimene külastus, siis palun tutvu korduma kippuvate küsimustega. Selleks, et teha postitusi, tuleb Sul end kasutajaks registreerida. Postitusi saad lugeda ka ilma registreerimata.
Pmst identne kogemus aastal 2006. Glasgow-Stansted-Tallinn. Glasgowst peale minnes oli kergelt kehv olla. Öö järel Stanstedi terminali põrandal oli juba päris sitt olo, nina kinni, hobuseköha ja palavik laes. Lõpuks Tallinnas maandudes oli tunne, nagu oleks trummikiled puruks torgitud, lennukis olin kägaras istmete vahel ja röökisin valust, summutades oma karjed jope sisse. Tallinnas maandudes tuigerdasin lennukist maha ja parklas auto kõrval kukkusin kokku.
Antibiotsa ja muud jutud, taastumine võttis ligi nädala.
Iialgi enam ei lähe külmetununa lennukisse, liiati nohu või miski põskkoopapõletikuga.
Mul on korra nohusena lennates nii räigelt valus hakanud kõrvades nagu keegi oleks pussitanud. Ning pärast seda oli 2-3 päeva üks kõrv väga kinni ja ei kuulnud midagi.
On lõunamaalt nohuga naastud küll ja küll. Lihtsalt magada ei saa, kui öine lend on. Muudkui pumpan endale aeg ajalt Sudafedi või analoogset spreid ninast sisse, et lõõrid lahti oleks ja pole hullem midagi kui maa peal.
Pakk sudafedi tablette ja peaks all gucci olema. See on nii kange kraam, et lükkab süsteemi lahti küll.
Ma mõtlesin pärast nende postide lugemist sama.
Et Sudafed tõmbab ikka korralikult lõõrid lahti haiguse ajal ja kui alternatiiviks on selline rõvedus nagu kaks kaashvoorumlast kirjeldasid siis võtaks mingi mitmekordse koguse ja parem tegeleks mingite kergete kõrvalnähtustega kui sellise olekuga.
Lisaks nendele soovitaks juurde ka veel eeterlike õlide kapsleid mis Eesti apteekides valdavalt olemas (aga et kindlasti need suurem variant kapsleid, pikliku kujuga seal väärt kraami rohkem sees) - need natukene looduslikuma mõjuga ning ei tohiks Sudafedi/Actifediga üksteist segada ega koostisosad mingit koosmõju omada. Aitab ka nina lahti hoida.
Pead tulle ei julgeks panna ja meditsiiniharidust ei oma (! isegi mitte midagi ligilähedast, kõik on katse-eksituse meetod), aga selles olukorras vb soovitatav 3x kogus mõlemat sisse ja julgeks mitte-transatlantilisele lennu ehk isegi ette võtta.
Ma ka nohusena ja tõbisena lennanud, aga ainult Euroopa siseseid lende. Mul ei juhtunud õnneks midagi.
Eks see oleneb nohust ka suuresti. Kui on ikka väga aktiivne nohuperiood, siis on pigem ohtlik. Mul oli mingi übersuur lennuk ka, mis tõmbas kuidagi eriti lukku kõik. Samas hiljem pole midagi sellist juhtunud.
see uus pärnumaantee kolmerealine lõik ajab närvi küll. Kuradi 1km pikkune möödasõidurada, mille jooksul jõuab rekkast mööda üks pereauto kleepsudega "laps pardal" ja põmst kõik. Halvimal juhul hakkab seal buss mööda ukerdama mistõttu keegi ei saa kuhugi
see uus pärnumaantee kolmerealine lõik ajab närvi küll. Kuradi 1km pikkune möödasõidurada, mille jooksul jõuab rekkast mööda üks pereauto kleepsudega "laps pardal" ja põmst kõik. Halvimal juhul hakkab seal buss mööda ukerdama mistõttu keegi ei saa kuhugi
Ega need normaalsed pole jah. Ilmselgelt liiga lühikesed tehtud. Ja no see on muidugi eriline teadus, et miks üldse 2+1 tehti. Teinud kohe 2+2 ikka ära.
Tegelt miks ma ise siia eksisin oli järgmine probleem:
Töö juures vetsupotis pidurdusjäljed ja prilllaual tilgad. No mida helvetti lihtsalt. Hari on seal samas kõrval olemas, paber on olemas. Ei ole nagu raske enda järgi korda teha. Elementaarne viisakus. Ja nüüd kui mina lähen vetsu läheks peaks mina seda koristama hakkama sest muidu järgmine tuleb kohe peale mind ja vaatab minu suunas, et on tõbras. See on see kui liiga palju uusi korraga töö juurde juurde toodud.
Saab slacki kanalisse hatekirja kirjutada nüüd sel toredal teemal.
Ega need normaalsed pole jah. Ilmselgelt liiga lühikesed tehtud. Ja no see on muidugi eriline teadus, et miks üldse 2+1 tehti. Teinud kohe 2+2 ikka ära.
Tegelt miks ma ise siia eksisin oli järgmine probleem:
Töö juures vetsupotis pidurdusjäljed ja prilllaual tilgad. No mida helvetti lihtsalt. Hari on seal samas kõrval olemas, paber on olemas. Ei ole nagu raske enda järgi korda teha. Elementaarne viisakus. Ja nüüd kui mina lähen vetsu läheks peaks mina seda koristama hakkama sest muidu järgmine tuleb kohe peale mind ja vaatab minu suunas, et on tõbras. See on see kui liiga palju uusi korraga töö juurde juurde toodud.
Saab slacki kanalisse hatekirja kirjutada nüüd sel toredal teemal.
Tegelt miks ma ise siia eksisin oli järgmine probleem:
Töö juures vetsupotis pidurdusjäljed ja prilllaual tilgad. No mida helvetti lihtsalt. Hari on seal samas kõrval olemas, paber on olemas. Ei ole nagu raske enda järgi korda teha. Elementaarne viisakus. Ja nüüd kui mina lähen vetsu läheks peaks mina seda koristama hakkama sest muidu järgmine tuleb kohe peale mind ja vaatab minu suunas, et on tõbras. See on see kui liiga palju uusi korraga töö juurde juurde toodud.
Saab slacki kanalisse hatekirja kirjutada nüüd sel toredal teemal.
Selle probleemi lahkamiseks ning lahenduste leidmiseks on meil isegi oma teema olemas
Viimased kaks päeva on olnud mega sossu ja hea ilm, päike sillerdab näkku ja mõnus. Ja siis tulevad need lambad, kes virisevad et oi nii palav on ja värki. türa küll.
No blin, ei mõista ma ka sellist asja.
Täna tööl hakkas sama kurtmine... "oiiii, nii palav ikka. Midagi ei jaksa teha. Võiks olla mingi viis kraadi külmem ikka!" no kurat. Kui oleks 5c külmem siis oleks jaur "Ei ole ikka päris suve Eestis! Mis suvi see 25 c on ka?!?".
Mõnus ja soe on olla, nautige aga ärge virisege!
Saaksin aru kui 60+ vanused kurdavad. Et võib liiga koormav olla vms. Aga noored inimesed...
Kommentaar