Algselt postitas dareth
Vaata postitust
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
LIIKLUS
Collapse
X
-
Algselt postitas vincent Vaata postitustAmsterdamis näiteks teatud kohtades samamoodi. Väga asjalik lahendus - ühistransport keskel, autodele mõlemal pool oma rida.
Kommentaar
-
Mõned viimasel ajal nähtud olukorrad:
1) Inimesed ei oska kiirendusrada kasutada. Selle nimi on ikka kiirendusrada mitte pidurdusrada. Pidevalt miskipärast pidurdatakse hoog täitsa nulli kui nähakse, et kuskilt kaugemalt või lähemalt on auto tulemas ning selle asemel, et kiirendada ennast 60-70 km/h pealt 90 peale ning sõidurada vahetada. Pole ju nagu nii raske, ei pea teised autod ka sinu taga blokki panema. Tihti näeb seda justnimelt siin
2) Mõni inimene on paras tropp. Saue Olerexi juures Keila poole minek õhtul kella 17.30 paiku. Foori taga seisab 3 autot ning üle ristmiku läheb 2 rada, mis kohe varsti üheks sulanduvad. Teisele rajale läheb üks suur must Range Rover. Fooris läheb roheliseks tema paneb täie pasaga minema ning kiirelt esimeseks. Seejärel sõidab kuni Keilani 70-75 km/h... Autode laviin tuleb vastu ning mööda minna ei anna. No milleks sa ronid sinna rivi ette kui sa ei oska gaasi anda? Ma ei tea kui viisakas see oleks aga tahaks su numbrimärgi ka siia visata, aga vast ikka ei hakka.
3) Eile hommikune Männiku politsei operatsioon oli selgelt alarahvastatud, Politsei poolt siis. Rivi oli ikka jõhkralt pikk, mingi 2 km äkki. Pole mingit probleemi puhumise vastu, aga teinekord võiks ka arvestada palju autosid seda teed läbib ning panna vastavalt ka jõude sinna kontrollima. Paljudel jäi seetõttu ka puhumata, et vaadati selle rivi pikkust ning löödi käega ning leiti, et Viljandi mnt pidi saab tunduvalt kiiremini kui seal seistes.
Kommentaar
-
Lgp. (Tartu) Lapsevanemad. Saage ükskord aru. Teie 15 aastane maimuke EI OLE "special." Teda ei ole vaja hommikul, iks-viiega, viia 300 meetri kaugusel asuvasse kooli. Eriti kui te otsustate keset tiptundi lambi kohast vaskpööret soortada, ilma ,et nätaksite suunda või arvestaksite vastutulevat 10 kilomeetrist autovoogu.Hello! I´m mentaly ill.
Kommentaar
-
Algselt postitas maamesilane Vaata postitustÜks munn tahtis mind täna õhtul Kalamaja pargi juures ülekäigurajal alla ajada!
Kommentaar
-
Algselt postitas maamesilane Vaata postitustÜks munn tahtis mind täna õhtul Kalamaja pargi juures ülekäigurajal alla ajada!
ühe auto roolis oli väga tigeda näoga eit, teist ei näinud.tell your mother, we are hooligans!
Kommentaar
-
Mõned põevad tagasi pidin ühe munni ise alla ajama. Vaatas aga peale paremale ja siis astus teele. Õnneks piirdus kokkupõrge õrna koksuga, kus härra sai esimeselt klaasipostilt lõõgi. Mees sai ehk natukene kainemaks, viskas pudelikoti teisele õlale ja kooserdas edasi. Südar ei olnud kaugel.Gunner since 97
Kommentaar
-
Algselt postitas Katk Vaata postitustMõned viimasel ajal nähtud olukorrad:
1) Inimesed ei oska kiirendusrada kasutada. Selle nimi on ikka kiirendusrada mitte pidurdusrada. Pidevalt miskipärast pidurdatakse hoog täitsa nulli kui nähakse, et kuskilt kaugemalt või lähemalt on auto tulemas ning selle asemel, et kiirendada ennast 60-70 km/h pealt 90 peale ning sõidurada vahetada. Pole ju nagu nii raske, ei pea teised autod ka sinu taga blokki panema. Tihti näeb seda justnimelt siin
Müstiliselt palju on ka juhte, kes ei oska kasutada kaugtulesid.
Liiklusseadus ütleb: Kaugtulesid ei tohi kasutada kui vastutulevast sõidukist ollakse sellisel kaugusel, et võidakse selle juhti pimestada.
Ehk siis, kui ma lülitan kaugtuled välja, eeldan, et tehakse siis ka sama. Aga no kus sa sellega, sõidetakse ikka pea, et nina ette välja enne, kui vaevaks võetakse. Viimasel ajal ei viitsi enam neile vilgutada ka, sest ajalugu on näidanud, et pole sellestki abi. Leidub veel erilisi ahve, kes lükkavad kaugtuled liialt vara peale, hetkedel, mil autod pole isegi veel kokku saanud.
Kõige palavamalt on minu poolt armastatud aga kaasliiklejad, kes teevad möödasõidu selleks, et kukil 500 meetrit hiljem ära keerata. Foori taha võidusõitjad on ka hea huumorimaterjal.
Kommentaar
-
Algselt postitas Epic Vaata postitust
Leidub veel erilisi ahve, kes lükkavad kaugtuled liialt vara peale, hetkedel, mil autod pole isegi veel kokku saanud.
Pidin eile/täna olude sunnil paarsada km öises pimeduses sõitma, liiklus oli uskumatult tihe ja neid ahve, kes kaugtuled juba enne kohtumist peale panevad oli ikka ulmeliselt palju.. Ühe supervenna lisatuled lükkasid mu päris mitmeks sekundiks poolpimedaks.
Metsloomi on ka ikka jube palju liiklemas.
Kommentaar
-
Algselt postitas Epic Vaata postitustMüstiliselt palju on ka juhte, kes ei oska kasutada kaugtulesid.
Lisaks väideti, et eraldusribaga neljarealisel teel ei pea kaugtulesid vastutulejate pärast ümber vahetama. Proovige kaugtuledega sõita Peterburi teel nt, kõik vastutulejad vilgutavad, nagu jaksavad. Liiklusseadus vist ei ütle selle kohta midagi.We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.
Kommentaar
-
Algselt postitas fitti Vaata postitustLisaks väideti, et eraldusribaga neljarealisel teel ei pea kaugtulesid vastutulejate pärast ümber vahetama. Proovige kaugtuledega sõita Peterburi teel nt, kõik vastutulejad vilgutavad, nagu jaksavad. Liiklusseadus vist ei ütle selle kohta midagi.
Kommentaar
-
Algselt postitas fitti Vaata postitustKaugtulede-lähitulede kasutamine ongi suht segane värk. Mingis liiklussaates väideti, et enamik inimesi lülitavad lähituled sisse liiga vara, tekitades omale asjatult pimeda ala - õige olevat see moment, kui valgusvihud kohtuvad. No sa katsu see hetk tabada.308
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar