No announcement yet.

ebaterve huumor

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

What kind of file do you need to turn a 15mm hole into a 40mm hole?

A paedophile.
    When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

A man goes into a library and asks for a book on suicide.

The librarian says; "Fuck off, you won't bring it back."

Kommentaar

Ma siis üritan ka päästa.

A boy comes home from primary school one day. His mother notices that he's got a big smile on his face. She asks, "You look happy, did anything special happen at school today?"

"Yes mum - I had sex with my English teacher!" he replied. The mother is stunned.

"Get up them stairs now and wait until your father gets home!" The dad comes home and hears the news; he's as pleased as punch. Beaming with pride, he walks over to his son and says,

"I hear you had sex with your English teacher."

"That's right, Dad."

"Well, you became a man today - this is a cause for celebration. Let's get fish and chips, then I'll buy you that bike you've been asking for."

"Mint! - but can I have a football instead? My arse is killing me."
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma ei tea kas see siin on olnud. Ja kas see on õige koht. Puhas kuld.

Stiilinäide:

"Alguses kui NYCi tulin, elasin ajutiselt yhe hindu tyybi juures Long Islandil. Aga sealt oli nats kauge ja kulukas koolis käia. Teiseks peatus tyybi juures tema õepere kolme ja mingi muu sugulane nelja lapse ja peniga. Noh ühesõnaga, väga tihke oli see olemine seal. Päeval üürgasid lapsed ja õhtu vaatasid vanemad poole ööni põnevaid India keelseid saateid, näiteks India Otsib Superstaari, kus minu meelest kõik affid ühte ja sama laulu laulsid. Megasuurest telekast vaadati, mis otse minu tuppa paistis ja karjus. Üldiselt nii, et kui üle nelja tunni ööse magada tahtsid, sis tuli ennast pildituks juua.

Hakkasin sis Craigslistist korterit või õigemini tuba otsima. Leidsin ühe, normaalse hinnaga ja täpselt kooli juures ka. Kahetoaline korter, poiss elas ühes toas ja mina oleks pidand teist tuba mingi tydrukuga jagama. Okei, häda käes ka, helistasin. Kutt rääkis, et tule läbi, tüdrukut pole kodus, a ta ise võib ka korterit nädiata. Läksin. Mees, nii kolmekümnendates, rääkis maast ja ilmast... Lõpuks teatas, et koli sisse, kui tahad, aga enne veel - vaatame nats telekat ja räägime juttu, et ma teen siin vahepeal väikse mandi joindi ka, et ära pane pahaks. okei, ei pand. Noh, vaatasime sis. Tennise MMi. Nii jutujätkuks hakkas mees muuseas ka oma suguelundeid näppima. Toksis ja toksis, lõpuks võttis püksis välja ja küsis, et kas ma olen enne midagi nii suur näinud. Valetada pole ilus ja ütlesin, et olen jah. A ega pidu sellepärast seisma ei jäänd. Tead, mõnikord on nii, et kui mingi väga sürri olukorda satud, sis on niuke tunne nagu vaataks ennast kõrvalt, noh nagu unes, et nüüd võiks küll keegi üles ajada. Emmmigi..... Istusin sis, till näos ja mõtlesin, et okei kuima nüüd vihaga püsti tõuseks, sis ega keegi ei garanteeri, et tyyp selle peale ennast veel rohkem kettasse ei tõmba. Üks-ühele, võõras korteris, uks suure tõenäosusega lukus. Otsustasin niisiis edasi passida ja god knows, et väga kihvt ei olnud. Vahepeal veel tegelane uuris, et kas ma tahaks talle abikäe ulatada, a mai taht. Vahtisin tühja pilguga telekasse ja püstitasin oma tennise vaatamise rekordi. Kes mängisid vä? Kahjuks pold aega tähele panna, 50% tõenäosusega mehed, aga kindel ei ole.

Minumeelest kestis see terve igaviku, aga lõpuks-lõpuks hakkas tüüp looma hääli tegema ja küsis, et kas ta võib mulle näkku tulla. Keeldusin viisakalt. Okei, vappus sis mul seal kõrval väheke, teatas, et ma olevat jube erutav ja et kasma äkki viitsiks talle vannitoast käteräti tuua. Tõin. ....Oi oi oi - vaatasin sin kella ja kae imet, ma pidingi just rongi peale minema hakkama. Dzentelmen ajas ka sis püksid jalga, saatis ukseni ja andis teada, et korter on ikka minu, kui ma tahan. Ütlesin et mõtlen ja tegin käbe vehkat. Järgminsel päeval veel tüüp helistas ka. Noh, nagu õige mees kunagi, et tsau, eile tagusin sulle väheke vemmalt näkku a kuidas täna läheb? Et kas hakkad kolima? Vihjeks nii palju, et ei hakand.

Noh, on hea lugeda, kuidas mõned koguaeg mingite pervikute peale satuvad vä?"
          "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Algselt postitas vello99 Vaata postitust
            Ma ei tea kas see siin on olnud. Ja kas see on õige koht. Puhas kuld.
            Poleks pidanud seda blogi täpsemalt lugema, arvasin, et meessoost kirjutaja. Nüüd pole enam nii hea.

Kommentaar

Häid jõule!

HOIATUS 200X

Kommentaar

http://www.virumaateataja.ee/120706/...3d45962e19.jpg Mis positsiooni ta Kalevis mängib?!? :O

Kommentaar

liiga hea! eddie murphy seniavaldamata repertuaar.

Kommentaar

Kommentaar

haha, üli hea leid
                      nagu rusikas silmaauku siin teemas
                      Which ship has never docked at Liverpool?
                      The Premiership.

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer" - Arnold Schwarzenegger, 1975

Kommentaar

Tegin ka pildi
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Al Fayed wants to sign Ronaldo for Fulham.

Not for his footballing prowess, but to teach his chauffeurs how to crash safely in tunnels.

Kommentaar

no kurat, ega mina alla siis ei jää.

Kommentaar

Soovilugu Hellast Hundist:
                              vello on munn

Kommentaar

David Blaine is apparently gutted at the minute. He has discovered his 44 day record of doing fuck all in a box has been smashed by Darren Bent.

Chelsea losing the Champions League final wasn't such a bad thing for Frank Lampard - he'd had a few weeks to practice his sad face.

What's the KKK's favourite football team?
                                Blackburn

Rafa Benitez has said that he wanted a more attacking side.
                                I think Steven Gerrard took this a little too literally.

The England football team are going to change the emblem on their shirts. The Three Lions will now become three tampons to celebrate their worst fucking period in history!

Kommentaar

Working...
                                X