No announcement yet.

ebaterve huumor

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Blogger on Google'i blogide avaldamise tööriist, mille abil saate hõlpsalt maailmaga oma mõtteid jagada. Bloggeriga on lihtne oma isiklikku või tiimi blogisse teksti, fotosid ja videoid postitada.

Lisaks pean ma vist mingi Tanel Padari heitimisklubi tegema. Tänastest kavadest
    Ürgmees, seksisümbol ja kehastunud unistus alfaisase elustiilist. Fellaatiost seltskonnaajakirjas läbi lugematute hittide presidendi aastapäevashow tähtesinejaks. Kui see ei ole rocknroll, siis mis see on?

See on Britni!

Bedwettersi uue albumi nimi on ka selline, et f-word has never been so uncool.
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Vat see on ebaterve.

http://www.last.fm/user/kurat_

Kommentaar

Midagi analoogset on kindlasti olnud, aga proovime ikka(minu lemmik on kolmas koht):
        There was a World wide survey of "Most Embarrassing Moment in human life"

the finale had the following three incidents....

Third Place

"It was the day before my eighteenth birthday. I was living at home, but my parents had gone out for the evening, so I invited my girlfriend over for a romantic night alone. As we lay in bed after making love, we heard the telephone ringing downstairs. I suggested to my girlfriend that I give her a piggy-back ride to the phone. Since we didn't want to miss the call, we didn't have time to get dressed. When we got to the bottom of the stairs, the lights suddenly came on and a whole crowd of people yelled "SURPRISE!".

My entire family, aunts, uncles, grandparents, cousins and all of my friends were standing there ! My girlfriend and I were frozen to the spot in a state of shock and embarrassment for what seemed like an eternity.

Since then, no-one in my family has planned a surprise party again

Second Place

"While in line at the bank one afternoon, my kid decided to release some pent-up energy and started to run amuck. I was finally able to grab hold of her after receiving looks of disgust and annoyance from other patrons. I told her that if she didn't start behaving herself right now, she would be punished. To my horror, she looked me in the eye and said in a voice just as threatening, "If you don't let me go right now, I will tell Grandma that I saw you kissing Daddy's pee-pee(dick) last night!".

The silence was deafening after this enlightening exchange. Even the tellers stopped what they were doing! I mustered the last of my dignity and walked out of the bank with my daughter in tow. The last thing that I heard as the door closed behind me were the screams of laughter.

And the Winner is...

This one actually happened at Harvard University in October last year.

In a biology class, the professor was discussing the high glucose levels found in semen. A young female (freshman), raised her hand and asked, "If I understand what you are saying, there is a lot of glucose in male semen, as in sugar?" "That's correct." responded the professor, going on to add much statistical data. Raising her hand again, the sweet young thing asked, "Then why doesn't it taste sweet?".

After a stunned silence, the whole class burst out laughing, the poor girl turned bright red and as she realized exactly what she had inadvertently said(or rather implied), she picked up her books without a word and walked out of the class, and never returned.

However , as she was going out of the door, the professor's reply was a classic. Totally straight- faced, he answered her question, "It doesn't taste sweet because the taste-buds for sweetness are on the tip of your tongue and not in the back of your throat!
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

...have you tried turning him off and back on again?

armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Subscribe and to the BBC https://bit.ly/BBCYouTubeSubWatch the BBC first on iPlayer https://bbc.in/iPlayer-Home Schedules: http://www.bbc.co.uk/bbct...
            My daddy was a bankrobber

Kommentaar

Algselt postitas oncool
              värdjas tüüp...
              Saage palun ükskord aru, et see teema on puhas ja ilus nagu läbi silmamuna lõikav habemenuga. Mitte faking kedagi ei huvita teie arvamused ja kommentaarid. Ärge palun kirjutage neid, kuna me peame need lihtsalt ära kustutama. See ei kuulu arutlemisele, modede terror, endof.
              «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
              «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

Kommentaar

Algselt postitas rohelineKonn Vaata postitust
                Saage palun ükskord aru, et see teema on puhas ja ilus nagu läbi silmamuna lõikav habemenuga. Mitte faking kedagi ei huvita teie arvamused ja kommentaarid. Ärge palun kirjutage neid, kuna me peame need lihtsalt ära kustutama. See ei kuulu arutlemisele, modede terror, endof.

http://www.last.fm/user/kurat_

Kommentaar

Algselt postitas Kurat Vaata postitust
                  Tegu seasilmaga, kes kiljuma hakkasid.

Kommentaar

Little things worry little minds.

Carlo Ancelotti, 2009

Kommentaar

Kas dannaril on midagi meiega jahada? hr. Enneaegne Seemnepurse
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Hakkasin lõpuks lugema 'No Dagö' kommuuni orksis. Kuigi paljud Dagöfännide sõnavõtud näivad vahelt ära kustunud, on kvaliteetselt ebatervet huumorit piisavalt ja ehk kõik siinsed lugejad polegi veel sellega tutvunud - http://www.orkut.com/Main#Community.aspx?cmm=5685711

Näide:
                        Meelis
                        Dagö on parim.
                        - Dagö oli, on ja jääbki hea olema. arvake mis tahate. Te lihtsalt ei oska seda kuulata. vot

Tiit
                        tal on vaimne puue

Kaisa
                        Miks kõik sellised nunnud kutsikad on nii lollakad? vot

Urmas
                        Järjekordne mitte midagi muutev kamikaze-rünnak. Ebaedu, usukuulutajatest dagölased.
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

http://www.reporter.ee/2008/05/29/va...rattale-panna/ läheb ka teemasse 00:30 peal toimub ikka elunali

Kommentaar

Mujale teemasse ei oskagi seda lugu kohe postitada
                            Harju maakohus määras oma naise hingamisteed kinniteipinud ning sellega naise surma põhjustanud mehele tingimisi vanglakaristuse.

Kuhu me jõudnud oleme? Päris tõsiselt...
                            Where were you in '62?

Kommentaar

Kui selline fašism ära ei lõppe ja jätkatakse toredate ja ebatervete piltide ärakustutamist, siis ma loon ebaterve huumori teema ka Hispaania jalgpalli alla ja sealt ei lase kegei neid maha. Teema nimeks saab olema Ebaterve huumor - Sporting Gijon

Ebatervet huumorit:
                              Martin seebiks!

Kommentaar

mille proble, ei pannudki dekstopiks siis vä?
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X