Green Day

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
    Järgmisel kuul saavad märgi kirja Passion Pit, Blur, Hot Chip ja ilmselt midagi veel.
    Kahe seniavaldatud pala põhjal võib vast ette karta, et siit mingit head nahka ei tule.
    ★★★★★★

Kommentaar

Algselt postitas Kenny's Heroes Vaata postitust
      Kahe seniavaldatud pala põhjal võib vast ette karta, et siit mingit head nahka ei tule.
      Damon Albarn on piisav geenius, et vähemalt midagi välja võluda.

Kommentaar

Ise olen vägagi ta kinjaalsust austanud just tänu varajasele Blurile ja Good, Bad & Queenile. Aga mingi hetk läks ta oma projektilt projektile hüppamisega natuke oma enda peppu ära. No näiteks Gorillaz - esimene plaat oli ju tore üheks kummaliseks projektiks, aga sinna see oleks võinud ka jääda. Neli plaati? Kaua sa ikka seda multikavärki teed. Siis tekkis tal mingi maailmamuusikavaimustus (suuresti tänu trummar Tony Allenile) ja igast muud asjad. Siis kui Blur tagasi kokku tuli, käis suur sentimentaalsuse laks üle ja kohe oli ta jälle mingit koostööd või soolot tegemas. Et lihtsalt frustreerib. Läks jutt pikale, aga tahtsin jõuda selleni, et see uus Blur kõlab pigem nagu tema väsinud sooloteema (diskleimerina, et mulle ei meeldinud sugugi Everyday Robots näiteks).
        ★★★★★★

Kommentaar

Viimane Gorillaz oli ülimässiv geniaalsus.

Kommentaar

No näiteks Gorillaz - esimene plaat oli ju tore üheks kummaliseks projektiks, aga sinna see oleks võinud ka jääda. Neli plaati? Kaua sa ikka seda multikavärki teed.
            Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
            Viimane Gorillaz oli ülimässiv geniaalsus.
            Isiklikult pean Gorillazt üheks oma lemmikbändiks. Plastic Beach on minu lemmik.

Ja seda Mõnnari Spotify listi on võimatu kuulata. Puhverdab pidevalt. Pane teinekord oma list youtube'i üles.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Isiklikult pean Gorillazt üheks oma lemmikbändiks. Plastic Beach on minu lemmik.

Ja seda Mõnnari Spotify listi on võimatu kuulata. Puhverdab pidevalt. Pane teinekord oma list youtube'i üles.
              Tee midagi enda netiühendusega.

Kommentaar

tsiteerides klassikuid: "Osta uus arvuti"

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                  tsiteerides klassikuid: "Osta uus arvuti"
                  tra. mv. Just ostsin. Soovita nüüd formatit ka.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    tra. mv. Just ostsin. Soovita nüüd formatit ka.
                    Ma soovitan siis.. enne ikkagi netiühendus korda teha. Puhverdamisega pole mul mingeid probleeme.
                    BVB - Vaprus

Kommentaar

Ostsid uue arvuti, aga driverid jätsid installimata? Või siis tõesti pask net

Kommentaar

Nagu omanik, nõnda ka arvuti.
                        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                          Ma soovitan siis.. enne ikkagi netiühendus korda teha. Puhverdamisega pole mul mingeid probleeme.
                          Algselt postitas $$$ Vaata postitust
                          Ostsid uue arvuti, aga driverid jätsid installimata? Või siis tõesti pask net
                          Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
                          Nagu omanik, nõnda ka arvuti.

Kommentaar

Whitehorse'i "Leave No Bridge Unburned" on kõrvale erakordselt nauditav - kui mõned ülemäärased kantripalad välja arvata. Järjekordne hää avastus Kanadast.
                            the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                            because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Terve plaadi kohta ei oska arvamust avaldada, aga see laul on küll super. Matthew E. White - Holy Moly.

Kommentaar

Meatbodies - Meatbodies Kõvematsorti garaažrokki, sinna Ty Segalli kämpi, aint et paremini. Debüüt kah veel.
                                Ma lihtsalt tahtsin tänada, et see on kõige vingem uus asi pärast Fidlarit. Rifid meenutaks justkui kergelt Jack White'i, ainult et sada korda tooremalt ja pohuistlikumalt. Apperance tuleb pärast muusikat, aga nüüd videot otsides leidsin, et pilt räägib täpselt sama keelt. Konkreetne "fuck off":

Kommentaar

Working...
                                X