Millises riigi on lubatud möödasõit suurema kiirusega, kui on piirkiirus?
Too palun ükski näide.
Ka antud juhul on ju tegelikult sisse jäänud see lõtk, et Sa saad sooritada kiirema möödasõidu. Esimesel hetkel annab ju seade teate rikkumisest juhile. Sooritad oma möödasõidu ja fine. Politsei saab teate siis, kui juht kõrgemal kiirusel jätkab.
Minu gps edastab ja saab andmeid sellelt samalt satelliidilt või satelliitidelt, mis antud olukorraski. Sisuliselt on see andmepakett sama mahukas kui pärib ümbruskonna bensiinijaamade kohta. See, et satelliidi kaudu päring politsei andmebaasi jõuab arvutatakse minupärast maha kas trahvi summast või väänatakse sellele otsa. Siis kui politsei saab andmed on sooritatud rikkumine ja siis tuleb rikkujal maksta. iisi.
Puust ja punaseks. Saksamaal sõites sai minu gps (ja muidugi ka teiste kasutajate oma) teateid sellest, et kusagil on ummikud, kui pikad on järjekorrad ja kui kaua see ummik pikendab mu sõiduaega. Info uuenes pidevalt ja reaalajas. Ma ei maksnud selle eest kellelegi sentigi.
Ja veel. Austrias töötas süsteem eriti peenelt. GPS seade hakkas jörisema, kui ma sõitsin kiiremini kui oli lubatud, ent ees oli mõõtmiskaamera.
Ma loodan et need miljonid saksa juhid, kes kasutavad oma autodes igapäevaselt GPS-i ei kuuleks meie peaministri seletust, et selline süsteem on totalitarism. Piinlik hakkaks.
Too palun ükski näide.
Ka antud juhul on ju tegelikult sisse jäänud see lõtk, et Sa saad sooritada kiirema möödasõidu. Esimesel hetkel annab ju seade teate rikkumisest juhile. Sooritad oma möödasõidu ja fine. Politsei saab teate siis, kui juht kõrgemal kiirusel jätkab.
Minu gps edastab ja saab andmeid sellelt samalt satelliidilt või satelliitidelt, mis antud olukorraski. Sisuliselt on see andmepakett sama mahukas kui pärib ümbruskonna bensiinijaamade kohta. See, et satelliidi kaudu päring politsei andmebaasi jõuab arvutatakse minupärast maha kas trahvi summast või väänatakse sellele otsa. Siis kui politsei saab andmed on sooritatud rikkumine ja siis tuleb rikkujal maksta. iisi.
Puust ja punaseks. Saksamaal sõites sai minu gps (ja muidugi ka teiste kasutajate oma) teateid sellest, et kusagil on ummikud, kui pikad on järjekorrad ja kui kaua see ummik pikendab mu sõiduaega. Info uuenes pidevalt ja reaalajas. Ma ei maksnud selle eest kellelegi sentigi.
Ja veel. Austrias töötas süsteem eriti peenelt. GPS seade hakkas jörisema, kui ma sõitsin kiiremini kui oli lubatud, ent ees oli mõõtmiskaamera.
Ma loodan et need miljonid saksa juhid, kes kasutavad oma autodes igapäevaselt GPS-i ei kuuleks meie peaministri seletust, et selline süsteem on totalitarism. Piinlik hakkaks.
Kommentaar