No announcement yet.

Mahajäetud kohad

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...rn-states.html ehk on välja antud isegi raamat selle kohta kui mahajäetud see riik on
    Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

My spell checking is second to nine!

Kommentaar

Mahajäetud Tallinn
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Pärnu Masinatehas

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Kreenholmile üritatakse uus elu sisse puhuda http://arileht.delfi.ee/news/uudised....d?id=66268758
          sigpic

Kommentaar

Ciudad Real Central Airport avati 2009 aastal. 1,1 miljardit eurot maksma läinud projekt seisab 4 aastat hiljem täiesti tühjana. Üks Hispaania majandusolukorra kõnekamaid näiteid.

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
            These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Photographer Gigi Cifali, 37, stood at the shallow end of pools in London, Birmingham, Solihull and Manchester to 'tell the story from the swimmer's point of view'.
              Algselt postitas Tofoa
              Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
                Paikuse saeveski Pärnumaal. Kahjuks pole pilti :/
                Pärast masu valusat maandumist otsustas Stora Enso kiirelt koti pakkida ning kaabut kergitada. Praegu ulub tänapäevaste laohoonete(värviline plekk ja metallkonstruktsioonid mitte vana hea nõukogulik tellis) ja hiiglaslike asfaldiplatside vahel üksnes tuul.
                No vägev, elan jalutuskäigu kaugusel sellest, sõber veel käis tööl seal aastaid tagasi ja pole nagu peale sulgemist taibanudki sinna kolama minna. Juhul kui hoonetele ligi ka pääseb, siis ootan paremaid ilmu ja kui meelde tuleb, jäädvustan ka.

Kommentaar

Algselt postitas delorean Vaata postitust
                  No vägev, elan jalutuskäigu kaugusel sellest, sõber veel käis tööl seal aastaid tagasi ja pole nagu peale sulgemist taibanudki sinna kolama minna. Juhul kui hoonetele ligi ka pääseb, siis ootan paremaid ilmu ja kui meelde tuleb, jäädvustan ka.
                  Pilt on üsna räämas ja lagunenud, kuid teelt on päris hea ülevaade.

Kommentaar

http://www.boredpanda.com/abandoned-places/
                    sigpic

Kommentaar

Omal moel...

Hoone arendaja lubadustest ja tähtaegadest korduva mittekinnipidamise tõttu ei ole siiani selge, millal võiks toimuda Tallinna linna piiril, Paldiski maanteele ehitatud kaupluse üleandmine ETK Jaekaubanduse AS-ile, mistõttu otsustas ettevõte loobuda seal uue Konsumi avamisest. Mäletatavasti on tegemist juba enne arvatavat avamist kuulsaks saanud Harkujärve Konsumiga, kuhu värvati töötajaid 500eurose nn tööletuleku preemia lubamisega.

Kommentaar

Kommentaar

This abandoned church is located in Mavrovo, Macedonia.

Sculptures watch silently at this monastery in Belgium.

An abandoned Catholic Church near the Bokor Hill Station in the Dâmrei Mountains or “Elephant Mountains” of southwest Cambodia. The Bokor Hill Station used to be a place where elite French colonial officers would holiday during the hot season, but it’s now totally dilapidated.
                          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Sotši omas hiilguses
                            http://www.sports.ru/tribuna/blogs/f....html?ext=anpo
                            sigpic

Kommentaar

Berliin - if its verboten its got to be fun http://www.abandonedberlin.com/
                              Võibolla pole siit veel läbi käinud.
                              Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

patarei vanglas on tore seigelda, soovitan!
                                Mia san mia

Kommentaar

Working...
                                X