• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas JanK Vaata postitust
    Lõpetas 9-nda. 15 või 16 aastat vana.
    Seda ma arvasin.
    Jutt on eakohane
    Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Ahsoo Mis sulle siis ei meeldi ?
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kõik kes pole põhikooli lõpetanud kasutavad alati peale koma tühikut ning enne punkti ka tühikut. LAUSLOLLUS
        forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

vana janK on või mikk4

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
            Mida see endast kujutab?
            sina oled liiga noor selle jaoks
            olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Algselt postitas Evu Vaata postitust
              kõik kes pole põhikooli lõpetanud kasutavad alati peale koma tühikut ning enne punkti ka tühikut. LAUSLOLLUS
              Olen põhikooli lõpetanud 3 nelja oli, eesti keel nende hulgas.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Olen põhikooli lõpetanud 3 nelja oli, eesti keel nende hulgas.
                ma ei mõtle, et need kirjavead on, kuigi on. aga see on nagu mingi mood uus mood, et peab panema koma vahele.

Kommentaar

Ma teen seda vaid siis, kui küsimärk lõpus on. Eristab paremini

Kommentaar

kusjuures ma kasutan jah peale koma tühikut. kooli ajal keegi õpetajatest ei mauranud et peale koma ei tohi tühikut olla, vastupidi peab ju olema.

E: 21 olen, kui Evu sa küsisid?
                    AILTON

Kommentaar

damn, sõjaväes oled käinud juba? või lihtsalt tuli tahtmine tola mängida?

Kommentaar

damn, sõjaväes oled käinud juba? või lihtsalt tuli tahtmine tola mängida?
                        olen käinud, pisut. mis mõttes tola mängida?
                        AILTON

Kommentaar

Algselt postitas Mikk4 Vaata postitust
                          olen käinud, pisut. mis mõttes tola mängida?
                          Pidas silmas vast sinu operatsiooni vanadele teemadele.
                          Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                          Algselt postitas taku*
                          Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Algselt postitas Kasper Vaata postitust
                            Pidas silmas vast sinu operatsiooni vanadele teemadele.
                            nii ajaviiteks käisin need 60 lehekülge teemasid üle ja vaatasin sobivad teemad välja millesse uutele kasutajatel ja ka k6igil teistel kasutajatel tahtmist v6iks olla midagi postitada. Pealegi need teemad on vanadel aegadel m6ningast populaarsust omanud, välja arvatud 6ppelaenu teema. Ma usun et siin on veel neid teemasid, mis vb elustamist väärivad, aga see jäägu järgmiste tolade jaoks Vabandan nende ees kes arvavad et selle foorumi kvaliteetnurgas sobramisega vanad haavad lahti rebisin
                            AILTON

Kommentaar

Jäll on kõik foorumlased oma hallid ajurakud ära joonud?

Kommentaar

kurat, ma ei suuda ka seda lollust lõpetada. ainult postitan edasi. asi läheb käest.

Kommentaar

Working...
                                X