Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Devil Vaata postitust
    Buckcherry - Too drunk ... keegi võiks selle hea loo mulle mp3na kah anda, pole elioniga limewiret tööle saanud(laiskus mis muu)
    kraba mu msn kuskilt, kui muusikat tahad....

Kommentaar

Ma küll eriti sellest midagi ei tea, aga ma arvan, et see on " ilget vinge asi oleks kui korralikult valmis teha ja kasutusse anda aga, et raha teenida annaks varajases arendus perioodis vigasena välja ja siis inimesed proovivad, eriti seda kasutama keegi ei hakka sest on liiga keerulised, nagu enamus microsofti asjad" MA võin eksida, aga niipalju ma sain aru. See iseenesest kujutab endas mingit plug-ini moodi asja, aga pihta ma veel ei saanud, mis see tegema pidi. Ta pdi nagu java ja muud värgid kõik koos olema?

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Kes on see tsikk ploomi Fizzi reklaamis?
        Alisa. Ta on mingine tantsutreener.
        Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
        Algselt postitas taku*
        Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

nonii, plaan on osta uus telefon. Ma ise telefonidest midagi ei tea, niiet ootan soovitusi.
          Hind jäägu 2000-4000 vahele.
          Eelistuseks oleks klapiga telefon. Samuti võiks telefoni korpus olla selline, mis taskus ära ei kulu
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

LG KU580 Hero,LG KF300,Samsung SGH-L770,Samsung SGH-L310 .. mulle meeldivad need
            My daddy was a bankrobber

Kommentaar

Aga Nokia 6555 ?
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Võta see, mis poes kõige rohkem meeldib. Punkt.

Kommentaar

aga milleks klapp? saan sellest kulumise teemast aru, et sa ei taha iga aasta telefni vahetada - klapi kohta ütleks aga seda - kõik mis liigub, see kulub ehk mida vähem telefonil liikuvaid osi on (eriti hull on liugklapp), seda paremini ta peab.
                  BVB - Vaprus

Kommentaar

kas Mart Sander on homo?

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                      aga milleks klapp? saan sellest kulumise teemast aru, et sa ei taha iga aasta telefni vahetada - klapi kohta ütleks aga seda - kõik mis liigub, see kulub ehk mida vähem telefonil liikuvaid osi on (eriti hull on liugklapp), seda paremini ta peab.
                      No, ma eeldasin, et klapp kaitseks ekraani vms ^^,
                      Aga jah, praegune Nokia 3120 on 1,5 aastat olnud ja ekraan on kriibitud ja korpus väga armetu.

Kommentaar

Algselt postitas Mmmerka Vaata postitust
                        kas Mart Sander on homo?

mis siis? tahad ka vä

Kommentaar

tahtsin teada ffs

Kommentaar

Algselt postitas Mmmerka Vaata postitust
                            kas Mart Sander on homo?
                            Kursavenna ema teab rääkida, et ei ole. Ma kahtlen.

Kommentaar

rumalad, tulge keskajast välja.

nagu üks briti trubaduur on öelnud: "I don’t know whether I’m destined to live my life with a horse, a woman or a man. It makes life easier."

Kommentaar

Ega kellelgi juhuslikult Virmalised - "Naer" ei leidu?

Kommentaar

Working...
                                X