X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas WeThePeople Vaata postitust
    Chalice - 88kapim6mmi, palun aitäh
    Ma võin msnis saata.
    Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
    Algselt postitas taku*
    Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Kas teil on juba jõulufiiling sees ja kingid ostetud?

Kommentaar

kingid ??????????????
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

ei ole

Kommentaar

mul on kingid olemas cannule (üks pirakas matemaatika ülesanne) ja fittile (sületäis heina), ülejäänutega tegelen veel.
            kaks firmatorti, kast pepsit!

Kommentaar

Parem oleks kui mulle midagi on.

Kommentaar

Algselt postitas Jürvi-Hool Vaata postitust
                Parem oleks kui mulle midagi on.
                mul on sulle korduvkasutatav süstal
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  mul on sulle korduvkasutatav süstal
                  Ma ei tea, kes sa oled ja kas see oled sina, kes on seda varem ka teinud, aga äkki lõpetad mu jälitamise ja süstlajutud ära?

Kommentaar

see on tema...

Kommentaar

nii igaks juhuk küsime üle...Kui tellin ebayst ja kaup asub EL-is (Itaalia), siis mingeid tolli ja käibemakse ei tule? Lihtsalt hind + saatmine? Aitäh

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                        nii igaks juhuk küsime üle...Kui tellin ebayst ja kaup asub EL-is (Itaalia), siis mingeid tolli ja käibemakse ei tule? Lihtsalt hind + saatmine? Aitäh
                        jup. xoxoxoxo. kui sa just elevanti ei telli.

Kommentaar

Millega see "Dressi-Toivo" tegeleb, et tal nii palju pappi on, et väidetavalt üürida Tais mingit suurt villat ja kärutada ringi Ferrariga?

Lihtsalt tahaks ka nii vinge mees olla nagu Toivo, sellepärast küsingi, et mis äri peaks ajama hakkama
                          Joga Bonito!!!

Kommentaar

Kes see "Dressi-Toivo" veel on? Keegi uus staar?

Kommentaar

Dressi Toivo on jõhker Eesti selebriti ju. Käib Lihtsaelu/Tissi-Triinuga.

Aga küsimus ikka õhus. Kust ta pappi võtab raisk.
                              Joga Bonito!!!

Kommentaar

sarnaseid paistes peedi näoga vendi näeb balti jaama trammipeatuses. ehk pead sealt alustama.

Kommentaar

Working...
                                X