No announcement yet.

Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Ka mina ei saa täpselt aru mida Sa kingiks teha soovid Jasper.
    Aga niipalju, kui mina aru saan ja Sa ei leia kohta, kus midagi sellist tehakse, võid juu kasvõi lihtsalt pildiraami osta ja sinna pildi asemel selle papilätaka panna( tee ise valmis, meisterda).
    Citius! Altius! Fortius!

Kommentaar

Tera. The Shield. Vic Mackey. Strike team.
      jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
        Tera. The Shield. Vic Mackey. Strike team.
        ainult esimene sõna on tuttav.
        aga see vist minu probleem?
        olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

kingi suur pappkarp, kus kõigi sünnipäevalapse sõprade valgustkartvad sündmused sees
          ise või ka välja mõelda sündmused
          or smth
          Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Algselt postitas EgoTrip Vaata postitust
            kingi suur pappkarp, kus kõigi sünnipäevalapse sõprade valgustkartvad sündmused sees
            ise või ka välja mõelda sündmused
            or smth
            Hakkab looma. Kuigi see on raskesti teostatav. dannarile tänu granaadi idee eest. Blanket-party-kit on ka mainitet. Jätkake.

Kas keegi otsis siin mingit klippi ilusate omaduste kohta? Oli lojaalsus üks neist? http://www.youtube.com/watch?v=6XznXGFvupE

-e- Selgituseks veel
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Kas need kes seda protesti orgunnisid Lätis on Savisaare sarnased Venemaajumaldajad?

Kommentaar

Algselt postitas Shermann Vaata postitust
                Kas need kes seda protesti orgunnisid Lätis on Savisaare sarnased Venemaajumaldajad?
                Ei, Üllar Luup õllekastiga.

Kommentaar

Algselt postitas Gairi
                  Keegi koera tahab? (ma ei tee nalja)

http://foorum.soccernet.ee/showthrea...541#post977541
                  Me lugesime juba eelmised korrad ka. [või siis esimene kord]
                  jokers to the right
                  clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                    Tulemas hipi stiilis sünnipäevs tähistamine. Mida selga/jalga/pähe panna.
                    Tulemas 80'date stiilis sünnipäevs tähistamine. Mida selga/jalga/pähe panna.

Cannumanni naljad ka oodatud.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kitsad retuusid, tennised, nahktagi, ohtralt meiki
                      forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Leia kindlasti ka Neoon-sinised/rohelised/punased dressid.

Kommentaar

jep, minu mõtet on tegelt välismaa värk.

Kommentaar

no, ma ilmselgelt läksin Miami Vice peale välja, valge ülikond, kingad ilma sokkideta, rist kaela, prillid ette. Alussärgiks must sametist särk sobib?
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kas ma olen kõigest õigesti aru saanud, kui väidan, et Prison Break'i järgmine osa ilmub 17. aprillil, mis on ühtlasi neljanda hooaja 17. osa ja mis on ka läbi ajaloo viimane PB?
                              Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                              Algselt postitas taku*
                              Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

ja aprill on aasta neljas kuu ka

Kommentaar

Working...
                                X