Sonyl on miskine companion olemas, mille abil saab kõik asjad kergelt arvutisse.
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Rumalad küsimused ootavad vastuseid
Collapse
X
-
Pikas perspektiivis oleme kõik surnud.Algselt postitas keenjus250 Vaata postitustEi ole ja loodetavasti ei lööda ka. Pikas perspektiivis ei ole see raudtee taastamine tulus.
Riigi jaoks on väljaehitatud raudteevõrk täiesti normaalne asi. Kõik inimesed ei pea Tallinnas/Tartus elama.Seisan üksi mere ääres
jalas kollased sandaalid
valged, merevahust sääred
hüüan: "Elagu skandaalid!"
Kommentaar
-
Tänud, googeldan !!Algselt postitas mjaasa Vaata postitustSonyl on miskine companion olemas, mille abil saab kõik asjad kergelt arvutisse.
Kommentaar
-
Ei peagi aga igale kodanikule "koduukseni" pole vaja ka raudteed ehitada. Raudteel on võrreldes muu transpordiga kaks eelist. 1) maht - ehk suudab ühe reisiga vedada kordades rohkem kaupa/inimesi kui ükskõik mis teine maismaa transpordiliik. 2) Kiirus - tänu kindlale trajektoorile ja sõltumata teistest liiklejatest (no laias laastus) on rongi teoreetiline maksimaalne kiirus 2-3 korda suurem kui teistel maismaa transpordiliikidel. Nüüd tekib aga küsimus, et kas teemas oleval lõigul on olemas nii suur nõudlus. No ilmselt mitte. Paraku toimub Eestis raudteel enamus transiidist ikka põhjast itta ja lõunasse ning see on enamasti välistransiit. Kas Lääne-Eestis on sise/välistransiidi mahud (kasvõi oletuslikud) nii suured, et oleks vaja raudteed kasutada? Vaevalt. Janoo reisirongidega on üldse omaette teema, väidetavalt on ühele reisijale Tallinn-Tartu tegelik omahind 40euri. Ise pole summasid näinud, ei oska kinnitada või ümber lükkata. Aga kui ärimehed tahavad, siis palun.. peaasi, et riigile üht suuresti mõttetut kuluallikat juurde ei tuleks.Algselt postitas chac Vaata postitustPikas perspektiivis oleme kõik surnud.
Riigi jaoks on väljaehitatud raudteevõrk täiesti normaalne asi. Kõik inimesed ei pea Tallinnas/Tartus elama.
Kommentaar
-
Mitte "koduukseni" aga Haapsallu võiks kiire ja mugav rongiliiklus ulatuda küll. Omal ajal oli viga, et see kinni pandi. Praegu sõidab rong Riisiperre - no siis võiks ju üldse ainult Keilani sõita, kus nagunii enamus sõitjaid maha lähevad. Haapsallu sõitjaid oleks suveajal aga ilmselt päris palju.Ei peagi aga igale kodanikule "koduukseni" pole vaja ka raudteed ehitada.
Rongiliikluse puhul on aga ammu imestama pannud, et kes oli see kretiin, kes mõtles välja need luigekaelakujulised "varjualused" ja miks see isik juba kinni ei istu? On ju selge, et need ei kaitse ei tuule, vihma, lörtsi, rahe ega tuisu eest. Mina sõidan rongiga harva aga kahju on inimestest, kes seda igapäevaselt teevad. Kas oli raske perrooonidele paigaldada normaalsed ootepaviljonid, mis sarnaselt bussipaviljonidele on kolmest küljest tuulele-lumele suletud ja kindel katus peakohal?
Asjata ei öelda, et seal kus lõppeb mõistus, algab raudtee.
Kommentaar
-
Haapsallu ei ole mõtet rongiliiklust taastada. Omal ajal pandi kinni põhjusel, et reisijaid ei olnud. Rahvaarv on selle ajaga vähenenud ja kui ka paaril esimesel aastal on uudsuse tõttu rohkem reisijaid, siis edaspidi on rongid ikkagi tühjad. Niigi on hetkel bussid enamasti pool- või kolmveerandtühjad, kui välja arvata pühapäeva ja reede õhtud. Ehk siis aastate pärast on jälle virin, et riik peab doteerima hakkama ja see on lisakulu meie rahakotile.
Lisaks teeks kahju bussiliinidele, kes samuti vähenevate reisijate tõttu kitsakusse läheksid. Enne on vaja teha Haapsallu korralik tõmbekeskus, mingigi tööstus, et hakata miljoneid raiskama liiprite peale, mida pole tarvis.
Kommentaar
-
Samas talvel oleks see liin ju täiesti välja surnud. Ei?Algselt postitas Gallacher Vaata postitustMitte "koduukseni" aga Haapsallu võiks kiire ja mugav rongiliiklus ulatuda küll. Omal ajal oli viga, et see kinni pandi. Praegu sõidab rong Riisiperre - no siis võiks ju üldse ainult Keilani sõita, kus nagunii enamus sõitjaid maha lähevad. Haapsallu sõitjaid oleks suveajal aga ilmselt päris palju.
Kommentaar
-
Dagmar ja Kaire olid minu mälu järgi juba "Once in a lifetime"-is.Algselt postitas rallikas Vaata postitustMitu Eurovisiooni need Eesti ainukesed taustalauljad juba läbi käinud on?Elu on lühike, pidu on pikk.
Kommentaar
-
Ma ei tea, kui palju Haapsalu või Läänemaa inimesi nädala sees Tallinna vahet sõidavad. Aga praegu ju sõidavad bussid nagunii, olgu talvel või suvel ja ehk oleks 120 km/h sõitev rong sellele piirkonnale parem variant kui buss, mis sõidab oluliselt aeglasemalt. Aga see nõuaks põhjalikku kalkuleerimist, millega meie siin vastavate arvude puudumise tõttu hakkama ei saa.Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustSamas talvel oleks see liin ju täiesti välja surnud. Ei?
Kommentaar
-
Neid läänemaalt Tallinna ja selle lähiümbrusesse tööl käivaid inimesi on sadu. Oli ka mingi uuring, kui paar aastat tagasi Haapsalus kõvem kampaania raudteeliikluse taastamiseks käis. Ja sõitjaid ju ehk isegi oleks. Aga
Kõik ei tööta kesklinnas ning peaks olema ka loogiline bussiliiklus näiteks Keilast, Balti Jaamast või muust olulistest sõlmpunktidest Tallinna lähiümbruse tööstusparkidesse, kes järjest rohkem inimesi töötab. Balti Jaamast Jürisse ennast hommikul edasi tööle mõelda ehk ei ole nii lihtne. Ei tea, pole sellesuunalise bussiliiklusega kursis.
Kommentaar
-
Busse saab vastavalt vajadusele juurde panna või vähendada. Sellega ei kaasne erilist kadu. Kui aga rong osutub finantsiliselt jätkusuutmatuks, siis on kadu kõvasti suurem. Ehk ma pole aru saanud, et Tallinn-Haapsalu maantee oleks kriitilise piirini üleautostunud ja lisaks oleks ainult reisiliiklusele suunatud raudtee, kus ei saa mingit transiidikulu. Ehk kui seda raudtee juttu aetakse KOV valimiste eel Reformierakonna valimisplakati jaoks, siis ajaks see mind kurjaks küll.Algselt postitas Gallacher Vaata postitustMa ei tea, kui palju Haapsalu või Läänemaa inimesi nädala sees Tallinna vahet sõidavad. Aga praegu ju sõidavad bussid nagunii, olgu talvel või suvel ja ehk oleks 120 km/h sõitev rong sellele piirkonnale parem variant kui buss, mis sõidab oluliselt aeglasemalt. Aga see nõuaks põhjalikku kalkuleerimist, millega meie siin vastavate arvude puudumise tõttu hakkama ei saa.
Ehk mind huvitaks esmalt, et kui palju see üleüldse maksma läheks, kui palju maksab kulutusest sõitja kinni ja kui palju tuleb teiste maksumaksjate arvelt. Ehk reaalselt on ju juba praegu püsiv ühendus Haapsaluga olemas.
Kommentaar
-
Pidage nüüd natuke hoogu. me räägime infrast, või liiklusvahenditest või mõlemast.
Selge see et ka autotee ehitamiseks hooldamiseks/lumelükkamiseks/libeduse tõrjumiseks kulub vahendeid, ja mitte vähe, alles ju tõsteti kütuseaktsiise. Kui me seda ei arvesta siis on olukord umbes samuti nagu spordirajatistega - normaalseks peetakse et kergejõustiku ja korvpallihallid ehitatakse riigi/OV rahadega aga jalgpallistaadionite ehitamine - no siis see on järsku raharaiskamine mõne meelest.
Tulles tagasi eesti majandusgeograafia juurde siis on normaalne et kõik eesti (maismaa)piirkonnad on mingilgi moel kaetud ka raudteevõrguga - LISAKS teedevõrgule. Üks ei asenda alati ja igal pool teist. ja jõukust on ka nagu oma 25a juba tasapisi korjatud, võiks nagu eesti oma inimeste elukeskkonna peale mõelda.
Mis konkreetselt Haapsallu puutub siis ma ei saa aru mõne mehe soovist a la et riik ehitaks tõmbekeskuse, looks ettevõtted jne? Hallo, meil pole enam ENSV, ettevõtteid loovad ikka eraisikud. Mida riik saab teha, on luua normaalne taristu - sh. ka teed, elekter, telekom/internet jne. Ja Haapsalu'le lisaks tuleb arvestada ka Hiiumaa-Tallinn liiklusvooge.Seisan üksi mere ääres
jalas kollased sandaalid
valged, merevahust sääred
hüüan: "Elagu skandaalid!"
Kommentaar
-
http://sport.delfi.ee/news/korvpall/...is?id=73871627
Huvitav, kas vastab tõele, et selle tüli üks pointe on selles, et koondise staarmängijale meeldivad naised ja lausest, et "kas sa oled mehele saanud" saigi seetõttu tüli alguse, kusjuures saates mainitud Postimehe naisreporteri orientatsioon omas siin ka märkimisväärset rolli?
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar