humorismi

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Replying to Topic \'humorismi\'

Milleks nii pikad kirjeldused ning milleks nii palju tingimusi. Asju saab lihtsamalt ajada!

ÕNNELIKU SUHTE SALADUS:
    1. On tähtis leida mees, kes osaleb kodutöödel, vahetevahel teeb süüa ja käib tööl.
    2. On tähtis leida mees, kes suudab sind panna naeratama.
    3. On tähtis leida mees, kelle peale võib loota ja kes ei valeta.
    4. On tähtis leida mees, kes on hea voodis.
    5. On tähtis, et need neli meest ei tunneks teineteist.

SIMPLE

Kommentaar

Mis on internet?

- Abikeskus kuuleb!
      - Tere. Vot mina tahaksin küsida niisukest asja?vat siin ikka räägitakse seda suurt? seda suurt internetti?
      - Nii?
      - Mis asi see internet on, on ta üks elusolend või on ta üks surnud olend?
      - Ahaa! Internet on? kuidas ma teile ütlen, kui teil on arvuti?
      - Ei ole!
      - Ühesõnaga, internet on nagu arvutiga saab sinna? arvutist pääseb internetti, selle kaudu saab lugeda?
      - Internet, internet? aga mis asi see internet on?
      - Kui tahate väga sellist spetsiifilist?
      - Definitsioon peab olema igal asjal!
      - Ja seda te küsite abikeskusest, definitsiooni? Ma püüan teile seda lahti seletada, kui te ei tea? selle kaudu?.
      - Ma tean palju definitsioone! Ma olen matemaatiliselt tugev? aga näed, seda ma küll ei mõistata?
      - Mh, ja te ei jää kuidagi rahule, kui te definitsiooni ei saa? ma ei ole kindel, kas selle kohta on definitsiooni?
      - Ah soo, siis ta pole ju üldse olemasolev olend.
      - Ta ei olegi olend.
      - Ta on amerikaanlik asi?
      - Te olete pahane selle peale?
      - Aga loomulikult!
      - No, teie õigus on? teie õigus on olla? te ei pea endale arvutit muretsema, te ei pea sellega üldse tegelema.
      - Kõik kohad? ajalehed ja raadiod ja televisioon? muudkui internet ja internet.
      - Jah, see on lihtsalt tänapäeva tehnika edasiminek.
      - Mis tehnika edasiminek! See on amerikaanide tehnika, amerikaanide sissetung.
      - Paraku on see jõudnud igale poole maailma.
      - Jaa-jaa, küll ta saab oma piraka varsti.
      - Nagunii.
      - Küll ta saab!

Jalgpallihaigla patsient #172
      Diagnoos: raskekujuline futboliit

Kommentaar

I decided to go out for a few pints, this was ok with my wife because I told her I\'d be home by midnight at the latest.

Well, you know how it is. The hours passed and the beer was going down really easily. Before I knew it the time was past midnight so I thought, \"what the hell\". It was well after 2am and I\'d downed loads of beer. By the time I got home it was knocking on for 3am. Just as I was closing the front door as quietly as possible, the cuckoo clock in the hall started up and cuckooed 3 times. Quickly, I realised she\'d probably wake up, so I cuckooed another nine times. I was really proud of myself for thinking on my feet and, even when pissed out of my brain, to think of such a solution. All was quiet and I went to bed.
        The next morning my wife asked me what time I got in, and I told her 12 o\'clock. She didn\'t seem disturbed at all. She asked me if I had a good time, and I said \"yes, fantastic\".
        I\'d definitely managed to get away with it.

She then told me that we needed a new cuckoo clock.
        When I asked why she said, \"Well, last night our clock cuckooed three times, then said \"Oh shít,\" cuckooed 4 more times, cleared it\'s throat, cuckooed another three times, giggled, cuckooed twice more, and then farted.\"

Kommentaar

Viimase aja parim kild: http://www.vickysjokes.com/funny/NutnBitch.asp

Ei tea, miks küll emane koer ropp sõna on?
          \\"Empty your mind. Be formless, shapeless, like water. You put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle, it becomes the bottle. You put it in a teapot, it becomes the teapot. Water can flow or it can crash. Be water, my friend.\\" - Bruce Lee

Kommentaar

I was happy. My girlfriend and me were dating for over a year, and so we decided to get married. My parents helped us in every way, my friends encouraged me, and my girlfriend? She was a dream!

There was only one thing bothering me, quite much indeed,
            and that was my mother-in-law to be.
            She was a career woman, smart, but most of all beautiful and sexy, who sometimes flirted me, quite obviously too,and made me feel uncomfortable. One day, she called me and asked me to come over, to check the invitations.

So I went. She was alone, and when I arrived, she whispered to me, that soon I was to be married, and she had feelings and desires for me that she can\'t overcome. So before I get married and commit my life to her daughter, she wants to make love to me just once..

What could I say? I was in total shock, and couldn\'t say a word. So, she said, I\'ll go to the bedroom, and if you are up for it, just come and get me. I just watched her delicious behind as she went up the stairs. I stood there for a moment, and then turned around and went to the front door... I opened it, and stepped out of the house.

Her husband was standing outside, and with tears in his eyes, hugged me and said, we are very happy and pleased, you have passed our little test. We couldn\'t have asked for a better man for our daughter. Welcome to the family.

Lesson learned: ALWAYS keep your condoms in your car!!
            Supplies!

Kommentaar

Oi see oli hea!!!
              \\"Empty your mind. Be formless, shapeless, like water. You put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle, it becomes the bottle. You put it in a teapot, it becomes the teapot. Water can flow or it can crash. Be water, my friend.\\" - Bruce Lee

Kommentaar

http://www.es.oersted.dtu.dk/~bt/schedule/schedule.html

Jalgpallihaigla juhatuse liige

Kommentaar

Q: Doctor, before you performed the autopsy, did you check for a pulse?
                  A: No.
                  Q: Did you check for blood pressure?
                  Q: Did you check for breathing?
                  Q: So, then it is possible that the patient was alive when you
                  began the autopsy?
                  Q: How can you be so sure, Doctor?
                  A: Because his brain was sitting on my desk in a jar.
                  Q: But could the patient have still been alive nevertheless?
                  A: Yes, it is possible that he could have been alive and practicing law somewhere.

Kommentaar

- Golf magamistoas : reeglid -

1. Iga mängija peaks osalemiseks omama oma, isiklikku, varustust. Enamikel
                    juhtudel ühte keppi ja kahte (2) palli.

2. Mäng peab toimuma väljakuomaniku teadmisel ja nõusolekul.

3. Väljakuomanik peab tutvuma mängija varustusega enne mängu algust, et pärast
                    ei oleks pretensioone.

4. Et saavutada häid tulemusi, peab olema kepil jäik vars. Väljakuomanikul on
                    õigus kontrollida varre jäikust enne mängu algust.

5. Väljakuomanikul on õigus määrata piirangud varre pikkusele, et hoiduda
                    väljakule tehtavatest kahjustustest.

6. Erinevalt väljas mängitavale golfile, on magamistoagolfil peaeesmärgiks saada
                    kepp auku, samal ajal palle väljas hoides.

7. Üks mängu tähtsamaid reegleid nõuab, et mängija peab suutma oma keppi nii
                    palju kordi auku torgata, et väljakuomanik rahule jääks, sest vastasel korral
                    võidakse mängijat sellele väljakule enam mitte lasta.

8. Seda peetakse halvaks kombeks, kui mängu alustatakse vahetult pärast
                    väljakule saabumist. Tavaliselt kogenenumad mängijad ennem imetlevad väljaku
                    kogu ilu, pöörates erilist tähelepanu hästimoodustunud küngastele.

9. Mängijatel ei ole soovitatav mainida väljakuomanikule teisi väljakuid, kus
                    nad on mänginud, või mis kõige hullem - käivad ikka veel aegajalt mängimas, sest
                    vastasel korral võib vihane väljakuomanik vigastada mängija varustust.

10. Mängijad peavad endi huvides mängu õieti ajastama, eriti kui mängitakse
                    sisse täiesti tundmatut väljakut. Eelmine mängija võib saada *VÄGA* pahaseks,
                    kui ta avastab, et keegi on käinud mängimas väljakul, mida ta on pidanud enda
                    eraomandiks.

11. Mängijad peavad teadma, et väljak ei pruugi kogu aeg alati olla samas
                    korras. Mõned mängijad võivad olla solvunud, kui nad avastavad, et väljak on
                    ajutiselt remondis. Mängijatel soovitatakse sellistel puhkudel olla eriti
                    taktitundelised. Suuremate kogemustega mängijad leiavad sellistel juhtudel
                    tavaliselt mingi muu võimaluse mängimiseks. Vajaduse korral soovitatakse
                    mängijatel kasutada kummijalanõusid, noh, nii igaks juhuks.

12. Mängijatel soovitatakse küsida väljakuomanikult luba, kui tahetakse mängida
                    tagumistesse aukudesse.

13. Aeglast mängu peetakse spetsialistide poolt eelistatumaiks, kuigi teinekord
                    tuleb teha ka kiiremaid läbimurdeid, kui väljakuomanik seda palub.

14. Seda peetakse väljapaistvaks tulemuseks, kui mängija suuda ühe
                    matši ajal mängida samasse auku mitu korda.

15. Väljakuomanikul on ainuõigus valida parim mängija.

16. Mängijatel soovitatakse mõelda mitu korda üle, enne kui nad võtavad vastu
                    kutse tulla mängima mingile väljakule, sest väljakuomanik võib seada veel
                    mitmeid lisatingimusi ja ka olemasolevad reeglid võivad muutuda ilma igasuguse
                    ette hoiatuseta. Kuid samal ajal just sellepärast paljud mängijad eelistavadki
                    mängida mitmel väljakul korraga.

Kommentaar

hehe superb , pleiers gõu gõu

ehk mõnel pleieril läheb vaja ka
                      seda

Kommentaar

A bus stops and two Italian men get on. They sit down and engage in an
                        animated conversation. The lady sitting behind them ignores them at
                        first, but her attention is galvanized when she hears one of the men say the
                        following:
                        \"Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come
                        once-a-more. Two asses, they come together again. I come again and pee
                        twice. Then I come one lasta time.\"
                        \"You foul-mouthed swine,\" retorted the lady indignantly. \"In this
                        country we don\'t talk about our sex lives in public!\"

\"Hey, coola down lady,\" said the man. \"Who talkin\' abouta sexa? I\'m a
                        justa tellin\' my frienda how to spella \'MISSISSIPPI\".
                        Supplies!

Kommentaar

Working...
                        X