• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

pole just suur probleem aga mõtlesin siiski ära mainida
    kui klikida "mis uudist?" nuppu siis postituste kellaajad ei mahu ära

Kommentaar

Algselt postitas wiiner Vaata postitust
      Tärnid on võimalik välja lülitada. Kui ka teised vajadust ei näe, siis minu poolest võib seda teha.
      Rääkides tärnidest - mul on vist nii selektiivne nägemine, et ma neid tähele ei panegi, seega minu jaoks on need ebavajalikud, kuid samas nende mõne avalduse põhjal siin teemas antud funktsioon välja lülitada oleks pisut imelik.
      BVB - Vaprus

Kommentaar

Väga mahukate teemade puhul viskab aktiivse lehekülje numbri valesse kohta (nt Liverpool / ManU teemad):
        lk.jpg

Nähtav IE/Chrome/FF-ga, kolme esimese skin-iga (vb4 default, green island, morbid blue)

Kommentaar

Naljakas lause: "...saatis selle postituse eest perse". Kui on vaja vulgaarne olla, siis öelge vähemalt otse: "saatis selle postituse p."
          the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
          because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
            Kas see foorumiuuendus logib mind ise automaatselt pärast mingit aega välja, isegi siis kui mul leht lahti on?
            Mingit lahendust on sellele probleemile või nii hakkab olema uue foorumiga?
            Ela ja tunne, et elad
            see on kõige lihtsam
            filosoofia, mis toimib
            sule silmad ära vaata
            tagasi, hinga sügavalt ja
            hüppa üle iseenda varju
            tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas Iceman Vaata postitust
              Mingit lahendust on sellele probleemile või nii hakkab olema uue foorumiga?
              Sinu probleemis pole süüdi Soccernet. Ma juba tunnistasin omaks su kasutajasse sissehäkkimise.

endal pole seda probleemi kunagi olnud.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma pooldaks ka tärnide eemaldamist.

Kommentaar

Algselt postitas Jose Vaata postitust
                  Ma pooldaks ka tärnide eemaldamisest.
                  duubel
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    duubel
                    Ma arvan, et see on suht ainuke Tofua soov, mille võib täita.
                    When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Ohh õudu! Kuhu kõik vanad stiilid kadunud on?

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                        Ohh õudu! Kuhu kõik vanad stiilid kadunud on?
                        ei no tere tali

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          ei no tere tali
                          Möla maha troll.

Esiteks foorumi "uuendamine" ei tähenda alati ,et vanad stiilid alles ei võiks jääda ja teiseks ei ole tõesti aega ega viitsimist eelmist 10+ lehekülge lugeda.

Kommentaar

isegi, kui oleks saanud ilma skinne kaotamata uuendada, siis on väga tore, et nii läks, sest eelmised skinnid olid päris õõvastavad.

Kommentaar

Harjumise asi. Mulle isiklikult meeldis, kui postituse kast oli veidi peeniksem. Pilte oli ka kenam jutule juurde panna.

Kommentaar

tõsi, eelmistest ainult see pruunikas kõlbaski. aga tõsi ka see, et harjumise asi - sama moodi harjub ka uute teemadega, valik on päris hea.
                                BVB - Vaprus

Kommentaar

Working...
                                X