Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Väärt lugemist Marcelo sulest

Kommentaar

Zidane: “Obviously I'd like to have had the players here a bit more but that's football and these are the players here at Real Madrid."
      "The best news is that we've not had much in terms of injuries, Ceballos aside."
      “We've got a fantastic team, it's a great squad and I'm happy with my players."
      "Our opposition is going to be tough, not just in Spain, but in Europe too. Everyone wants to beat us, but I'm happy with my squad."
      “Asensio? I'm not surprised. What he offers the team is just phenomenal, but we've got to keep him calm."
      "He can improve a lot, with humility and by taking it slowly. It's important for him to see it that way."
      "We've got 23 players and I'll have to choose. We've got 7 games in 22 days this month and I'm going to need everyone."
      “Cristiano to play in the Champions League? Yes, he can't wait. He's fed up of not playing for us."
      "Cristiano did a great job for his national team, and he'll be able to play in the Champions League on Wednesday."
      “Bale & Benzema have always been crucial to us. That's not going to change. You can have your opinions and comment however you like.
      "There is no such thing as an A or a B team. Every game is important for us if we want to win things."
      “Referees? I'm not getting involved in that. Everyone can always improve and the referees are no different."

Ceballos Realis suht mängupildilt nagu Illaramendi, asja temast eriti poleks. Barcas oleks ta fännide jaoks Gomez.
      Real Madrid is currently 100% best club in the world. No doubt

Kommentaar

Algselt postitas RichardVonMadrista Vaata postitust

Ceballos Realis suht mängupildilt nagu Illaramendi, asja temast eriti poleks. Barcas oleks ta fännide jaoks Gomez.
        ot aga mille jaoks ta siis ostsite? niisama pingil istumiseks?
        Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Ceballos pole õietigi mänginud Madridi särgis ja sa kohe teed sellise järelduse..

Kommentaar

Algselt postitas Navas Vaata postitust
            Ceballos pole õietigi mänginud Madridi särgis ja sa kohe teed sellise järelduse..
            Küll mina juba tean hispaania mängumehi.

Florentino Pérez: "Casillas left because he wanted to leave and he went where he wanted to be."
            "Whenever a player leaves the club, I am always the one who's to blame."
            "Casillas felt that the best way to leave was by reading a goodbye note but it didn't go quite as he planned."
            "So I called him that night so that the following day he could bid the fans farewell with all of the trophies [behind him]."
            "We had a tribute match planned, but he said that he would prefer to do it once he retires from football."
            "We have something arranged with Porto, but we understand he has renewed his contract with them for another season."
            "An ambassador? I'd be delighted, in the same way as Raúl & other former players have done. Iker is in the heart of all madridistas."

Kommentaar

Sina tead tõesti kõike.. Betisi eest mängides oli ta super ja talle tuleks korralikult Realis mänguaega loovutada.

Kommentaar

Algselt postitas NEY Vaata postitust
                Sina tead tõesti kõike.. Betisi eest mängides oli ta super ja talle tuleks korralikult Realis mänguaega loovutada.
                Eks temast saab selline rotatsiooni mängija nagu eelmine hooaeg Vazquez v Morata olid

Kommentaar

Küll mina juba tean hispaania mängumehi

tehtud vend na..

Kommentaar

Kuulge, pärdikud, Tallinna loomaaias peaks ruumi küllalt teiesuguste jaoks olema.

Maailma parim keskväljamees saab täna 32:

Kommentaar

Palju õnne, lukam10!
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

aasta postituse kandidaat?
                        slimm.ee

Kommentaar

Huvitav rivistus. Kuidas jagatakse ära vasak äär? Tahaks loota, et Benzema suudab midagigi seekord sisse lüüa.

Kommentaar

Algselt postitas RealFan Vaata postitust

Huvitav rivistus. Kuidas jagatakse ära vasak äär? Tahaks loota, et Benzema suudab midagigi seekord sisse lüüa.
                            Suutiski, ja selleks oli tema jalg. Nüüd olemegi olukorras kus ainus tipuründaja on Mayoral? Hetkel tuli Bale mängu.

Kommentaar

Ceballos Realis suht mängupildilt nagu Illaramendi, asja temast eriti poleks.
                              Fábio Coentrão
                              Hay método en su locura

Kommentaar

Küll te näete. Tänane mängupilt näitab selgelt ära kes väljakult puudu. Marcelo sai ka lõpus punase kaardi, puhta kohtuniku sitt.

Kommentaar

Working...
                                X