Leeds United

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Eelhooaja viimane siis.

LEEDS UNITED 4 (Huntington 24, 86 Marques 28, Beckford 34), FCV DENDER 1 (Van Den Eede 55)

United: Ankergren, Richardson (Bayly 56), Huntington, Marques (Michailk 56), Sheehan, Snodgrass (Gardner 62), Prutton (Douglas 62), Howson (Delph 62), Robinson (Sweeney 62), Showunmi, Beckford (Parker 65). Subs: Lucas, Martin.

McA on taktikajumal, kaks väravavahti pingile ja mõlemad jäävadki sinna passima.
    When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Welcome to the Official Leeds United Football Club website. The home of all the latest Leeds United news, player info, match stats and highlights, plus tickets, merchandise and more.

Uus kodukas. Vähemalt parem kui eelmine.

Kommentaar

RIP Brian Dean

Jack of all trades, Master of nuns

Kommentaar

Nii ei ole kena hirmutada
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            Nii ei ole kena hirmutada
            FAkk, ma lasin ka püksi. Onu ise oma käega kirjutas mulle särgi peale autogrammi ja nüüd läheb noores eas parimatele jahimaadele?

Jumal tänatud, et Banaanil huumorimeelt pole ...
            League One is for wankers. Championship is the ultimate challenge!

Kommentaar

Kandol kolis kuueks kuuks Millwalli.

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
                Kandol kolis kuueks kuuks Millwalli.
                tal on seal east endil igati mõnus lõngata. ei eraldu eriti seltskonnast ka.

muidu igati sümpaatne mängija, aga pärast 16 tollise kürvaga Enochi saabumist ei olnud talle lihtsalt enam kohta. või nagu venelased ütleksid - võše huja ne prõgaješ
                «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
                «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

Kommentaar

> We ALL loathe Leeds United - MOST HATED CLUB IN ENGLAND

Aga täna läheb mõnel mehel lahti.

Kommentaar

LOL.

Most loved: Morecambe

Pakuks, et artikli kirjutaja oli Morecambe fänn, kellele ei meeldi Leeds (kellele muidugi meeldiks Leeds). Survey mai äss.

elu24.ee ilmub varsti kindlasti tõsine uuring, mis tuvastab et maailma armastatuim klubi on Leeds ja vihatuim mängija HK.
                    "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Algselt postitas vello99 Vaata postitust
                      elu24.ee ilmub varsti kindlasti tõsine uuring, mis tuvastab et maailma armastatuim klubi on Leeds ja vihatuim mängija HK.
                      Tuntub reaalne.

Hiigelpeenisega Schwmdfnwefdjwoi ja tusane Beckford päästsid meeskonna ja tõid kolm avapunkti. Kokkuvõtet lugedes oli see nagu tavapärane mäng Brightoniga, et tuhat lööki, kuid sisse eriti ei lähe. Lõpptulemus oli õnneks hea.

We are da best ja muu taoline.

Meeskond ja statistika oli muidu taoline (mäng toimus peaaegu kodustaadionil, vaata publikuarve):
                      SCUNTHORPE 1 (Hooper 57), LEEDS UNITED 2 (Showunmi 61, Beckford 80)
                      United: Ankergren, Richardson, Huntington, Marques, Sheehan, Snodgrass, Howson, Prutton, Robinson (Hughes 90), Beckford, Showunmi (Becchio 81). Subs: Lucas, Douglas, Telfer.
                      Booked: Showunmi
                      Att: 8315 (2358 Leeds)
                      Kokkuvõte: http://www.leedsunited.com/page/Late...361740,00.html

Kommentaar

Väravad ja paar kommentaari: http://www.youtube.com/watch?v=Uxk0HWLxDks

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
                          Kokkuvõtet lugedes oli see nagu tavapärane mäng Brightoniga, et tuhat lööki, kuid sisse eriti ei lähe. Lõpptulemus oli õnneks hea.
                          Wishful thinking!

Kommentaar

Homme Hiiul..21.45

Kommentaar

olen kohal

väike soojendus ka:
                              You are my Enoch, Enoch Showumni
                              You make me happy, when skies are grey
                              I never knew that, that you could score goals
                              'Til that day, at Scunthorpe, away

NA NA NA NAA NAA LEEDS!
                              «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
                              «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

Kommentaar

Algselt postitas rohelineKonn Vaata postitust
                                Teisalt peaks sellega saama natuke manipuleerides teha nalja stiilis "Eenok näita mulle oma suurt musta ja koledat..".
                                ei taha paartipooper olla, aga eunuhhidel ei ole suurt musta ja koledat.
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X